*můžete si k tomuto dílu pustit písničku :)
Na konci je menší info byla bych ráda, kdyby jste si ho přečetli. :)
POHLED KATE
Stála jsem v malé tmavé místnosti a jediné světlo bylo z malého zamřížovaného okna. Podlaha byla studená protože jsem na sobě neměla obuté žádné boty. Ruce jsem měla od modřin stejně tak i nohy. Namodralé velké kruhy po mém těle ani tak moc neboleli. Nejvíc mě bolelo moje pořezané zápěstí. Zvedla jsem ruku a stoupla jsem si blíž k paprskům a zadívala jsem se na ní. Hluboká řezná rána, která vypadala jako od velkého a hlubokého bolestivého tahu nemalé žiletky. Ale z rány netekla žádná krev. Jen tak palčivá a řezavá bolest byla čí dál tím víc horší. Podívala jsem se na to co mám vlastně na sobě. Měla jsem roztrhané nejspíš předtím bílé tílko a černé kraťasy. Ty vypadaly na rozdíl od tílka docela čistě. Mé vlasy byli rozpuštěné a šimrali mě na krku. Přehodila jsem si je na jednu stranu a zamyslela jsem se. Co tu vlastně dělám a proč jsem tak klidná?
Najednou se rozsvítilo ostré světlo a já jsem musela zavřít tou září zavřít oči. Poté jsem je opatrně otevřela a rozkoukávala jsem se okolo. Byla jsem úplně jinde. Byla jsem ve své koupelně. Jenže něco tu bylo špatně. Nemohla jsem se hnout a stála jsem v rohu místnosti.
Někdo ležel v mé vaně. Zatajil se mi dech když jsem pořádně zaostřila a v té vaně jsem ležela já. Jenže jak můžu ležet ve vaně když stojím tady a nemohu se hnout? Zadívala jsem se na mě ve vaně a zahlédla jsem jak držím v ruce žiletku. Pomalu jsem zařezávala ostrou část žiletky do kůže na levém zápěstí a předtím čistá voda se měnila na rudě červenou.
Pocítila jsem v tu chvíli strašnou bolest na svém levém zápěstí a začala se mi tam ukazovat stejná rána jako mě samotné v té vaně. Co tohle má znamenat?
Najednou jsem se podívala na sebe jak vylézám z vany. Byla jsem oblečená stejně jako teď. Bílé tílko a černé kraťasy. Z ruky mi tekla krev. Nemohla jsem si nevšimnout všech těch modřin. Najednou jsem se pohnula, ale jen o píď. Najednou se moje já co bylo před chvíli ve vaně na mě otočilo. Nahnulo hlavu na stranu a zkoumavě se na mě dívala. Pak řekla něco co mě z tohoto hrozného snu probralo.
"Tohle je tvoje budoucnost!"
"Kate! Vzbuď se!" slyšela jsem Elliotův starostlivý hlas a jako na povel jsem se vzbudila a zrychleně jsem dýchala. Tohle nebyla určitě jen obyčejná noční můra.
"Jsi v pořádku?" díval se mi hluboko do mích očí a já se pomalu uklidňovala.
"Ano jsem, byl to jenom sen." uklidnila jsem ho, ale spíš jsem se snažila zklidnit sebe což se mi ani tak moc nepodařilo jak jsem doufala.
Elliot si mě přivinul do velkého objetí a hladil mojí křehkou sametovou kůži. Měla jsem na sobě jen spodní prádlo a půjčenou košili. Sjížděl od mých stehen výš a výš až se zastavil na bříšku. Tam jsem trošku zaskučela bolestí jelikož jsem tam měla menší modřinu. Elliot se mi omluvil a jel zas s rukou výš. Začala jsem zrychleně dýchat a zavřela jsem oči. Zastavil se na mé podprsence a zajel rukou pod ní. Hrubě jsem se nadechla a zkousla jsem si spodní ret. Tohle se opravdu děje? Chvilku laskal mé levé prso a potom druhé. Chtěla jsem ho! Jako by to vycítil sjel zas pryč od jeho hřiště. Otevřela jsem naštváním oči a otočila hlavu na něho. Měl škodolibý úsměv a v jeho očí to nebezpečně zajiskřilo.
Abych se pomstila za to co udělal a potom vzápětí přestal jsem se zadečkem přitiskla k němu a ještě s tím trošku začala hýbat. Slyšela jsem jak se zhluboka nadechl. Dělalo mi to tak dobře. Když mě to přestalo bavit odtáhla jsem se, otočila hlavu k němu a dala mu pusu na čelo.
"Jdu spát. Sladké sny." mrkla jsem a otočila se a zavřela oči.
"Wrrr. Dobrou Honey." zavrčel a objal mě okolo pasu.
Tohle to bude určitě zajímavé manželství.
Omlouvám se, že dlouho nevyšel nový díl/ nová kapitolka, ale měla jsem toho dost a neměla jsem nějak chuť psát. Snad se mi to vrátilo a budu moct psát dál. Samo sebou s příběhem nekončím a píšu dál. Děkuji všem za podporu a ohlasy. Jste úžasní! ♥
*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥
ČTEŠ
Mafiánova Princezna
RomanceJak dopadne sedmnáctiletá Kate, která byla svým otcem vsunutá do pasti a musí si vzít obávaného mafiána Elliota? Jak bude celý její život vypadat, když se to začne vymykat kontrole? Dozvíte se jedině v tomhle příběhu. "Budeš moje i kdyby jsi necht...