Snídaně do postele

4.2K 129 5
                                    

POHLED KATE

Probudil mě příjemný dech na mém odhaleném krku a šeptání slov do mého pravého ucha. Zachumlala jsem se víc do peřiny a pomalu se otáčela na záda. Teď jsem si uvědomila, že jsem nahá, ale nějak jsem to neřešila. Chtěla jsem to, takže jsem neměla proč litovat. A šlo vůbec litovat takovému božímu sexu? Vím, že ne.

"Prober se princezno donesl jsem ti snídani." řekl už víc nahlas Elliot a já konečně otevřela oči. 

Poskytl se mi výhled na jeho dokonalé tělo, hlavně ty svalnatá ramena a pekáč buchet na břiše, jen v černých trenýrkách. V rukou držel košík a já až teď ucítila tu úžasnou vůni vajíček. Miluji vajíčka k snídani!

"To jsi nemusel." podotkla jsem, ale při tom jsem se radovala z toho, že umí dělat takové milé překvapení. A co si budeme povídat, měla jsem po tom včerejšku hlad jako vlk.

"Pro svojí princeznu vše." usmál a a přede mně položil ten krásný pletený košík plný jídla.

Úsměv jsem mu opětovala a popadla první toust s vajíčkem na vrchu a hned se do něho s chutí zakousla. Opravdu jsem měla hlad, nesuďte mě.

"Jsem rád, že ti chutná." zazubil se na mě, když už jsem měla všechno skoro v sobě.

"Taky to je výborné." pochválila jsem ho a opět jsem se usmála. 

Dneska by to mohl být klidný a hezký den. Pokud se zase něco nepokazí jako je to tady pravidlem.

"Copak by jsi dneska chtěla dělat princess?" optal se mě když jsem odendávala z postele už prázdný talíř se skleničkou a talíři.

"Co by jsi chtěl dělat ty?" optala jsem se na zpět.

"Ptal jsem se první." podotkl.

"Šla bych do bazénu." navrhla jsem.

"Tak půjdeme do bazénu." přitakal.

"Tak já se převleču a přídu za tebou, ano?" optala jsem se a nahá jsem seskočila z postele ke skříni. 

Hladově mě pozoroval, to jsem prostě vycítila a tak jsem se na něho otočila. Skenoval mě pohledem jako by mě viděl poprvé nebo viděl snad nějakou bohyni a nemohl tomu uvěřit.

"Tohle patří mě, nemůžu tomu uvěřit." přiblížil se blíž ke mě a objal mě zezadu. 

"A to jsem to neměl lehké." dodal.

Na to jsem se zasmála a můj pronikavý smích doprovázel ten jeho. Jak krásně náš smích zněl. Božský smích bych tomu řekla.

Popadla jsem černé plavky a zmizela pořád se smíchem do koupelny. Podívala jsem se do zrcadla a musela jsem uznat, že šťastné mě to slušelo mnohem víc. Poslední dny nebyli nejlehčí, ale teď tu stojím šťastná a chci aby to tak zůstalo.

Převlekla jsem se do plavek, vytáhla čistý ručník ze skříňky a vylezla z koupelny. Elliot už tu nebyl a tak jsem se dovolila se kouknout na tu naší postel s nebesy a usmát se při představě našeho sexu. 

Seběhla jsem schody rychlostí blesku a otvírala dveře ven na zahradu kde už na lehátku ležel Elliot v červených plavek. Vypadal zase tak neodolatelně. Zkousla jsem si nevědomky ret a usmála se. Hned si mě všiml a mířil ke mě. Položila jsem ručník na zem a vymyslela jsem, že až ke mě dojde spadne do té vody jako první. Ano ďábelský plán já vím.

"Sluší ti to." podotkl když už byl skoro u mě.

Nevinně jsem se usmála a když byl krok přede mnou chytla jsem ho za ruku a celou svojí silou jsem ho strčila do bazénu. Ostříkla mě příjemná voda po tom jak tam šupnul a já se sklonila v záchvatu smíchu. Toho už vynořený Elliot využil a schodil mě k němu.

"To se nedělá." napomenula jsem ho a pořád se smála jako blázen. Nemohl to asi už vydržet ani on protože se začal taky smát. Opět společný božský smích. Miluji ten smích. Chci ho slyšet pořád.

"Ty sis začala." podotkl a podíval se na mě uraženě.

To mě rozesmálo ještě víc tak, že jsem se neudržela pod vodou na nohách a potopila jsem se. Tomu se zase víc rozesmál Elliot když jsem se vynořila a prskala jsem z pusy vodu.

"Nesměj se ještě jsem mohla se udusit." řekla jsem uraženě a otočila jsem se k němu zády.

Na to připlaval ke mě a objal mě zezadu. Dal mi polibek na krk a zašeptal.

"Miluji tě."

"Já tebe též, můj princi." přitakala jsem.

"Kéž by to takhle bylo pořád." podotkla jsem a usmála se. Opravdu to tak chci.

"Bude." řekl rozhodným hlasem a přilepil se mi na rty.

*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥    

Mafiánova PrinceznaKde žijí příběhy. Začni objevovat