,,Děláš si že mě srandu, že ano?" Zeptala se Elisa, když společně s Jasperem pluli k malému, leč překrásnému ostrovu.
(Omlouvám se, ale já tam ten ostrov prostě musela dát stejně, jako v těch minulých fanfikcí. 😅😑😊)
Dvojice už za sebou měla dva měsíce a Elisa si je užila. Musela uznat, že ty dva první měsíce šly skvělé, jenže bohužel zbývaly pouze poslední dva.
Jo, někomu se to mohlo zdát moc, ale jí ne. Pro ni jsou dva měsíce prostě málo.
Novomanželský pár strávil první měsíc v Anglii, kde Elisa Jasperovi ukázala každé místo a kout.
Ukázala mu, kde co v minulosti stálo, kde dříve bydleli.
Elisa byla ráda, že mohla znovu vidět Anglii, protože i když se tam nenarodila, stále to byl několikrát její domov a ona to tam zbožňovala.
Vlastně většinu svého života žila v Británii.
Další měsíc cestovali a řekneme, že toho stihli dost. Možná ne tolik kolik by ještě chtěli, ale jakmile bude po svatbě Belly a Edwarda můžou dál cestovat.
Ale místo, kam se vydali jako první byla Paříž, kde se Elise líbilo nejvíce. Hlavně se jí líbil výhled z Eiffelovi věže.
Vždyť Paříž bylo jedno z nejromantičtějších míst na světě.
Dále navštívili město Santorini, které se nacházelo v Řecku a bylo hned na druhém místě nejromantičtější míst.
Elisa si to skutečně užila.
Ale nakonec je měli čekat poslední dva měsíce. Elisa nevěděla, kam ji Jasper chce vzít, dokud tedy neviděla ostrov.
Říci, že byla Elisa překvapená, by bylo podhodnocení. Nečekala zrovna takové místo.
,,Skutečně právě plujeme na nějaký vzdálený malý ostrov daleko od civilizace?" Zeptala se a Jasper se zasmál. „Už to tak vypadá." Řekl a pobaveně nad Elisou zakroutil hlavou.
,,Jsi neuvěřitelný." Řekla Elisa. Byla ráda, když tam dorazili, protože rychle vystoupila z lodi a okamžitě šla pomalu k jedinému domku, který stál hned na pláži.
Trochu překvapeně vykřikla, když ji vzal Jasper do náruče.
,,Utekla jste mi, paní Whitlocková." Řekl a Elisa protočila očima. „No a? Jsem prostě zvědavá." Bránila se, ale nechala se nést až do ložnice.
,,Jsou dvě odpoledne." Řekla, když ji položil a začal dávat polibky na krk. „To nevadí." Řekl a pokračoval.
Elisa neměla žádné námitky. Celou cestu si stěžovala, že se nudí a chtěla nějakou zábavu, tak tady ji měla.
I když byla pravda, že takové „zábavy" nebylo tolik, jako na začátku.
Elisa už si myslela, že kouzlo, o které se pokusila Bonnie, nebude fungovat, ale pletla se a kouzlo zabralo.
Elisa byla neuvěřitelně šťastná, když se to dozvěděla. Bylo to neuvěřitelné a Elisa byla Bonnie nesmírně vděčná za to, že se kvůli ní obtěžoval najít nějaké takové kouzlo.
Ale i když to Elisa věděla skoro měsíc, nic Jaspeeovi neřekla. První, kdo to věděl byla Bonnie a Rosalie.
I když jí bylo jasné, že to Rosalie nejspíše řekla celé rodině. Nebo minimálně Alice.
Ale Elisa stejně měla v plánu to Jaspeeovi říct co nejdříve, než mu to samo dojde.
Nějaký náznak toho, že byla těhotná už byl, i když skutečně malý a Elisa věděla, že déle by to před ním jen tak neutajila.
Byla na začátku třetího měsíce a utajit to už by bylo velmi obtížné.
,,Jaspere?" „Hmm?" „Kdyby to bylo možné, chtěl by jsi dítě?" Zeptala se zvědavě a Jasper se na ni otočil.
,,I když je to nemožné, přál bych si dceru." Řekl, ale věděl, že je to skutečně nemožné. Tedy to si aspoň myslel.
Vždyť oba dva byli upíří, i když každý jiný druh. On byl chladný a Elisa byla noční chodec a ještě k tomu původní.
,,Dceru?" Zeptala se. „Mhm. A byla by stejně tak krásná jako její matka." Řekl a Elisa do něj hravě strčila.
„Jsi neuvěřitelný." Řekla a Jasper se zasmál.
,,Kéž by to bylo možné." Řekl a Elisa se nenápadně usmála. Elisa se neptala jen tak.
Chtěla vědět, jestli bude mít radost z toho, až zjistí, že je Elisa těhotná. Ale teď už ji bylo jasné, že bude mít radost.
Bude šťastný a také velmi velmi překvapený a zaskočený, až to zjistí.
,,Jo, kéž by." Přitakala a byla šťastná z toho, že i on bude z dítěte nadšený.
I když Elisa od Bonnie věděla, že její těhotenství nebude zrovna stejné, jako obyčejné těhotenství.
Spíše bude takové urychlené. Ale nijak jí to nevadilo. Spíše už se těšila, až bude moct pochovat svou dceru nebo syna v náručí. Nemohla se dočkat.
(Vím, nic moc a krátké a další kapitola bude bohužel možná také. 😩 Ale ještě uvidím, jak se mi to povede.)
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
Hayran KurguElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...