POHLED KATE
Po té šílené návštěvě u rodičů jsem se prostě v autě až moc zamýšlela nad tím co se tam vůbec děje a myslím si, že Elliot byl na tom taky podobně. Po tom co jsme si vyměnili pár slov u dveří a dostala jsem příjemnou pusu na líčko jsem se odebrala do koupelny s úmyslem si napustit co nejvíc vody s pěnou a nevylézt nejmíň hodinu.
Podívala jsem se do skříňky a tam jsem našla svíčky a sirky. No neříkejte, že vás hned nenapadlo co teď plánuji udělat.
Vysvlékla jsem se z šatů a začala napouštět vodu do krásně čisté vany. Vzala jsem pěnu do koupele a nalila její obsah do vody. Nebylo toho tam moct a mě v hlavě utkvěla myšlenka kdo asi používal tuto krásně ženskou voňavou pěnu do koupele? Protože já jí mám poprvé. Ale teď jsem opravdu nechtěla nad ničím přemýšlet.
Lehla jsem si do krásně teplé vody s vůní lilií a do ruky vtiskla svůj mobil. Musím se podívat na všechny sociální sítě napadlo mě, ale předtím jsem si ještě kolem vany zapálila svíčky. Byla to naprosto úžasná romantika. Jen škoda, že jsem tu sama. Ale i když je fajn být sama. Potřebuji být někdy sama a jsem ráda, že Elliot mi to dopřává.
První co jsem rozklikla byl messenger, ale při mém zklamání mi nenapsala ta osoba od které bych to nejvíc očekávala. Potom jsem otevřela instagram a hned pochopila co se to děje proč mi Amy nepíše. Hned na mě koukla její fotka. A to ne ledajaká. S chlapem!
Musela jsem jí napsat pod tu fotku komentář ( tedy až po dání srdíčka ♥ ):
Kdopak to tady má přítele? :* ♥
Když jsem to odeslala do útrob internetu rozhodla jsem, že si taky něco přidám na profil. A to byla fotky z vany! Vždyť to mě mělo napadnout hned! Naklikla jsem fotoaparád, krásně si zahrála s pěnou a s nohama a vyfotila nejmíň dvacet fotek v jiné póze, ale i tak jsem vybrala jednu ke které jsem napsala: Taková ta příjemná až romantická koupel ♥
No uznejte nevypadá ta fotka božsky? Já si myslím, že jo protože vyzdobit si jen tak vanu a dat to na insta nikdo pořádně nedokáže. Ale ne nebudu egoistka a radši se podívám na další fotky od Amy, protože jak jí znám ona přidává snad všechno.
Mohla by dělat modelku. No nemyslíte si to? Musela jsem to okomentovat.
Moje sexy BFF :* ♥ ♥
Tohle jsem musela okomentovat taky.
To jsou moje brýle! Doufám, že mi je jednou vrátíš! :/ :D ♥
A tady ty dvě fotky jsem nemohla opomenout! Vždyť ona se mi úplně zkazila! To tomu klukovi nedaruji takže jsem to taky okomentovala.
Musíme se sejít a to co nejdřív Andílku! ♥
"No tak tu budu muset vyslechnout tak jako nikdy!" řekla jsem si sama pro sebe.
V tom někdo zaklepal na dveře a já se instinktivně zakryla prsa.
"Promiň netušil jsem, že jsi tady. Myslel jsem si, že jsi tu jen nechala svítit." vyřítil se do koupelny Elliot
Z celé té příjemné vany jsem měla prostě chuť si zašprýmovat. Zakryla jsem si pěnou své intimní části a při tom hleděla na Elliota.
"Co kdyby jsi se přidal?" řekla jsem provokativně a ukázala na místo přede mnou.
Elliot jako by zbělel, ale hned se probral a svůdně se usmál.
"Samozřejmě." řekl a začal se zbavovat svého prvotřídního oblečení.
Opět jsem měla možnost vidět jeho úžasné svaly a hned jsem se ošila. Tohle je můj budoucí manžel a otec naších dětí. Je to mafiánský boss a nejobávanější zabiják ve státech. A on tu teď stojí přede mnou a stahuje si své boxerky. Hned jak vidím ten jeho zázrak co tam měl celou dobu a já jsem ho uviděla až teď po celé té době. Sakra dala bych si facku.
"Je ta voda ještě teplá? Usuzuji, že už tak moc ne když jsi tu tak dlouho." posadil se přede mně zahalen pěnou a pořád s tým jeho provokativním až teď moc sexy úsměvem se na mě celou dobu usmíval.
Nemohla jsem nic říct byla jsem jak omámená. Dostala jsem se do úzkých a vím, že takhle noc neskončí jen ledajakou koupelí.
*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥
ČTEŠ
Mafiánova Princezna
RomanceJak dopadne sedmnáctiletá Kate, která byla svým otcem vsunutá do pasti a musí si vzít obávaného mafiána Elliota? Jak bude celý její život vypadat, když se to začne vymykat kontrole? Dozvíte se jedině v tomhle příběhu. "Budeš moje i kdyby jsi necht...