*můžete si k tomu pustit písničku :) (Média)
POHLED KATE
Ležím a vzdychám Elliotovi do ucha, a užívám si ten úžasný pocit jak je ve mě a pomalu nás oba dva dostává na vrchol. Ale asi bych měla začít od začátku.
"Hej! Kdo tě sem vůbec pozval?" zavrčela jsem na nahého Elliota před sebou zabořeného do pěny, které už bylo méně a méně.
"Já sám." pyšně se ušklíbl a popostrčil se sám "nenápadně" blíž ke mě.
Jeho přítomnost mě dostávala a já se cítila napjatě, ale hezky zároveň. Nenechte se mýlit ale teď sama přemýšlím o tom proč ho takhle vidím až teď. Vždyť tu nejsem jen den aby to na mě nezkusil. A teď mám přístup se dívat na to jeho božské tělo.
"Copak tak koukáš? Líbí se ti to na co koukáš?" vyrušil mě z koukání na jeho "pekáč buchet" , které se mu tak dokonale rýsovaly.
"A co když se mi to líbí?" provokativně jsem se usmála.
"Tak se ukaž jak moc se ti to líbí." to on zas provokativně podal a jestli to vůbec ještě šlo posunul se blíž ke mě.
Neváhala jsem ani minutu a vrhla jsem se na jeho rty. Co si budeme povídat dlouho jsem to vydržela a v této situaci to prostě vyšlo na jevo. Všechno se nahromadilo a já prostě neodolala.
Ihned co jsem se na něj vrhla se okamžitě připojil a vracel mi každý pohyb mých rtů na těch jeho. Řeknu vám, že jsem takový líbání plné touhy nezažila ani jednou. Jelikož jsme byli oba dva nazí ucítila jsem jak jeho nemalý kamarád šťouchá o mojí nohu. Jeho svalnaté ruce přistáli na mých ramenou a zklouzávaly podél mých žeber až na pas kde trochu zpomalily a poté se spouštěly až moc pro mě v tu chvíli pomalu k mému středu.
Když se mě dotkl na ní dostala jsem jako by elektrický náboj a svalila jsem ho na dno vany. Ano chudák Elliot se bouchl kvůli mě do hlavy a jeste se málem utopil!
"Měli by jsme přejít do ložnice nemyslíš?" nevinně jsem se usmála a už chytala jeho ruku, aby jsme mohli vylést.
Když dokašlal vodu, kterou měl asi až v plicích chytl se za nabízenou ruku a společně jsme vlezli do ložnice. Teda konkrétněji mě hodil na postel a přišpendlil, ale zas tak aby mi neublížil. Přiblížil se k mím rtům a dal mi takovou mlaskavou pusu. Usmála jsem se což mi opětoval a prozkoumával pohledem i rukama moje v tu dobu chtíčné tělo.
"Opravdu to chceš?" optal se opatrně když mělo na to přijít.
"Ano." kývla jsem a podívala se do očí.
Když do mě vsunul jeho chloubu musela jsem se prohnout v zádech a proklínala jsem všechny svatý, že jsem po něm nevyjela už dříve.
A teď když jsme konečně zpátky kde jsme byli a víme co se stalo tak víme co se teď asi tak stane. Naše vzdychy a něžná slova nás dostaly na ten největší vrchol, který jsme mohli zažít.
"Miluji Tě." zašeptal když ho vyndal ze mě a sesunul se znaven vedle mě.
"I já tebe." přitakala jsem.
*Když už je dneska ten Valentýn přináším vám vášnivou kapitolu. Doufám, že se vám líbila. :)
*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥
ČTEŠ
Mafiánova Princezna
RomanceJak dopadne sedmnáctiletá Kate, která byla svým otcem vsunutá do pasti a musí si vzít obávaného mafiána Elliota? Jak bude celý její život vypadat, když se to začne vymykat kontrole? Dozvíte se jedině v tomhle příběhu. "Budeš moje i kdyby jsi necht...