31. rész

397 15 0
                                    

Bang Shi-yuk szemszög:

A fiaim holnap jönnek a leányzóval, aki kiderült, hogy a legfiatalabb húga. Tehetséges ez a lány, de még én is féltem pedig nem is ismerem. Bár az is biztos, hogy Jiminnek van vagy volt valami baja vele. Furcsán viselkedett már a legelején, viszont sejtésem szerint az anyja miatt van ez így. És ez nem lesz jól így...

Elmékedésemből egy kopogás zavart meg.

-Elnézést kérek Bang úr, de az elkövetkezendő koncertek, meg amiatt a lány miatt keresem önt, ha van egy kis ideje.

-Persze Mina. Gyere csak.

Mina szemszög:

Amiatt a fruska miatt most elment az én Jiminiem. Én vagyok az első számú rajongója, bár ezt még ő nem tudja. És most jön ez a kis csitri, majd elveszi az én oppámat. Na megállj csak! Velem nem fogsz szórakozni, sem a férjemmel! Majd megmutatom ki a jobb! Ugyanis én Kim Mina vagyok a legjobb ennél a cégnél és hiszem, hogy egynap még az igazgatói székbe is bekerülhetek...

Semmi nem állíthat meg ebben engem!

Min Joon szemszög:

Sok dolgom van a jolnap miatt. Édes Istenem de jó lenne már egy kiadós alvás. Jó ideje, hogy a fiúk elmentek, ám még így is temérdek a tennivaló. Talán még több is. Főleg emiatt a leányzó miatt.

Nem tagadom jól néz ki. Nem egyszer állt már fel miatta munka közben, mikor iratait néztem. Felizgat de kúrvára. És abban biztos vagyok, hogy kell nekem. Már látom magam előtt, hallom ahogyan nevemet nyögi alattam meztelenül.

De sajnos nem gondolkozhatok ezen tovább, vagy már holnap rá vetem magamat. Majd szép lassacskán és ha nem enged, akkor majd erőszakkal. De az enyém lesz...

Meglepetés volt?
Akkor mi lesz később...
A folytatást pedig majd tudatom veletek.
Aztán mindjárt meg van a 2K.

Ui.: Elég khakik lettek úgyhogy elnézéseteket kérek ezért.

Az elveszett húg (Bts ff.) BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora