*Na obrázku Elliot
POHLED ELLIOTA
Právě jsem si povídal se svým otcem , když dveřmi do zahrady prošla ta největší kost! Její krásné dlouhé vlasy a ty šaty! Hned bych jí je sundal a byla by pro dnešní noc moje. Musím si užít, budu za par týdnů ženatý s nějakou vydrbanou dcerkou hostitele téhle frašky, které říká párty. Právě když měl oznámit můj sňatek s jeho dcerou radši jsem si odešel na jedno nebo dvě cigára. Nemůžu tvrdit, že jsem nebyl zvědavej, ale bylo mi to tak nějak jedno abych pravdu řekl. Po očku jsem sledoval tu kočku jak si to kráčí k baru. Teď jsem toho mohl využít a popovídat si s křepelkou.
"Mohl bych si přisednout?" Opřel jsem se o bar vedle té krásky a nahodil jeden ze svých svádivých pohledů. Pohlédla na mě a pokynula mi hlavou, že smím. Ladně jsem si sedl vedle ní na barovou stoličku a poručil si jednu whisky.
"Máš krásný úsměv." usmál jsem se na ní, ale nevěnovala mi pozornost. V ruce držela skleničku bílého vína a nad něčím přemýšlela. Šlo jí to vidět na tváři. Otočil jsem se teda na svou whisky a kopl jí do sebe co nejrychleji. Opět jsem se na ní otočil když slézala z židličky a kráčela si to pryč.
"Já jsem , ale hňup!" Okřikl jsem se v mysli. Pořád jsem jí sledoval dokud nepřišla za mnou matka, že se mám jít seznámit s budoucí tchýní a tchánem. Neochotně jsem se zvedl a šel za matkou. Byl jsem úplně v šoku když mě matka dotáhla za Benem Wilson a Lizzie Wilson kde po jejím boku stála ta kočička z baru. Otočila se na mě a naše oči se střetli. Koukal jsem jí do očí dokud naše propojení nezrušil její pohled jinam. Hned jsem si uvědomil, že takhle kočka bude má budoucí žena! To mám ale štěstí mít takovou kočku! Fakt , že jo!
"Milý Elliote tohle je tvůj tchán Ben a tvoje tchýně Lizzie. A abych nezapoměla tak tady je tvá budoucí žena Kate." představila mi je matka. Ihned jsem si podal ruce s jejím otcem, políbil její matku na hřbet prstů a i Kate. Ta se na mě falešně usmála, hned jsem to na ní poznal. Nelíbil se mi ten její asi nejvíc falešnej úsměv. Musel jsem se ušklíbnout a podívat se jí do očí. Vůbec jsem nemohl nic vyčíst. Možná tam byla nenávist a smutek , ale nebudu lhát její oči mi neříkali vůbec nic. A to dokonale dokážu z očí ostatních číst. To si pište. Ale její oči byli tak tajemné to jsem ještě nezažil.
"Já jsem Elliot. Jsi krásná Kate." snažil jsem se říct co nejvíc v klidu i když mě nepatrně rozhodila.
"Ehm, děkuji já jsem Kate." zase se falešně usmívala.
Když se skoro vylidnilo a moji rodiče se šli bavit dovnitř do domu tak jsem popadl Kate za ruku a přitlačil jí ke zdi.
"Co to děláš ty prasáku!" začala po mě řvát.
"Klid Kate, musíme si promluvit!"
*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o ohodnocení nebo komentář. Můžete mě i sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥
ČTEŠ
Mafiánova Princezna
RomanceJak dopadne sedmnáctiletá Kate, která byla svým otcem vsunutá do pasti a musí si vzít obávaného mafiána Elliota? Jak bude celý její život vypadat, když se to začne vymykat kontrole? Dozvíte se jedině v tomhle příběhu. "Budeš moje i kdyby jsi necht...