POHLED ELLIOTA
Doslova mi došel vzduch a tak jsem se musel z hluboka nadechnout až jsem se málem tím vzduchem udusil a rozkašlal se. Pořád se na mě dívala a já měl za to, že pokud jí neodpovím nepřestane se na mě takhle dívat. Cítil jsem se v úzkých. Miluji jí a ona teď jako by mě nemilovala ani by mě neměla ráda se jen ujišťuje, že nebudu zlý na naše děti. Co se to sakra s ní stalo? Nezbláznila se?
"Moje jediná milovaná Kate. To víš, že nikdy neublížím jak tobě ani naší společné rodině. Tvému otcovi se pomstíme o to se neboj." odpověděl jsem jí s pohledem do jejích očí, které jako by očekávaly něco víc.
"Neslyším, že by jsi řekl, že to slibuješ." odpověděla chladně a přivřela oči.
Zarazil jsem se, ale vím, že jí to musím slíbit.
"Slibuji na svoje jméno, na mojí krev, na mojí lásku k tobě a hlavně na svůj život." pousmál jsem se když jsem říkal "na mojí lásku". Protože já jí miluji.
Těším se až budeme mít společně děti, těším se jak budou po baráku cupitat malé nožičky a později budou se věnovat svým koníčkům. Budu je milovat z celého srdce ať se stane všechno moje rodina bude na prvním místě. A to je pro mě důležité a tak to zůstane.
Z přemýšlení mě probudil něžný dotyk dlaně na mé tváři. Pohladila mě po mé tváři a při tom se mi pořád dívala do obličeje, hlavně teda do očí. Vypadalo to tak jako by chtěla z mých očí něco přečíst, jenže já to někdy dokázal tak bravurně skrývat už od mládí, že se jí to teď nepodařilo rozlouskat.
"Nikdy pořádně nepoznám na co myslíš." přiznala se mi a odtáhla se kousek ode mně.
Usmál jsem se. Potvrdila to co jsem si myslel.
"To skoro nikdo." věnoval jsem jí upřímný úsměv.
Pousmála se a opět se otočila mě zády. Koukala se zase ven jako by tam viděla něco zajímavého a mě to prostě nešlo do hlavy.
"Na co tam pořád koukáš?" optal jsem se a přistoupil k ní. Objal jsem jí ze zadu na což ona se na mě přes rameno usmála.
"Na ten krásný výhled." Jednoduše odpověděla a dala své ruce na moje.
Stáli jsme tam v objetí docela dlouho a já jsem si ten pocit tak krásně prožíval. Být v objetí právě s Kate mi dodávalo energii a touhu po lásce, která z ní vyzařovala. Byla prostě ze všech stran dokonalá. Krásná, chytrá, milá, nebojácná, statečná, okouzlujíci, sexy, rodičovský pud měla určitě taky. Je prostě dokonalá. Když nad tím tak přemýšlím... Jsem ten pravý pro tuhle i když z venku tak nevypadá, křehkou duší?
Jsem mafián bez litovaní. Velký boss a nebezpečný člověk. Nikdy jsem tedy neublížil člověku, který si to nezasloužil nebo nezavinil sám. Svojí rodinu miluji a dokázal bych pro ní i zemřít. Až tak je miluju.
Moje matka i otec mě vychovávali co nejlépe mohli. Dávali mi lásku i svůj omezený čas za co jsem jim byl víc než vděčný. Cokoliv se mi stalo ať to byla blbá zlomenina či odřenina matka mi jí se vší starostí ošetřila. Otec mi zase pomáhal se studiem a všelijakýma věcma ohledně mafie. Učil mě střílet ze zbraně, stopovat, pomáhal mi se sebeobranou, učil mě i jaký mám být v budoucnu otec a manžel. Říkal mi, že ať si vezmu koho chci i když se to té slečně líbit nebude nikdy jí nesmím ublížit. Slíbil jsem to a taky to plním.
Vždy jsem si myslel, že si nenajdu normální ženu, která by chápala tento druh života. Já si ho nevybral, ale popravdě? Neměnil bych. I když je to nebezpečná a riskantní "práce" nikdy bych neměnil. Naplňuje mě to a jsem za to rád. Nedokážu si představit, že bych dělal něco jiného.
Tohle je můj život a takový bude do až mého konce.
*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥
ČTEŠ
Mafiánova Princezna
RomanceJak dopadne sedmnáctiletá Kate, která byla svým otcem vsunutá do pasti a musí si vzít obávaného mafiána Elliota? Jak bude celý její život vypadat, když se to začne vymykat kontrole? Dozvíte se jedině v tomhle příběhu. "Budeš moje i kdyby jsi necht...