Jungkook szemszög:
Szobámban ülök úgy, hogy csak az ablakot vagy a falat bámulom. A fiúk nem kerestek, hisz tudták, most semmire se mennének a hegyibeszéddel meg a sajnálkozó szövegekkel. Byulról pedig tudtam, hogy alszik. Legalábbis ezt gondoltam, míg meg nem hallottam egy női sikítást és tudtam, hogy csak ő lehet. Rögtön rohantam ki, de annyira hevesen, hogy el estem a szőnyegemben és alig tudtam ráálni, így bicegve igyekeztem szobája felé. Mint kiderült feleslegesen, mert Jin hyung pont akkor jött ki majd elmesélte mi is volt ez az egész.
-De ugye rendben lesz?
-Persze Kookie ne aggódj. Viszont én azt javaslom, soha ne hagyjuk egyedül és vegyünk el minden éles tárgyat tőle. Így a biztos. Esténként pedig aludjon valakivel. Ma szerintem kezd te. Van mit megbeszélnetek.
-Köszönöm hyung. Örökre hálás leszek neked. Viszonozni fogom, a banda nevében is.
-Bármikor kicsi makne. A lábadat pesig nézesd meg ha vissza értünk.
-Honnan? Vagy?
-Anyai ösztön. De most megyek apátokhoz, mert szólt a dalok miatt.
-Szia eomma.
-Ó jaj... Kellett ez nekem?
Majd már el is tűnt a fal mögött és egy ajtócsapódás jelezte, hogy elérte útivcélját, majd kezdetét vegye a hosszas diskurálás.
Két nap múlva:
És pont úgy tettem ahogyan a legidősebb mondta. Sosem hagytam egyedül az elmúlt napokban. Egész este fent voltam, hogy át ne verhessen, hiába vettünk el tőle minden olyan dolgot amivel bánthatta volna magát.
Ma pakolunk, holnap pedig utazunk. Próbáltuk ezt titokba tartani de a rajongók ezt is kiderítették, így homály fedi azt, hogy hogyan fognak reagálni a húgomra.
Félek mi sül majd ki ebből, de nincs mit tenni. Inkább jöjjön velünk mintsem újra elhagyjam. Na meg valószínűleg a jövőbéli dalainkban háttérvokálos is lehet.
Apropó dalok. Végül az ötleteim félre raktuk és a Hobi által írottak közül válogattunk jó párat és a részek is fel vannak már osztva, meg a táncról is vannak elképzelések. Apropó tánc. Azt tudom, hogy Bang úr ki fog nyírni, mivelhogy a bokám a duplájára dagadt és nem nagyon tudok menni se, de a koncertek meg a nyakunkon...
Jimint pedig inkább hagyjuk. Mióta elment kiszellőztetni a fejét, azóta mintha nem is ő lenne. Csak Yoongi hyungal beszél, de vele is csak keveset. Nem mondha el senkinek sem mi történt hiába kérdezzük.
Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz még itt...
Na kicsi palánták még van egy rész hátra, ami további sok bonyodalmat okoz majd drága szereplőinknek
ESTÁS LEYENDO
Az elveszett húg (Bts ff.) BEFEJEZETT
FanficJeon Byult még kiskorában rabolták el testvére mellől, aki már nem is emlékszik rá. De ennyi idő után rátalál egy videója alapján ami egy a róluk mintázott és feldolgozott zeneszám. Sajnos eközben Byul élete sem egy habostorta, ugyanis gyerekkori el...