78. rész

172 9 2
                                    




Byul szemszög:

Ha jól belegondolok, a klippet már elég régen forgattuk, így volt pár dolog a 3 és fél perces videóban, amire nem emlékeztem és eléggé meglepett hirtelen, de ahogy haladt előre a zene, úgy ugrottak be a dolgok. Mint például az egyik színészkedős jelenet, ahol egy hackert kellett alakítanom.

Így visszaemlékezve arra a két napra, rengeteg boldog és nagyon vicces emléket szereztem magamnak. Főleg, amikor egy rózsaszín, csillámos, lógó papírokkal díszített kormányú biciklivel szádulgozhattam. Ráadásul lesz egy amolyan Behind videó is tele kulisszatitkokkal és a forgatáson kívüli vicces jelenetekkel. Szerintem eddig ezt a videót várom már a legjobban.

(A cselekményt most nem írom le, de ha kíváncsiak vagytok, akkor keressetek rá a Monsta x - Fighter című számára. Persze nem teljesen olyan, ez csak egy irányzat. (A debüt zene viszont ez a szám, csak amolyan "nőiesített" verzióban.))

Amúgy ami a legjobban meglepett az az, hogy már van saját YouTube csatornám (nem a magyarországi), amin már egy pár napja kint vannak a Teaser videók és még egy leírás is rólam...

Mondjuk a sok próba mellett nem csoda, hogy nem láttam...

Aztán pedig észrevettem, hogy még egy saját Instagram oldalam is lett. Ezen pedig egyenlőre csak a Teaser képek, plusz pár, a forgatáson külön készült kép is van.

Ezeken pedig már most, körülbelül 15 ezer (!!!) követő/ feliratkozó, még ennél is több megtekintés és remgeteg like van.


Mindezt még a fiúkkal együtt néztem, akik nagyon örültek, hogy már a debüt előtt is van egy adag követőm. Ez persze édeskevés a srácok rajongótáborához képest, de nekem ez rengeteg, ráadásul úgy, hogy még nem is debütáltam...

A videóhoz visszatérve, a fiúknak nagyon tettszett elmondásuk szerint. Mondjuk néha én is meglepődtem a saját alakításomon, ugyanis a forgatáskor akkora volt a rohanás, hogy sokszor nem sikerült megnéznem a végeredményt egy - egy helyszínnél/ díszletnél...

A zene pedig még ennél is jobban tetszett nekik. Igaz, meglepetés volt, mert hiába kérték én már csak azért sem mutattam meg nekik, had legyen egy kicsit még izgalmasabb ez a pár perc.


-Ez az én húgom!- szorongatott meg Kook.

-De már nem sokáig leszek az, ha megfojtasz.

-Hupsz...

Azonban az, hogy újra levegőt kapjak nem tartott sokáig, mert akárhogyan próbáltam elmenekülni, a többiek is egy hatalmas medveölelésben részesítettek és még jól meg is szorongattak.

-Byuuul!- rohant nekem nevetve Tae, ami miatt majdnem hátra is borultunk.

Pontosabban el is borultunk csak, mint később kiderült, egy puha cukorkára estünk...

-Leszállnátok rólam?- kérdezte nehézkesen Yoongi.

-Pedig olyan kényelmes vagy.- szórakoztam- Jimin. Nem hoznál nekem egy takarót?- húztam az agyát nevetve.

-Na azt már nem.- aztán azzal a lendülettel le is lökött magáról, persze ő is nevetve.


Ezek után természetesen megnéztük még egy párszor az MV-t, közben pedig meglepő módon a számok is elkezdte növekedni, így amikor utoljára , este 20 órakor, megnéztük, már nagyjából 23 ezer megtekintésnél járt.

Azonban ezzel nem sokat tudtunk most, illetve nem tudtm foglalkozni, mert a fiúk elküldtek aludni. Mondju igazuk volt (kivételesen), mert holnap korán kell kelnem, hiszen amint beérek az ügynökséghez, egy gyors megbeszélés után már meg is fogunk indulni a helyszínre, ahol ma is voltam. Ott egy főpróba után jöhetnek a stylistok, sminkesek meg egyebek és... Kezdődhet a Show!


Az elveszett húg (Bts ff.) BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora