96. rész

134 6 7
                                    

Byul szemszög:


A fiúk persze még poénkodtak és csipkelődtek egy kicsit, de nem sokáig. Meghagyták a magánéletünket (amiből amúgy sincs sok) és ezért szívből hálás vagyok nekik.

A bátyám persze közölte, hogy még nem akar keresztapa lenni, úgyhogy Jimin is vigyázzon vagy a kis Jiminnek annyi.

Hát igen. Eléggé furcsa tud lenni a mi kis társaságunk, de én így szeretem igazán. A munkát komolyyan veszi mindegyikünk és keményen dolgozunk, ahogy a profiknak kell, de ha elengedjük magunkat és csak poénkodunk, akkor olyanok vagyunk, mint egy csoport óvodás.


A MAMA-nak még mindig volt egy kis visszhangja és ahogy néha felnéztem youtubra, sok olyan videót látok ami velünk kapcsolatos.

Na meg most már instagramon is sokkal egyszerűbb elvegyülnöm egy kamu fanoldallal a fiúkról meg magamról, hiszen ezek is nagyon megszaporodtak az elmúlt napokban/ hetekben.

Na persze nem mintha a fiúkról nem lett volna eddig is sok...


Eközben egyre csak telt az idő és elkezdtük a készülődést a BigHit koncertre is. Jiminnek meg nekem is egyre több egyeztetnivalónk van Bang PD-vel, ugyanis beleegyezett abba, hogy azon az estén jelentsük be a kapcsolatunkat.

December 12.

Ekkora tűzték ki a koncertet...

Addig pedig még egy különleges számot is össze kell dobnom a fiúkkal, mivel az igazgató jó ötletnek tartja, hogy előálljunk egy collabbal. Hivatalosan akkor fog csak megjelenni, mint egy "meglepetés" az Army-knak és a Dreamers-eknek. Később persze MV-t is tervezünk majd hozzá, de elősször ahhoz még meg is kéne írnunk a szöveget, meg úgy nagyjából mindent meg kell még csinálni...


-Tehát... először is kéne egy téma. Nem?- vetettem fel az ötletet.

Jelenleg Yoongi stúdiójában ülünk, mert ez a legnagyobb helség, ahol minden van ami nekünk kell.

-Ott a pont. Valakinek valami ötlet?- kérdezte Nam.

-Szerintem lehetne inkább egy kicsit lassab, melankólikusabb.

-Támogatom Hobi ötletét.

-Többiek?

-Szerintem okes.

-Nekem jó ötletnek tűnik.

-Legyen.

-Akkor ez el is dőlt.

-Ami azt illeti....- szólaltam meg.

-Hm?

-Nekem van egy már megkezdett szövegem, amit inkább ilyesmi stílusúra terveztem. Persze még át kell írni, meg egyebek, de ha ti rábólintotok, akkor lehet kicsit előrébb lennénk.

-Itt van most nálad?

-Telefonba írtam, úgyhogy mindig nálam van.

-Címet adtál már neki?

-Csak egy ideigleneset...

-Az lényegtelen.

-Pied Piper...

(Igen, tudom, hogy az egy sokkal régebbi szám, de úgy érzem, hogy most ez kell ide. Sorry a "kavarásért".)


Így kezdődött el a közös dalnak az írása.

Végülis a fiúknak megtettszett és maradtunk ennél az alapnál, ami egy jelentősebb átírás és kiegészítés után késznek volt mondható. Már ami a szöveget illette persze.

Szerencsénkre összeszokott csapat vagyunk, tehát sem az alappal, sem a tánccal nem volt probléma...

Mindehhez azért kellet jó pár hét a gyakorlással együtt. Most viszont már elértünk odáig, hogy felvegyük és elkezdjük az Mv koncepcióját tervezni.

Még a koncert előtt le is fogjuk forgatni, meg nagy valószníűséggel a fotózások is le fognak zajlani addig, de a promotálás meg egyebek csak pár nappal utána fognak megkezdődni, hogy tényleg egy meglepetés legyen a fanoknak...


Na sziasztok kicsi Virágocskák!

Rövid rész, viszont már nagyon is a végén vagyunk...

Köszönök minden támogatást és nem is tudjátok, hogy egy-egy komment mennyit jelent nekem.

Puszillak Titeket!

Az elveszett húg (Bts ff.) BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora