Szilveszteri különkiadás

160 10 21
                                    




Byul szemszög:

Kemény évet tudhatunk magunk mögött az már biztos.

2020 nem indult rosszul, sőt. Ez lehetett volna az ediggi legjobb és legeredményesebb év, ha nincs ez a vírus...

Nagyon sok lehetőségtől elestünk és még az európai turném is elmaradt, csakúgy, mint a fiúk világturnéja.

De legalább a srácok is meg én is kaptunk egy viszonylag hosszú pihenőidőt, bár azt is kamerák jelenltében. Viszont legalább kifújtuk magunkat egy kicsit. Mint számomra később kiderült, nekik ebből majd egy BangtanBomb- os sorozat lesz majd és az éven kiadják majd a 3. filmjüket is.

Azonban mindannyian nagyon örültünk, hogy legalább a MAMA nem marad el a pandémia miatt, annak meg méginkább, hogy minket is jelöltek egy pár díjra, amiből a fiúk és szerencsére én is bezsebeltem egy párat.

Tehát szerintem mondhatjuk, hogy kaptunk idén hideget és meleget is.


Mindezek ellenére szerveztünk egy szilveszteri bulit, amire a közeli barátokat, mint az Ateez és az egyik nagyón jó barátnőmet (aki szintén idol), Alexát és a szüleinket hívtuk meg.

A bulit az ügynökség egyik nagytermében tartottuk, így persze az igazgató, Crystal és a bátyámék menedzsere is csatlakozott hozzánk.

Ráadásul erre a neves alkalomra, ne kérdezzétek hogyan, sikerült beszereznem egy eléggé jó mennyiségű, magyar, házi szilvapálinkát. Szerintem már ebből sejthetitek, hogy mekkora buli lett a végére.

Én már tudtam mire számíthatok, mert egyszer- kétszer azért én is elvetemedtem arra, hogy igyak egy keveset, de akkor is csak tényleg keveset. Éppen annyit, hogy ellazuljak tőle egy kicsit, semmi több.

Ezt viszont senki másról nem tudtam elmondani, így szóltam nekik, hogy mire számítsanak, de mindent megadtam volna, hogy mégegyszer lássam a fejüket. Olyan fintorokat vágtak, sőt, majdnem ki is köpték.

-Én szóltam.- nevettem rajtuk.

-Mi a frász ez? Nagyon erős.- köhécselt San.

-Ez kérlek szépen szilva pálinka. A magyarok ttipikus alkoholja, amit semelyik másik nemzet nem tud ilyen jóra csinálni. Na meg ilyen erősre sem.

-Miért? Ez milyen erős volt?- kérdez rá a bátyám.

-Azt hiszem úgy nagyjából 40- 45 fokos.- válaszoltam vállat vnva.

-Hogy mi?! És ezt te csak úgy lehúztad?! Minden fintor nélkül?- hitetlenkedik Mingi.

-Miből vagy te? Meg egyáltalán honnan szerezted ezt?- folytatta Wooyung.

-Ez maradon az én titkom.- kacsintottam rájuk- Mégegy kört?

-Isten ments!- mondták többen is, majd igyekeztek minél távolabb kerülni a magyar italtól.


Ezután mindenki többnyire sojut vagy sört iszogatott miközben beszélgettek vagy táncoltak. Viszont ahogy néha afelé a bizonyos üveg felé néztem, nem tudott nem szemet szúrni, hogy azért fogy belőle rendesen.

Na meg ez nem csak az üvegen látszott, hanem a fiúkon is. Egyre furcsább és viccesebb mozdulatokat kezdtek el kitalálni, aminek következtében nem egyszer volt olyan, hogy majdnem elestek.

-Jesszusom fiúk.- nevettem a szenvedésükön- Ti aztán nem bírjátok a töményet.- nevettem még jobban.

-Te hogy- hogy nem vagy rosszul? Én mindjárt kidobom a taccsot.- kérdezett rá Hobi, akin tényleg látszott, hogy már egy kicsit sok volt neki ez a mennyiségű alkohol.

-Hát úgy, hogy nekem már ismerős ez az ital, na meg azért eszek is közben.

-De jó neked.- nevettek néhányan.

- De ugye te is látod azt az unikornist a plafonon?- nézett rám Tae halál komolyan.

-Persze, hogy látom.- mosolyogtam hitetlenül nevetve.


Még az volt a szerencse, hogy a főnökék és a többi felnőtt már korábban lelépett, mondván, hogy hagynak minket tombolni. Ami persze meg is történt. Nem egy pohár eltört és a srácok sem egyszer borultak fel, így egymás hátán kikötve, amiből végül egy hatalmas kicsi a rakás kezdődött, részeg pasikkal.

Persze volt olyan is aki nem részegedett le. Ilyen volt például a legértelmesebb társaságom Alexa, illetve a két banda legidősebbjei, vagy éppenséggel Jimin, aki annyira nem szereti az alkoholt...

Így hát nagyon nay nevetések közepette néztük és hallgattuk, ahogy a már ittas egyének, eléggé lassan pörgő nyelvel és akadozva próbáltak meg el karaokézni egy olyan számot amiben sok volt a magashang, vagy a rap.


Összességében egy nagyon jó kis bulit hoztunk össze, amit az éjfélkor fellőtt tűzijátékok koronáztak meg.

Egyszerűen fantasztikus volt...

-Boldog Új Évet!- kabáltuk el magunkat a tetőn állva, pont akkor, amikor éjfélt ütött az óra és velünk együtt még sokan mások, színes tűzijátékokat lőttek fel az égbe.

-Na gyerekek.- szólaltam meg- Boldogabb új évet kívánk nektek. Reméljük, hogy ez az év már sokkal több és jobb dolgot hoz az életünkbe.- mondtam mosolyogva, miközben a poharamat koccintásra emeltem.

-Úgy legyen!- mosolygott barátnőm is, majd a többiek is csatlakoztak.

Aztán alig egy fél perccel később a szerelmem húzott oda magához és részesített egy eléggé érzéki csókban, amit a többiek nagy tappsal fogadtak.


Reméljük, hogy az új év tényleg jobb lesz és több új dolgot tartogat a számunkra...


Na sziasztok kicsi Virágocskák!

Előre is Boldogabb új Évet!

Kívánom nektek, hogy tényleg úgy legyen, mint ahogy azt az utolsó sorban írtam.

Puszillak titeket!

Az elveszett húg (Bts ff.) BEFEJEZETTNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ