Plán B

5.9K 283 12
                                    

POHLED ELLIOTA

Dojeli jsme před starou továrnu kde se má skrývat ten ubožák s mojí milovanou Kate. Bylo nás dohromady něco přes 20. Zaparkovali jsem nedaleko tak, aby na naše auta nešlo z oken vidět. Otevřeli jsme kufry a vyndali jsme si ochranné vesty a zapli jsme si je. Nechci moc riskovat. Vzali jsme si každý svojí zbraň a nějakou automatickou zbraň a náboje. Já jsem si ještě vzal smoke a flash pro každý případ.

Našli jsme zadní vchod a s opatrností jsme vešli dovnitř. Šel jsem jako první a rozdělil nás na tři skupinky. Jedna půjde se mnou, druhá půjde s Pavlem a třetí zůstane s Martinem venku. 

Nikde nikdo a mě to přišlo až moc divné. Někde přeci musí hlídat. Došli jsme ke schodišti a vydali se do dalšího patra. Tam už u schodů stál jeden mizera. Přešel jsem za něj a omráčil ho pořádnou perdou do hlavy. Dva kluci ho vzali dolů po schodech a schovali za zeď a já jsem pokračoval dál. Najednou jsme uslyšeli těžké kroky a tak jsme se schovali do jedných dveří kde naštěstí nikdo nebyl a zavřeli jsme se tam. Kolem nás procházeli osoby a já jsem slyšel jejich rozhovor. 

"Fakt si s ní můžu dělat co chci?" tenhle hlas jsem neznal.

"Klidně hlavně jí nezabij bude se ještě hodit, je luxusní v posteli hlavně když se brání, ale neboj ona podlehne." tenhle hlas už jsem moc dobře znal. Patrik. 

"Tak dík jdu za ní a kde, že se schovává? Aby na mě někde nevyletěla a neuškrtila mě."

"Pod postelí a neboj neudělá ti nic je pořád v šoku a pořád jen bulí." začal se ten parchant smát. Zatnul jsem pěsti a měl sto chutí po něm vyběhnout, ale Matty mě přidržel a ukázal gestem abych ještě nic neplánoval.

"Tak díky bro, já jdu čůs!"

"Čau, bro!" rozloučili se.

Chvilku jsme počkali a když byl zase klid tak jsme vylezli, ale byl vidět stín tam kam šel jeden z nich. Rozešli jsme se tam a ta osoba zašla do jedných dveří. Pomalu jsme se tam dostali a dveře otevřeli. A bingo! Byl tam Patrik!

"Co-" nestačil říct a já jsem vytáhl svojí zbraň a střelil ho do pravé nohy. Zařval a zaskučel. Kluci zatarasili dveře protože je jasné, že to šlo všude slyšet. Snad mé Kate nic neudělají!

"Kde je?!" vyštěkl jsem na něho a plivl si na stranu. No prostě jako borec co vám budu povídat. Ale své ego jsem musel ještě potlačit.

"Co ti je do toho?! Už není moje!" zaječel a mnul si kalhoty, které se prosakovali krví.

"Tohle jsi neměl kreténe!" zařval jsem na něj a prostřelil mu jednou kulkou hlavu. Takhle mě a ani Kate už neublíží!

"Co jsi to udělal?!" zařval na mě Matt.

"To co jsem měl udělat už dávno!"

"A co teď podle tebe budeme dělat?!"

"Zahajíme plán B!"

*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥     

Mafiánova PrinceznaKde žijí příběhy. Začni objevovat