95. rész

134 8 19
                                    

Előre szólok, hogy 18+-os részek előfordulnak benne (nem túl durván), így ha valaki nem szeretnéolvasni, annak majd jelezni fogom, hogy honnan és meddig tekerjen tovább. <3


Byul szemszöge:


-Gyite paci!- csapkodtam meg Chim popsiját, ezzel mozgásra bírva őt.

-Hjaj te lány. Hihetetlen vagy.

-Úgy gondolod.- súgtam a fülébe, amire mintha kirázta volna őt a hideg.

-Nem gondolom Baba, hanem tudom.

-Én meg azt tudom, hogy te egy cuki törpe vagy.

-Mondja ezt az, aki még nálam is alacsonyabb.

-Pontosan. Viszont attól még te is törpe vagy.- nevettem ki.


Időközben viszont felértünk a szobámba, így ő csak nemes egyszerűséggel lecsapott az ágyra és egyik kezével lefogva az enyémeimet, elkezdett csikizni. Rólam pedig köztudott, hogy nagyon csikis vagyok és szinte bárhol. Konkrétan még a vádlim is csikis.

Jimin pedig ezt ki is használta és nemsokkal később már a csípőmön ülve kínzott.

-Akkor ki is a törpe?- kérdezte az arcomhoz olyan közel hajolva, hogy már csak pár centi (sem) választotta el arcunkat.

-Te.- sutottogtam.

-Majd meglátjuk.- azzal le is csapott ajkaimra, amit én természetesen viszonoztam is.

Csókcsatánk már olyannyira elmélyült, hogy észre sem vettük mikor került le rólunk a felső...

-Biztosan szeretnéd?- kérdezte szerelmem a vágytól zihálva.

-Eddig semmit sem szerettem volna ennél jobban.- suttogtam mézédes párnácskáira, amiket aztán birtokba is vettem.


(Aki nem szeretné az elkövetkezendőket olvasni, az a következő zárójelig tekerjen le.)

(Újabb megjegyzés.: Tudom, hogy már az elején írtam mi történt Byul-lal (tehát nem ez lesz neki az első alkalom), de ez egy teljesen más eset, így a kétségeit nem fogom leírni. Ettől függetlenül ez egy fontos fordulópont a múltja szempontjából.)

Miután ajkaink elváltak, mindenhol behintette testemet csókjaival és puszijaival.

Furcsa, mégis jó érzés volt egyben. Azonban sóhajaimat visszafogtam, mert azért valljuk be, hogy az nem lenne kellemes sem a fiúknak sem nekünk.

Mindez ellenére viszont nagyon is élveztem és minden egyes érintésre kirázott a hideg. Közben én is feltérképeztem kezeimmel izmos hasának és karjainak minden egyes centiméterét. 

Jimin már a melegítőnadrágom csomóját oldotta ki, mire megemeltem a csípőmet

Természetesen eközben ajkaink újra egymásba forrtak, de az előbbi tettemre Jimin felmordult és mindkét kezével lenyomott a matracra, majd szinte villámsebességgel hámozta le rólam a nadrágomat. Ő pedig, hogy is mondjam... Eléggé izgatóan tette meg ugyanazt a mozdulatsort a saját ruhadarabjával, ami így szintén a földön kötött ki.

Most már egy kicsit szégyenlősebben feküdtem a paplanok között, hiszen már csak egy lenge fehérnemű takarta testemet. Ezért reflexből elkezdtem takargatni magamat, de addigra Chim újra elkezdett csókolni, amit viszonoztam természetesen.

Így icsit elfeledtette velem a helyzetet, de amit újra eszembe jutott, rögtön magam elé kaptam kezeimet.

-Ne takargasd magad Baba. Gyönyörű vagy.- suttogta a fülembe szerelmem, miközben gyengén megfogta karjaimat és lefogta őket a fejem fölött.- Bízz bennem.

Az elveszett húg (Bts ff.) BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora