25. rész

443 25 0
                                    

Jimin szemszög:

Tényleg csak egy kis kőszívű baromarc lennék? Ennyire rosszul bántam vele? Mondjuk ez egy hülye kérdés lenne. Mivel is én nem csokival, szép szavakkal, meg virágokkal dobáltam, hanem már-már kövekkel, bántásokkal és gusztustalan dolgokkal. És még magát hibáztatja, ami teljesen jogtalan miattam.

Már megint hibáztam...

-Mi a baj Jimin?

-Semmi... De most megyek, kiszellőztetem a fejem egy kicsit.

-Vigyázz magadra. Ne legyen az mint a múltkor.

-Rendben Suga hyung. Meglesz.

Mióta akkor, először neki bevallottam mit érzek, azóta szorosabb lett a kettőnk kapcsolata. Eddig is testvéri viszonyban voltunk, de nem ennyire. Sokkal jobban aggódik értem és én is jobban tisztelem, így előbbi mondatain meg sem lepődtem.

-Majd jövök...

Azzal kiléptem a szobából, majd a lakásból és elindultam elég hosszúnak ígérkező sétámnak. Ám mostmár teljes álcában.

Annál a bizonyos Citadella nevezetű helynél állapodtam meg. Este volt és a kilátás gyönyörű. A kivilágított utak és hidak, onnan fentről olyanok voltak, mint Byul csillogó szemei amikor nevet. A folyó, ami kettészelte a várost és az enyhe szél hatására kicsi fodrok jelenléte, olyan volt mint annak a drága leánynak selymes haja. És végezetül, azok a fentről olyan kicsinek tűnő épületek, arra a kis törpe termetére emlékeztettek, amik még nálam is kisebbek.

-E.. Elnézést...

-Igen?- egy kislányt pillantottam meg, kinek anyukája olyan 10 méterre állt mögötte.

-Te vagy az? Te Jimin oppa vagy igaz?

-Ohhh... Látom egy kis A.R.M.Y.-val van dolgom.

-Látom rajtad, hogy valami baj van oppa. De ne aggódj minden rendbe fog jönni és az a lány is szeret téged.- majd rámkacsintott azokkal a cuki csokoládé barna szemeivel és visszafutott az anyukájához.

Azt, hogy hogy csinálta? Máig nem tudom, de az biztos, hogy megváltoztatta az egész életem.

-Köszönöm...

De most éreztem, ideje lenne visszatérni szállásunkra és pihenni egy kicsit. Mert pár nap és indulunk is. Vissza, Koreába.

Még nincsen vége kicsi Virágocskáim.
Majd most jön csak a java.

Az elveszett húg (Bts ff.) BEFEJEZETTDove le storie prendono vita. Scoprilo ora