POHLED ELLIOTA
Ráno jsem se probudil vedle pořád spící Kate. Mohl bych se na ní koukat pořád. Je tak strašně moc roztomilá.
Opatrně jsem vstal tak, abych jí nevzbudil a dal jí před odchodem pusu na tvář na co se usmála a dál spala.
Můj dnešní plán byl jasný. Musím zavolat svému kamarádovi Robertovi, který by mi měl pomoct s mím úmyslem a zároveň plánem jak se pomstít. Už včera jsem chtěl jít na něj, ale musel jsem být u ní a též jsem byl z tých schůzek co jsem včera měl pekelně unavenej. Není to lehký job.
Vešel jsem do své pracovny a hned hmátl po mobilu a vytočil jsem Robertův telefon. Na třetí zvonění to zvedl.
"Čůs Elliote, co potřebuješ?" ozvalo se.
"Nazdar Robe potřeboval bych pomoct s takovou menší karmou."
"A já si vždycky myslel, že karma chodí sama." zasmál se.
"To já taky, ale chtěl bych jí trošku pomoct." zasmál jsem se.
"Jo? a jakto?" optal se.
"Kate včera přijel její otec ke mě domů vystrašit a má malou modřinu pod okem." udělal jsem znechucenou grimasu, kterou vlastně on nemohl vidět.
"Takto by jsme si měli s karmou popovídat a popohnat jí nemyslíš?" zasmál se dosti nahlas tak, že jsem musel dal telefon na chvilku od ucha dál.
"Tak přijeď kolem jedné odpoledne ano?"
"Samozřejmě Elliote. Tak čůs." rozloučil se.
"Čáu." a típl jsem to.
S dobrým pocitem jsem šel do kuchyně kde jsem si nalil do skleničky vodu z kohoutku. Napil jsem se a prázdnou skleničku položil do dřezu. Podíval jsem se na nástěnné hodiny a zjistil, že je teprve devět hodin. S úmyslem si jít, ještě na chvilku lehnout ke Kate jsem vyběhl schody a potichu vešel do ložnice. K mému překvapení neležela v posteli.
Dostal jsem strach. Už jsem si myslel, že se odešla nebo se jí něco stalo, ale když jsem uslyšel slabounký zpěv z koupelny hned mi došlo, že moje princeznička bude nejspíš ve vaně. Nechtěl jsem být nějaký zvědavý a hned do té koupelny vlést a vyrušit jí. Má za tu dobu toho až po krk. Určitě.
Vešel jsem do své šatny a převlékl jsem se. Když jsem vešel ze šatny uviděl jsem sedět na posteli svou milovanou Kate jen v ručníku. Nemohl jsem si to odpustit a potichu jsem se přiblížil k ní a vzal jí za bok na což ona vyječela a poskočila. Hned jak se na mě otočila, protočila oči.
"Strašně moc jsi mě vyděsil!" postěžoval si.
"Taky tě miluji." dal jsem jí pusu na líčko. Na což se ona sladce usmála. Miluju její úsměv.
*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥
ČTEŠ
Mafiánova Princezna
RomanceJak dopadne sedmnáctiletá Kate, která byla svým otcem vsunutá do pasti a musí si vzít obávaného mafiána Elliota? Jak bude celý její život vypadat, když se to začne vymykat kontrole? Dozvíte se jedině v tomhle příběhu. "Budeš moje i kdyby jsi necht...