55. rész

196 10 0
                                    




Yoongi szemszög:

Fürdés közben hallottam, hogy byul sikít ezért igyekeztem végezni, de ahogy hallottam csak a teaser képeknek örült. Ahogy végeztem, be akartam menni megkérdezni, hogy minden rendben van-e, de valakivel beszélgetett, így gyorsan szóltam a fiúknak,hogy végeztem és elmegyek aludni. Tudom, nem szép dolog hallgatózni, de ez is egyike a rossz szokásaimnak.Éppen ezért leültem Byul ajtaja elé, egy olyan helyre, ahol senki nem lát és egészen addig ott is maradtam, amíg abba nem hagyta a beszédet, mint az később kiderült, Jiminnel.

Eddigre már mindenki elkészült és el is ment aludni,így vettem a bátorságot és bekukkantottam a szobába, ahol egy ölelkező jimin, Byul párost találtam. A leányzó lába még most is be volt kötve, de láthatóan meg is volt dagadva. Erre kíváncsi vagyok, hogy holnap még miről lesz szó (ezt is sikerült "kihallgatnom").

Persze örültem, hogy a konfliktus ami köztük volt még korábban megoldódott és boldogak, de félek is, mert nem biztos, hogy meg fogják tudni őrizni a titkukat. Főleg ahogyan most én is hallgatóztam egy kicsit...

Másnap eléggé izgatott és kíváncsi voltam, amit Jin hyung észre is vett és szóvá is tett.

-Mi van ma veled?

-Semmi hyung csak volt egy furcsa álmom.

-Na mindegy. Viszont nemsokára indulunk, úgyhogy lassan kezdj el készülődni.

-Okes.

A nap további része nem mondanám, hogy gyorsan elment, mert a nemsokára esedékes comeback miatt sok dolgunk van, de az a lényeg, hogy végre hazafele megyünk és nemsokára fény derül számomra is a dolgokra...

-Mik ezek a jó illatok?- kérdezte Hobi amikor beléptünk a lakásba.

-Nem tudom, bár ahogy nekem mondta a hugom, ő ma hamarabb hazaért mint mi. Lehet ő csinált valamit.

Aztán mint kiderült, tényleg Byul lepett meg minket egy kis vacsorával, viszont azt nem tudtuk eldönteni mi lehet az.

-Ez meg mi?- kérdezték a többiek.- Jin? Te vagy a nagy szakács.

-Higgyétek el én sem tudom.

-Ez szerintem valami magyar kaja lehet.

-Honnan veszed Tae?- ráncoltam a homlokom.

-Itt van egy cetli amin nem tudom elolvasni, hogy mi áll úgyhogy gondolom magyarul van ha már Byulról van szó.

-Te egy észlény vagy.- nevettek fel a többiek kínosan.

Nem vártunk sokat az evéssel, mert már mind éhesek voltunk. Ahhoz képest, hogy még egyikünk sem látott hasonló kaját, nagyon is finom volt. Meg persze így Jinnek sem kellett kapkodnia a kajával. Miután mindenki végzett, elpakoltunk és elmosogattunk, hogy a dorm se nézzen ki úgy, mint egy disznóól. Aztán mindenki lefürdött (Jimin maradt utoljára, gondolom meg akarták várni amíg mindenki le nem fekszik aludni).

Ugyanúgy tettem mint előző nap. Leültem ugyanoda, hogy jól halljak mindent, de most valamiért halkabban beszélgettek, ezért óvatosan közelebb másztam és úgy hallgatóztam...

Mire mindent megbeszéltek, már nagyon későre járt, de én mégsem voltam álmos, hiszen olyan dolgokat tudtam meg, amiket nem tudom hova tegyek. főleg ezt a dolgot a leendő menedzserével. Semmi esetre sem kecsegtet semmi jóval ez az egész helyzet, de legalább Byul valamilyen szinten okosan cselekedett azzal, hogy felvett egy jópár dolgot a telefonjával.

Az viszont most már biztos, hogy beszélnem kell ezzel a két jómadárral a közeljövőben, sőt. Az is lehet, hogy már holnap, hiszen azt is hallottam, hogy mi a helyzet Byul lábával, ami pedig nem várhat, hiszen súlyos is lehet a dolog, főleg abból amit hallottam.

Viszont már én is megyek inkább aludni, hiszen nem lesz kevesebb dolgunk holnap sem és rám is rámfér egy kis pihenés...


Sziasztok kicsi Virágocskák!

Lehet kicsit váratlan fordulat volt tőlem, de majd lesznek még itt fincsi dolgok ;) ;) ;)

Addig is Puszi!

Az elveszett húg (Bts ff.) BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant