Elisa se probudila až ráno a se zvoněním budíku, který okamžitě vypla.
Posadila se na kraj postele a promnula si oči. Vůbec je jí do školy nechtělo, nechtělo se jí čelit Jasperovi aspoň týden, ale musela tam.
Přešla do šatny a začala hledat nějaké oblečení.
Nakonec si oblékla čisté spodní prádlo, světle hnědé šaty, které dosahovaly až ke kolenům, přes sebe přehodila džínovou bundu a světle hnědé boty na podpatku.
Přešla k poličkám s korunkami a vybrala si zlatou korunku s diamanty.
Popadla telefon a kabelku a šla do kuchyně.
V kuchyni položila kabelku na barovou stoličku, vytočila číslo, hovor dala na hlasitý odposlech a telefon položila na kuchyňský ostrůvek.
Během pár sekund ten hovor někdo zvedl.
,,Ahoj, Caroline." Pozdravila Elisa a ze spíže si vytáhla cereálie a z lednice mléko.
,,Qunne, ahoj. Co se děje?" Zeptala se Caroline. ,,Mí sourozenci, to se děje." Odpověděla Elisa a posadila se ke kuchyňskému ostrůvku.
,,Co udělali?" ,,Nejdříve mě Klaus zavřel na rok do rakve. Eliáš mi před třemi dny dýku vytáhl. Sbalila jsem si věci a přestěhovala se. Našla jsem si tu přátelé a tak trochu jsem se zamilovala.
Včerejší ráno jsme se málem políbili, jenže to přerušil mobil, který začal zvonit.
Zvedla jsem to a zjistila, že to byli mí sourozenci. Chvíli jsme si povídali, ale skoro hned na začátku jsme se začali bavit o klucích.
Kol vytáhl to, že jsem zvládla zbalit kluka během pěti minut a za dalších pět minut už jsem ležela pod ním.
Řekla jsem mu, aby mlčel a jemu došlo, že je někdo se mnou. Potom se naschvál zeptal, jestli má říct s kolika muži jsem už spala.
Vypadala jsem před Jasperem, kluka kterého miluji, jako děvka." Vyprávěla Elisa a během toho stihla dosnídat, nalít si alkohol do flašky, kterou dala do kabelky, nastoupit do auta a vyjet do školy.
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
FanfictionElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...