POHLED KATE
Po asi nejlepší líbačce mého života musel Elliot odejít do práce a já jsem tak zůstala doma sama. Měla jsem takový divný pocit, že mě někdo sleduje a proto jsem se dívala všude okolo sebe. Ale musí to být blbost jelikož všude má Elliot kamery a bodyguardy. Ale můj vnitřní hlas a pocit mi prostě nedal klid a pořád se mi zdálo, že se něco špatného stane. A když se to stalo otupěle jsem seděla na zemi s červeným otiskem na tváři. Ale to bych měla začít na začátku.
Když jsem se koukala na televizi najednou zazvonil zvonek u dveří. Kukátkem jsem se podívala kdopak to zvoní a znuděně jsem se zatvářila když jsem tam viděla svého otce po boku matky. Otec se usmíval a matka se dívala nepřítomně na své špičky bot. Co se s ní sakra stalo? Kde je její nebojácnost?
Neotálela jsem a neochotně jsem jim otevřela. Otec vešel dovnitř jako první a rozkoukával se po chodbě zatím co matka pomalu popošla dovnitř, ale svůj pohled od země pořád neoddělila. Myslela jsem, že se bude o mě bát a hned jak mě uvidí mě srdceryvně obejme, ale to pořád nepřicházelo a tak jsem jen rychlým pohybem zavřela vchodové dveře. Hned jak jsem to udělala matka odtrhla svůj pohled ze svých bot a otce, který jí propaloval pohledem. Zakroutila hlavou a popošla do obývajícího pokoje a otec hned za ním. Co se to tu sakra děje?!
Matka si sedla na pohovku hned vedle otce a konečně svůj pohled zaměřila na mě. Nemohla jsem tomu uvěřit. Pod okem měla monokl velký jako samotné oko, ret natržený a černé obtisky na tváři, které se barvily do fialovo-modré barvy. Matka se na mě smutně usmála a zas hypnotizovala svoje boty. Podívala jsem se na otce. Usmíval se jako by mu to tu patřilo a jako by si vychutnával to, že své manželce ubližuje. A teď i své dceři. Spustila se mi jediná opuštěná slza z pravého oka a otce to ještě víc pobavilo. Co se to fakt děje? Nějak to nechápu a asi bych radši nechápala.
Pak se pamatuji jen to, že otec začal nadávat na moji osobu ohledně toho, že jsem se neozvala, že si to vypiju atd atd. Na to jsem už byla zvyklá takže jsem na to nic neřekla. Najednou rychle vstal z pohovky a přiběhl ke mě a srazil mě fackou k zemi.
Pak se ke mě ohnul a do ucha mi pošeptal: "Teď ti začnou problémy v ráji."
*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥
ČTEŠ
Mafiánova Princezna
RomanceJak dopadne sedmnáctiletá Kate, která byla svým otcem vsunutá do pasti a musí si vzít obávaného mafiána Elliota? Jak bude celý její život vypadat, když se to začne vymykat kontrole? Dozvíte se jedině v tomhle příběhu. "Budeš moje i kdyby jsi necht...