Princezna

8.5K 322 7
                                    

POHLED KATE

Utíkala jsem po schodech jako blázen do svého pokoje se širokým úsměvem. Ani nevím proč. Zavřela jsem za sebou dveře a vrhla se do své šatní skříně. Přehrabovala jsem se v oblečení dokud jsem je nenašla. Krásné kytičkové bikiny. Byly mi jako ulité. Což jako skoro všechno z mého nejspíš drahého šatníku. Počkat jak nejspíš, však na tom jsem utratila asi nejvíc peněz. Oblékla jsem si je a popadla svůj fialový ručník.

 Oblékla jsem si je a popadla svůj fialový ručník

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

*Kate v plavkách (fotka z léta)

Brala jsem schody po dvou a cupitala jsem si to k bazénu. Koukla jsem se na lehátko kde ležel už převlečený Elliot. Musela jsem vypadat docela vtipně když jsem si stoupla před něj a koukala na jeho božský tělo. Snad jsem neslintala protože to bylo tělo boha! Klidně bych si dala i říct. Ne! Ne! Nic nebude nebudu spát s nějakým mafiánem i když později budu muset. Budu jeho žena. Budu žena mafiánského bosse. Bosse, který má za popis práce držet mafii pohromadě. Boss, který je nebezpečný a bezcitný. Boss, který nemá slitování. Má děvky. Alespoň na jednom prstu nejmíň šest. Co kecám možná i víc. Který mlátí svoji manželku a znásilňuje jí. Boss, kterého se všichni musí bát. I já. Z mého přemýšlení mě vytrhl pobavený Elliot.

"Princezno nad čím přemýšlíš?" sladce se na mě pousmál. Musela jsem se usmát a svůj zrak jsem přesunula do jeho očí. 

"Princezno?" nadzvedla jsem jedno obočí.

"Ano,jsi pro mě moje princezna a vždy budeš." opět se sladce usmál. Začal se sklánět k úmyslu mě políbit, ale využila jsem situace a z kraje bazéna kde jsme stáli jsem ho do toho bazénu surově shodila. 

"Kate! To co mělo být?" zakřičel na mě když se vynořil. Nemohla jsem to vydržet a svůj záchvat smíchu a začala jsem se smát jako blázen. V tu chvíli jsem zapomněla na včerejšek. Na vše špatné a prostě jsem se samým štěstím rozbrečela. Elliot se zdá být v pohodě a ještě k tomu mi říká princezno. Jak sladké <3

"To neplatí půjdeš taky pěkně do vody!" zakřičel a začal se za mnou blížit. Ustoupila jsem od okraje, aby na mě nedosáhl a pořád se smála. Když jsem se uráčila se zklidnit tak jsem se rozhodla, že skočím z dálky. Popošla jsem do menší vzdálenosti na skok, dala jsem pokyn Elliotovi, aby trošku ustoupil a rozeběhla jsem se. Na kraji jsem se odrazila a skočila bezchybnou šipku skoro do středu bazénu. Vynořila jsem se a usmála se na Elliota, který můj úsměv mi samo sebou oplatil. Když se ke mě blížil začala jsem na něj cákat vodu a takovéhle blbosti jsme dělali do večera.

*večer

Celý den jsme byli u bazénu. Buď jsme se opalovali nebo skotačili na kraji bazénu nebo v bazénu. Už byla tma kdy si Elliot oblékl už tričko protože mu byla prý zima. No to určitě. Seděli jsme na kraji bazénu a čvachtali jsme si nohy v teplé vodě. Napadlo mě ho tam shodit a hádejte co se stalo. Opravdu skončil v tričku a v plavkách v bazénu. Opět jsem dostala záchvat smíchu, ale ten skončil když jsem se ocitla pod vodou. On mě tam vážně shodil? No to mu nedaruji.

"To jsi neměl dělat!" zakřičela jsem naštvaně když jsem se vynořila a zkřížena jsem si ruce na hrudi. Začal se ke mě nepatrně blížit až byl těsně u mě. 

"A co jsem neměl dělat princezno?" sladce se usmál a chytl mě pod vodou za ruce. Chtěla jsem začít pomalu couvat, ale v tom mě začal líbat. Prvně jsem nespolupracovala, ale po chvíli jsem se vzpamatovala a začala mu polibky oplácet. Bylo to něžné a procítěné. Takové jako jsem nikdy nezažila.

"Kdyby takové chvíle byli napořád!" zašeptala jsem do Elliotova ucha, když jsme ztráceli dech

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Kdyby takové chvíle byli napořád!" zašeptala jsem do Elliotova ucha, když jsme ztráceli dech. 

"Budou!" vydechl a dal mi pusu na čelo. "S tebou vždycky ty moje princezno!"

*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥     

Mafiánova PrinceznaKde žijí příběhy. Začni objevovat