Předsvatební oslava

1.3K 45 10
                                    

POHLED KATE

Elliot zazvonil na domovní zvonek a společně jsme vyčkávali na příchod někoho kdo nám otevře vstupní dveře. Netrvalo to dlouho a jedna služebná nám otevřela. Vešli jsme dovnitř a mě se vyskytl krásný pohled na jejich vnitřní interiér. Všechno měli krásně uklizené a srovnané. Všude pobíhalo služebnictvo a já nevěděla co se pořádně děje. Po schodech pomalu kráčela Elliotova matka v krásných tmavě modrých elegantních šatech.  Opravdu moc jí to slušelo.

  Opravdu moc jí to slušelo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


"Vitám vás děti moje. Všechno se pomalu připravuje jak jsi chtěl synu. Za necelou hodinu by měli začít přijíždět hosté a hlavně i rodiče tady Kate." začala mluvit. 

Když jsem uslyšela to, že mají rodiče přijet nevěřila jsem vlastním uším. Od té divné návštěvy jsem je neviděla a myslela jsem, že do svatby neuvidím. Všechno je to nějaké divné a mě se to opravdu, ale opravdu nelíbí. Teda mám radost, že nám udělali předsvatební oslavu, ale moji rodiče tu být fakt nemuseli. Užila by jsem si to i bez nich.

"Je posílená ochranka a je vše na svém místě?" optal se Elliot.

"Samozřejmě všechno je připravené. Než začnou přijíždět hosté a vy je budete muset přivítávat nechcete se projít po zahradách a ty alespoň tady Kate můžeš vysvětlit jak to bude probíhat." usmála se na mě.

"Souhlasím." přikývl Elliot.

Nastavil mi rámě a vedl mě k zahradám. Měli úžasné velké a přenádherné zahrady. Měli letní a zimní zahradu a jelikož bylo teplo zamířili jsme do letní. Všude byly krásné keře a fontánky. Vždycky jsem milovala krásné upravené zahrady. Všechny ty voňavé kytky, upravené keře do všech možných tvarů, a moderní fontánky. Už jsem věděla, že takovou zahradu potřebuji taky.

"Posadíme se?" navrhl Elliot a poukázal na dřevěnou lavičku.

"Samozřejmě." kývla jsem a usadila se na lavičce.

"Ehm.. vím, že se ti moc nezamlouvá to, že tady budou i tvoje rodina, ale u oznámení musí být obě rodiny. Je to taková tradice. Taky se mi to nelíbilo, ale neboj pro jistotu jsme posílily ochranku a přidaly jsme kamery. Pro naše bezpečí."

"Nelíbí se mi to, ale co nadělám. Hlavně aby všechno dobře dopadlo. A jak to bude s programem?" optala jsem se. Chtěla jsem toho vědět co nejvíce. 

"Až začnou přijíždět první hosté budeme všechny vítat a představovat tě. Až přijedou poslední hosté, přesuneme se do sálu, kde budeme mít společný tanec. Po tanci přijde můj proslov a oznámení našeho zasnoubení." vysvětloval.

"A budu muset taky něco říkat?" optala jsem se.

"Nemusíš nic říkat. Budeš stát u mě. To je jediné co po tobě chci. Potom jestli můžu pokračovat tak přijdou gratulace a zbytek večera je na tobě. Taková volná zábava." usmál se a pohladil mě po tváři.

Mafiánova PrinceznaKde žijí příběhy. Začni objevovat