Epilógus

270 8 11
                                    




Byul szemszög:

4 évvel később:

-Jina drágám gyere ide!

-Megyek apu!

Szaladt ide hozzánk a kis csöppség.

Jelenleg a játszótéren vagyunk és várjuk, hogy megérkezzenek a többiek is.


A csapatból már mindenkinek van párja, illetve van akinek már felesége/ menyasszonya is. Eddig csak Kook szerentcsétlenkedett, de most már ő is úgy tűnik, hogy megtalálta a szíve választottját...

Lasan pedig meg is érkeztek a porontyok és persze a szüleik is. Így elnézve őket nagyon aranyosak voltak. Ráadásul látszott rajtuk, hogy most már teljes az életük és felhőtlenül boldogok.


Természetesen még a fiúk is, meg én is jelen vagyok a zeneiparban, de már érezhetően kevesebbet szereplünk. Ettől függetlenül a Bts még mindig egy nagyon nagy név az egész világon és a népszerűségük is felfele ível még most is. Szerencsére nekem is kijutott a hírnévből bőven, azonban valahogy nem sajnálom, hogy nem lettem akkora nagy híresség. Szeretem azt amit csinálok, viszont nekem a családom mindennél fontosabb.

Éppen ezért remélem, hogy a következő hírünket Janával (RapMon felesége) és MinJivel (Suga párja) mindenki örömmel fogja fogadni.

Ugyanis mind a hárman terhesek vagyunk.

Persze tartunk kicsit a rajongók véleményétől, de tudjátok mit? Nem érdekel. Mert azzal vagyok, akit mindennél jobban szeretek és azokkal az emberekkel vagyok körülvéve, akikért bármit megtennék és tudom, hogy ez fordítva is igaz.

A családommal....


Na sziasztok!

Késve, de annál nagyobb szeretettel hoztam meg nektek az epilógust, amivel együtt lezárom ezt a könyvet.

Fáj a szívem, hiszen ez az egész történet a szívemhez nőtt és a részemmé vált, ugyanúgy ahogy ti is.

Köszönöm annak, aki végig itt volt és előre is üdvözlöm azokat, akik a további könyveimnél is jelen lesznek.

Lassan megvan a 20K olvasottság is, így lehet (megint) nem érdeklődik senki, de kíváncsian várom ha valakinek van bármilyen kérdése felém.

Illetve kész van a wattpados instagram fiók is, tehát aki szeretne, ott is megtalál.
@themusiciseverything_official

Puszi!

Az elveszett húg (Bts ff.) BEFEJEZETTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin