Blue Land

9.6K 340 15
                                    

*POHLED ELLIOTA

Když jsem vešel do klubu hned jsem si to zamířil za bar. U baru pracuje něco jako moje kamarádka Katrin. Má červené vlasy a je to kus. Ne jednou jsem po ní vyjel, ale ona mě vždy elegantně odmítla. Je to milá a hlavně naslouchající holka. Hodně mi poradila a vyslyšela mě, vezla opilého domů a nikdy po mě nevyjela. Což se divím né že né. Hned jak si mě všimla hned mi nalila panáka whiskey. Můj utrápený výraz viděla i přes mojí kamennou tvář což dokáže jen ona.

"Prosím tě co se stalo teď Elliote?" zeptala se mě.

"Minulost Katrin, minulost." odvětil jsem podrážděně. 

"Prosím tě neutápěj se v minulosti, nemá to cenu a takhle si ničíš sebevědomý. Až budeš mít jednou ženu tak přeci nechceš, aby jsi na ní byl zlej."

"Jenže já tu ženu budu mít za pár dní." řekl jsem a nalil do sebe whiskey. Katrin na mě vykulila ty svoje očička a nalila mi dalšího.

"Cože? Ty a ženu? Takhle brzy? Co se stalo?" vyzvídala tak jsem jí to všechno řekl.

"Páni, Páni Elliote tak to si užiješ." usmála se a zase mi nalila.

"Že? Uvidíme, uvidíme." otočil jsem se na taneční plochu a tam jsem uviděl sexy a atraktivní kočku. 

  Nemohl jsem odolat a vyšel jsem za ní

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

  Nemohl jsem odolat a vyšel jsem za ní. Kroutila se a tím mě neskutečně vzrušovala. Z toho co mi řekla si pamatuji jen že se jmenuje Paula a má ráda tanec. Tancovali jsme tam nejméně 2 hodiny těsně vedle sebe. Když už jsem to nemohl vydržet chytl jsem jí za boky a přitáhnul k sobě. Paula hned na to reagovala tím, že zaklonila hlavu do prava a já měl lehký přístup ke krku abych jí ho slíbal. Dal jsem jí lehkou pusu na klíční kost a chytil jí za ruku a táhnul do druhého poschodí kde mám svůj pokoj na takovéhle noci. Adrenalin, vášeň a alkohol. Tohle vše mi kolovalo v krvi a já jsem měl teď nejkrásnější výhled na Paulenino skoro nahé tělo předemnou. Nemohl jsem to vydržet! Vyslekl jsem si mikinu i s tričkem a pelášil jsem to k ní na postel. Usmála se na mě. Měla úžasný pohled na moje vypracovaný tělo. Podíval jsem se jí do očí a dravě jsem jí políbil. Její ruce se mi zachytili za můj krk a po chvilce putovali na moje záda. Svlékl jsem jí její podprsenku a já jsem měl pohled na její úžasná prsa. Sjel jsem jazykem po jejím krku až k nim a dravě jsem do nich kousl. Po chvilce jsem sjel až k pupíku a to se jí z úst vydral mírný sten. Musel jsem se nad tím pousmát. Když jsem byl u jejího lemu kalhotek všiml jsem si jejího drobného tetování. Hvězdičky! Ty měla vytetované i Alex má první láska. Ano.. Ta holka co jsem jí postřelil jejího kluka. Přesně ta! Odtáhl jsem se on Pauly a vstal z postele.

"Co se děje?" zeptala se a zvedla se do tureckého sedu.

Hodil jsem jí její oblečení a zařval: "VYPADNI!" Nechápala a koukala na mě jak na blázna. Takhle na mě koukala i Alex. Přešel jsem k ní a vzal jí pod krk. Začal jsem mírně zvětšovat sílu svého stisku a ona do mě bila rukama. Když jsem si uvědomil co dělám položil jsem jí na zem.

"Paulo vypadni! A opovaž se o tomhle někomu říct! Nebo to dopadne ještě hůř!" Rychle se zvedla a odešla. 

*po chvíli samoty 

Někdo zaklepal na dveře. Už jsem byl oblečený a jen tak jsem seděl na posteli a přemýšlel nad tím co se vlastně stalo. 

"Dále" řekl jsem s mírným neklidem. Do místnosti vešla Katrin. Její červené vlasy svítili jako slunce. To slunce co mizí za obzorem. 

"Pojď Elliote odvezu tě dom." nabídla mi svou ruku a já ji přijal. Po cestě autem jsem jí řekl úplně všechno co se stalo, úplně. Chápala mě , moc dobře. Odvezla mě dom , rozloučila se  a zas odjela. Z těží jsem otevřel hlavní dveře a šel do pokoje. Lehl jsem si do postele a zakoukal se na strop. Za poslední dny se toho hodně stalo  a já se změnil. Ale k horšímu. Po chvíli přemýšlení jsem usnul.

*na obrázku Katrin

*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥   

Mafiánova PrinceznaKde žijí příběhy. Začni objevovat