43. rész

231 13 0
                                    




Byul szemszög:

Éppen időben estem be a terembe, hogy elkezdjük a mai újabb táncpróbát, hiszen abból sosem elég.

-Na helló. Ismét.

-Szia! Most mit terveztél az esti lefárasztásomra? Remélem az alvással nem lesz bajom.- mentem be a terembe kínos fejjel.

-Szerintem amiatt nem kell aggódj.

- Akkor egy pillanat csak átvedlek.

5 perc múlva már ismét a teremben voltam, így el is kezdtük a nyújtást, majd bele is vágtunk a közepébe.

- Most a különböző bandák koreói következnek. Választhatsz. Lány vagy fiú banda, megjegyezném, hogy a Bts az szigorúan tilos.

-Hmmmm... Akkor legyen szerintem egy lány banda kezdésnek. Ha már én is az vagyok.

- Rendben. Ismered a Dreamcather Chase me című számát?

-Igen. De ne mááár. Miért kell egy ilyen nehézzel kezdenünk? Nem akarooom...

-Ne nyafogj. Hidd el, hogy ez mind miattad van. Hiszen ezt akarod csinálni. Vagy nem?

- De. Viszont...

-Akkor kezdhetjük is.

Egy sóhajtás után odaálltam nagyjából a terem harmadához, hogy majd ő is elférjen mellettem. Amíg a zenét kereste én végiggondoltam az előbbit és rájöttem, hogy igaza van, én meg úgy hisztizek itt mint egy óvodás...

- Akkor. Kinek a részét szeretnéd?

-Legyen Yoohyeon.

-Szuper.

Az első lépéseket lassítva mutatta meg nekem, hiszen egy eléggé nehéz koreóról beszélünk. Alatta persze ment a zene, de az is csak a megfelelő tempóban. Amint memorizáltam és meg is tudtam csinálni, akkor gyorsítottunk a tánc tempóján. Szerencsére nem volt olyan hosszadalmas, mint ameddig ezt gondoltam magamban, hiszen eléggé jó a memóriám, a táncot pedig viszonylag ismerem.
Az első kb. 40 másodpercet nagyjából egy óra alatt tanultam meg úgy, hogy tökéletes legyen.

- Tedd jobban szét a lábad! Így nem látszik teljesen, hogy ezután mi lesz a következő lépés. Ráadásul olyan vagy, mint aki rá akar ülni a budira.

- Akkor nagyjából így, nem?- csináltam meg úgy ahogyan én gondoltam.

- Már alakul, de nem teljesen jó. A kezedet túlságosan is lent hagytad. Így sokkal több energia kell és kevesebb időd is van ugyanoda felemelni azt a következő lépésnél.

-Rendben. Akkor láb szét, kezet fentebb. Értettem. Viszont most nem tarthatunk egy pici szünetet? Csak már nagyon el kell mennem a mosdóba.

- Jól van, akkor 10 perc pihi és aztán fejezzük be ezt a koreot végre.

-Rendben.

Gyorsan elvégeztem a dolgomat, majd amint visszamentem, folytattuk is tovább onnan ahonnan abbahagytuk. Kb. 2 óra alatt meg lett a többi része is, majd már csak az maradt hátra, hogy Bomi nélkül (mert ő videózta) végigtáncoljam az egészet. Az első felvételnél éreztem, hogy elrontottam az egyik részt, de mégsem álltam meg.

-Most vegyük újra, mert a közepe fele rontottál egyet. Viszont jó pont, hogy az arcodon ez látszott, mégsem álltál meg és hagytad félbe. Ez koncerteken jó jön, hiszen ott sem állhatsz meg vagy hülyének néznek.

-Igazad van. Bocsánat a hibámért.- hajoltam meg.

- Semmi gond. Viszont ne hajolgass, mert olyan leszel, mint egy vénasszony.- röhögött ki.

Az elveszett húg (Bts ff.) BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora