29. rész

411 20 0
                                    

Namjoon szemszög:

Szobámban ültem és gondolkoztam hogyan is legyen tovább. Milyen dalt kéne felmutatnunk ha visszaérünk? Még semmit se tudtam kitalálni. Kettő darab ötletünk van összesen és ennyivel ki is fújt az egész.

-Mit tegyek? Három nap és indulunk...

Már ott jártam, hogy felhívom a memedzsert, ebből semmi nem lesz, amikor kopogtak.

-Gyere!

-Szia Nam. Zavarok?

-Nem Hopie, csak egy kicsit fáradt vagyok.

-És ez még egy enyhe kifejezés volt. Na meg az is nyílt titok, hogy a dalok miatt aggódsz. De nem kell. Tessék. Ebben a mappában kész dalok vannak, válogass nyugodtan.

Meglepett? Nagyon is, de megmentette a bandát az biztos...

Viszont a címek kicsit furcsák voltak:

Forever Young
The Truth Untold
Spring day
Wings
Dimple
Lost
Am I wrong

Volt még ott jó pár, de ezek voltak felül így csak ennek a párnak futottam át a sorait. Néhánynak pedig nem volt rap a szövegében. Ez furcsa, ugyanis akkor több résut kapott volna ez a kis táncoslábú, hisz ő írta. Meddig kérlelte a feletteseket emiatt. Legalább egy évig, aztán feladta és ez még a mai napig látszik rajta...

-Megleptél azt ugye tudod? Ám ez ugyanakkor hatalmas segítség is volt most a bandának.

-Volt ihletem. Leírtam. Ennyi volt az egész. Csak gondoltam inkább megmutatom neked is.

-Jól tetted Hobi. És mégegyszer kösz.

-Nincs mit. Viszont akkor én hagylak is. Szia!

-Szia!

De így is fel kellett hívnom menedzser-nimet a jó hír miatt. Várnom ugyan kellett egy kicsit, de a hangján hallattszott a megkönnyebülés és az öröm egyaránt. Így le is kellett raknia, hogy szaladhasson Bang-úrhoz azonnal.

És ezúton maradtam újra egyedül a szibámban az utazási papírokkal együtt. Megvoltak már a repülőjegyek is. Igaz csak most rendelte meg a Big Hit, hisz nem lehetett tudni, mikorra győzzük meg Byult. Na meg jó pár dolog be is zavart.

-Vajon, hogy fogadják majd a dalokat az Army-k? Eddig nem nagyon voltak ilyenek...

Na ki maradt ki?

Az elveszett húg (Bts ff.) BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant