Co se ti stalo?!

4.4K 220 18
                                    

Pohled Elliota

Když jsem se vracel domů ze schůze viděl jsem odjízdět z naší příjezdové cesty cizí auto, které nevlastním ani já, ani Kate a nikdo z mích lidí. Bylo mi to hned podivné a měl jsem opravdový strach, že se opět něco stalo s mojí Kate. No to už bych nedal. Mávl jsem na bodyguardy aby mě následovaly do domu. Vytáhly jsme pistole a já první vešel do dveří. Schoval jsem se za skříň a nakoukl do obývacího pokoje. Viděl jsem tam sedět nehybně Kate zaměřenou na jeden cíl. A to na zeď před sebou. Mávl jsem rukou na bodyguardy, že je vše v pořádku a sedl si vedle Kate.

"Princezničko nad čím přemýšlíš?" Optal jsem se s velkým zájmem. Opravdu mě to zajímalo.

Kate jako by si uvědomila, že už není sama a pořád kouká na jedno místo se na mě obličejem natočila a já se zděsil.

"Kdo ti to udělal?!" Zaječel jsem asi až moc nahlas. Nadskočila a začala brečet.

Objal jsem jí a konejšil. Na obličeji měla modřinu a tu si stoprocentně neudělala sama.

"On mě zase uhodil." Zavzlykala.

Zarazil jsem se, ale hned jsem si uvědomil, že to musel být její otec.

"On tu ten parchant byl?!" Zaječel jsem. Opět nadskočila a já jsem se omluvně na ní podíval.

"Přijel i s mojí matkou a uhodil mě." Zavzlykala.

Objal jsem jí ještě víc a začal jsem přemýšlet co mu udělám.

"Za tohle zaplatí slibuju." Pošeptal jsem jí do ouška.

"Ať za to zaplatí" přiťakala.

Usmál jsem se a dal jí cudný polibek na ty její krásné plné rty. Byly trošku slanné od slz, ale to zpravím. Usmála se na mě a políbila mě na zpátek.

"Miluji Tě." pošeptal jsem jí do ouška.

"Já tebe taky." odpověděla mi a zívla.

"Tady se dneska chce někomu spinkat." slabě jsem se zasmál.

"Byl to náročný den."

"To souhlasím." přiťakal jsem.

"Půjdem si lehnout?" nabídl jsem. 

Začala kývat hlavou a já jí hned popadl do náruče a jako odpověď na toto se začala přesladce smát. Musel jsem se usmát je fakt báječná žena, kterou ze srdce miluji. Položil jsem jí tak opatrně na postel jako bych se bál, že je ze skla a mohla by se mi rozbít. Zakryl jsem jí peřinou, dal jí posu na spánek a lehl si k ní.

"Dobrou noc princezničko"

"Dobrou  princi."

Jako mávnutí proutku jsme společně usnuli  v objetí.

*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥

Mafiánova PrinceznaKde žijí příběhy. Začni objevovat