,,Takže jsi s ním skutečně mluvila?" Zeptala se Elisa, když společně s Bellou stála u jejího červeného rezavého náklaďáku. ,,Jo. Omluvil se a začali jsme znovu." Přikývla Bella a dívala se na druhou stranu parkoviště.
Přesněji na Edwarda a Elisa to poznala.
,,Jenže se zachoval divně, když jsem se ho zeptala, jestli nosí kontaktní čočky." Dodala a Elisa se zarazila.
,,Co?" Zeptala se. ,,Když jsem ho viděla poprvé, měl skoro až černé oči, jenže teď je měl jantarové." Vysvětlila a Elisa pomalu přikývla.
Elisa si vzpomněla, jak Jasper říkal, že se jim mění barva očí. Že vždy zčernají, když mají v podstatě hlad.
Najednou se ozvalo pištění pneumatik a k Elise a Belle se řítila Tylerova černá dodávka.
Elisa okamžitě Bellu stáhla za sebe a dala ruce před sebe.
Všimla si také Edwarda, který se rozeběhla přes celé parkoviště a během pěti sekund byl u Belly.
Kdy dodávka narazila do Elisiyných rukou, slyšela a cítila, jak se jí pár kostí zlomilo, ale hned se začaly uzdravovat, což nebylo zrovna příjemné.
Byl to vlastně dost bolestivý proces a divila se, že zvládla být potichu a nevykřiknout.
Elisa nebyla jako chladní. Nebyla jako nějaká skála.
Elisa se otočila na dvojici, která si vzájemně koukala do očí, jenže se Edward hned na to vzpamatoval a odešel.
,,Jsi v pořádku, Bello?" Zeptala se ustaraně Elisa. ,,Jo. A ty?" Oplatila Bella, protože slyšela, jak se Elise zlomilo pár kostí.
,,Nic, co by se samo nezahojilo." Řekla Elisa a jemně se usmála, než se k nim seběhla spousta studentů.
Za okamžik přijela sanitka, která vezla Elisu, Bellu i Tylera do nemocnice, i když byla Elisa v naprostém pořádku.
Odvedli je do větší místnosti se spoustou lehátek a začali trojici kontrolovat, i když Elisa nepotřebovala.
Najednou do místnosti vtrhl muž v policejní uniformě.
Elisa poznala, že to byl šerif a hlavně Bellyn otec.
,,Bello, jsi celá?" Zeptal se Charlie své dcery a potom se podíval na Tylera. ,,S tebou si promluvím později."
,,Jsi celá?" Zeptal se znovu Charlie a stoupl si vedle lehátka. ,,Jo, tati. v klidu." Odpověděla Bella a snažila se ho uklidnit.
,,Promiň Bello. Snažil jsem se to zastavit." Řekl Tyler. ,,Já vím, v poho." Řekla Bella, ale Charlie nebyl vůbec nadšený. ,,Ne. Ne, to není v pohodě." Řekl naštvaně Charlie.
,,On za to nemohl." ,,Málem tě zabil. I tvou kamarádku. Chápeš to?" ,,Jo, ale nezabil, takže..." Řekla Bella, ale nedokončila to.
,,S řidičákem se rozluč." Řekl nakonec Charlie Tylerovi, než dovnitř vešel Carlisle
,,Prý je tu šerifova dcera." Řekl s úsměvem. ,,Doktore Cullene." Pozdravil Charlieho. ,,Charlie. Eliso." Pozdravil na zpět i svou starou známou a stoupl si před Bellu.
,,Já se toho ujmu." Řekl sestřičce, která mu předala papíry a odešla.
,,Isabella." Řekl, když si pročítal záznam. ,,Bella." Opravila. ,,No, Bello, zdá se, že jsi měla štěstí. Obě dvě. Jak ti je?" ,,Dobře." Odpověděla už poněkolikáté za den.
Carlisle ji začal kontrolovat.
,,Možná přijde posttraumatický stres, nebo dezorientace, ale jsi v pořádku. Hlava vypadá dobře, budeš v pořádku." Řekl Carlisle.
,,Moc mě to mrzí, Bello, Eliso…" Začal Tyler, ale Charlie zatáhl závěs, takže to nemohl dokončit.
,,Dopadlo by to hůř, kdyby mě Elisa a Edward nestrhli na stranu." Řekla Bella a Elisa se na ni zamračila. ,, Edward? Váš kluk?" Zeptal se Charlie Carlisla.
,,Bylo to neuvěřitelný. Byl u mě po chvilce a při tom byl tak daleko." Řekla Bella.
,,Měla si velké štěstí." Řekl Carlisle nakonec, ale hned na to někdo další vtrhl do místnosti.
,,Kde je má sestra?" Elisa se přikrčila, když slyšela hlas svého staršího bratra. ,,Tady." Řekla potichu a zvedla ruku.
Přišel k ní a začal si ji prohlížet, jakoby byla obyčejný člověk, který se může lehce zranit.
,,Sundej že mě ty ruce. Jsem v pořádku." Řekla naštvaně a odstrčila ho.
,,Niklausi." Řekl Carlisle. ,,Carlisle. Už je to nějaká doba." Řekl Klaus. ,,To ano." Souhlasil.
Elisa sledovala, jak Bella a Charlie začali pomalu odcházet a Elisa chtěla proklouznout a jít za nimi, ještě ji Klaus vzal za košili.
,,Nikam. Naši sourozenci už čekají." Řekl a táhl ji za ruku ven.
,,Pusť mě. Nejsem malá." Vztekala se. ,,Víš, že tě ta dodávka mohla zabít?" Zeptal se naštvaně a zkřížil si ruce na hrudi.
,,Jenže nezabila. A navíc si dávám pozor. Co by řekli ostatní, kdyby zemřela dívka a za nějakou tu hoďku by se vzbudila a jen tak odkráčela. Pouze jsem si zlomila ruku, ale je znovu v pořádku." Řekla Elisa taktéž naštvaně.
,,Nejsme tu ani pár minut, a oni už se hádají." Elisa se otočila na Kola a zamračila se na něj. ,,Mlč." Odsekla, ale hned na to si povzdechla.
,,Jsem v pořádku, ano." Řekla už klidně. ,,Mám o tebe prostě strach." Řekl Klaus. ,,Neboj se, vím to." Usmála se, než ho objala.
,,A my nic?" Zeptal se Kol. Elisa zakroutila hlavou a jednoho po druhém je objala.
,,Jedeme domů?" Zeptala se a ostatní přikývli, než nasedli do Klausova auta.
Elisa se sice zapomněla rozloučit s Rosalie a Edwardem, kteří byli v nemocnici také, ale nebyla to její chyba.
Zapomněla na to. A to jen kvůli Klausovi.
Ale znovu se začala obávat. Nevěděla, kdy se všichni sejdou, i když doufala, že nesejdou.
Nevěděla totiž, jak by to dopadlo, kdyby se její sourozenci setkali se všemi Cullenovými.
ČTEŠ
Vampire Queen (Twilight Saga/Jasper Hale)
Fiksi PenggemarElisa Qunne Mikaelsonová. Další dítě Ester a Mikaela a sestra svých sourozenců. Po té, co byla na rok zavřená v rakvi, rozhodla se, že chce být aspoň na chvíli od svých sourozenců, odstěhovala se do Forks. Avšak nečekala, že tam potká své st...