*Můžete si k tomuhle dílu pustit i písničku <3
POHLED ELLIOTA
Zpanikařil jsem hned co mi můj otec řekl, že Kate prostě jednoduše zmizla. To si myslí, že jen tak uteče?! Neuteče! No to prostě ne! Je tu možnost, že jí někdo unesl, ale tomu prostě nevěřím ani věřit nebudu! Vždyť mi říkala, že mi ze života udělá peklo a moc dobře ví, že tímhle se bude muset odložit naše zatracená svatba! No já až jí najdu tak já jí přetrhnu jako hada! Nevyjde z domu ani za nic a když bude protestovat tak jí jednoduše zamknu a za dveře dám nejmíň dva bodyguardy! A klidně když budu muset nechám přimontovat na okno mříže, aby jí nenapadlo utíkat i oknem! Já mám takový nehorázně velký stres, že to není ani možné! Mám chuť něco rozbít! A ne rozbít, ale i zabít! To si prostě dovolovat nebude! Kdo si myslí, že je? Ksakru už! Proč mi tohle sakra dělá? Vždyť bych jí plánovaně neublížil, ale sama ví, že za toto bude tak nejhůře potrestána jak ze strany jejího otce tak z té mé! A já to budu muset udělat!
"Kate kam jsi kurva zmizela!?" zakřičel jsem na celou svojí ložnici. Sedl jsem si na kraj postele a vytáhl jsem z kapsy mobil. "Nepřijatý hovor?" podivil jsem se. Podíval jsem se na čas kdy mi ten dotyčný volal. "Kdo by mi volal o půl dvanácté v noci? A ještě k tomu neznámé číslo?" podivil jsem se. Rozhodl jsem se zavolat zpátky.
"Prosím?" slyšel jsem slabý ženský hlas.
"Dobrý večer nebo noc nebo kolik vlastně je. Tady Elliot Black kolem půl dvanácté v noci jste mi volala a já rád bych věděl kdo jste a co potřebujete."
"Elliote! Mohl by jsi k nám přijet? Tady paní Wilson. Dopoledne přišla z ničeho nic moje dcera Kate domů s obvazama na obou rukou a odmítala si je sundat. Dovedla jsem jí do postele a hned usnula. Když jsme zavolali našeho domovního doktora, aby jí zkontroloval ty obvazy nepřestali jsme se divit. Měla je pohmožděné a měla silné řezné rány jako by ty ruce měla přivázané nějakým silným lanem! Ještě se neprobrala a byla bych ráda kdyby jsi tu byl. Třeba tobě řekne co se jí stalo! Prosím přijeď! a hned to položila. Nestačil jsem se divit. Moje Kate je zpátky a má poraněné ruce?! No to není možný takže je možné, že opravdu byla unesena?! Musím hned jet! A taky, že tak udělám!
POHLED KATE
Pomalu jsem se probouzela z nerušeného spánku a otvírala jedno oko. Bylo to těžké. Byla jsem tak moc moc unavená. U toho hajzla se prostě nedalo spát. Když si vzpomenu na to, že mě málem znásilnil a teď musím plnit jeho rozkazy mě ničí. Jak jsem takhle mohla skončit? Musím poslouchat jednoho kreténa a druhého si musím vzít! Já prostě nechci! Je mi z toho všeho tak strašně blbě a radši bych umřela. Před nedávnem jsem byla tak šťastná, usmívala jsem se jako sluníčko dokud mi nevešel do života Elliot. Elliot Black. Ten muž, který teď sedí vedle mé postele. NO POČKAT! Jak jako, že sedí vedle mé postele v mém domě?!? Co on tady dělá?! Ihned jsem zavřela oči a dělala, že spím.
"Kate vím, že už nespíš." promluvil klidným hlasem.
"Co ty víš jestli spím nebo nespím! Nech mě být a co tady děláš?!" neudržela jsem své překvapení.
"Zavolala mi tvoje matka a chtěl abych tu byl dokud se neprobereš." no tak to mě teď dostalo. Jak moje matka mohla zavolat tomuhle kreténovi? Kdyby se mi nezapletl do života měla bych větší klid než teď!
"Vidíš probrala jsem se tak můžeš opět jít ne?" ironicky jsem se zasmála.
"Neodejdu dokud mi neřekneš kde jsi byla?!" no to mi ještě chybělo. Říct mu to prostě nemůžu a ani nechci! On za to prakticky může takže bych mu to mohla plivnout do ksichtu, ale potom by ublížili mojí matce nebo Amy! A to prostě nedopustím!
"Co tě to zajímá??? Vypadni!" neudržela jsem svoje tak už zničené nervy.
"Prosím řekni mi to!" a přiblížil se ke mě blíž a přitiskl svoje rty na ty mé a já s úžasem přestala dýchat!
*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥
ČTEŠ
Mafiánova Princezna
RomanceJak dopadne sedmnáctiletá Kate, která byla svým otcem vsunutá do pasti a musí si vzít obávaného mafiána Elliota? Jak bude celý její život vypadat, když se to začne vymykat kontrole? Dozvíte se jedině v tomhle příběhu. "Budeš moje i kdyby jsi necht...