Nedokážu to

3.6K 150 4
                                    

POHLED ELLIOTA

Neměl jsem z té návštěvy dobrý pocit stejně jako Kate. Jsem trošku nervózní a to ani nevím proč. Hlavně bych ani neměl! Co se to děje sakra? Nějak měknu a to není opravdu dobré. Jenže jak se mám chovat hnusně k člověku, kterého miluji? Slíbil jsem jí, že jí ani našemu budoucímu dítěti nikdy neublížím a já své slovo plním. A to mi připomíná, že bych měl Kate doopravdy konečně požádat o ruku. Musím to udělat oficiálně před strašně moc lidmi, hlavně mafiány a jí musím donutit, aby vypadala jako nejvíc zamilovaná jen a jen do mě. No to mě čeká strašně moc práce. Měl bych si nejdřív získat její srdce a potom to na ní pomaličku vysypat, ale co si nalhávám tak dlouho čekat nemůžu. 

Pořád jedeme v autě a rovnou domů. Musel jsem kecat, že máme ještě práci, ale nemohl jsem tam zůstat jen tak sedět a přetvařovat se stejně jako oni. A Kate se taky necítila v té společnosti dvakrát dobře. To jsem vycítil a taky jsem tak zareagoval.

"Doma si budeme muset promluvit." promluvil jsem a prolomil tak ticho co celou dobu panovalo.

"A o čem?" optala se, ale neodvrátila pohled z okna jak tomu bylo od té doby co jsme odjeli.

"O budoucnosti." řekl jsem lhostejně.

"Fájn." odfrkla a stáhla se blíže k oknu jako by chtěla utéct.

Nešlo mi to do hlavy její změna nálad, ale nedivím se jí. Jak jsem si zjistil nechtěla ani neměla s mafií nic společného až do toho okamžiku té osudové párty kde jsem si jí vybral za ženu. A nelituji toho a nikdy nebudu. Obdivuji jí za to, že je opravdu silná osobnost a to si prošla tolika věcmi. Jsem na ní patřičně hrdý.

Zastavil jsem na příjezdové cestě a Kate z auta vymrštila docela dost rychle na můj vkus. Napodobil jsem jí a dohnal jí u dveří před, kterýma se zastavila protože nemá od nich klíče.

"Někdy by jsi mi mohl dát klíče ať po nákupech můžu jít normálně dveřmi a nevykopávat okna." usmála se a potom se rozesmála. Musel jsem se zasmát taky.

"Dobře cukroušku." odkýval jsem a a dal jí pusu na líc. Usmála  se a vkročila do domu.

Jak jí sakra můžu říct něco co by jí mohlo zničit? To nedokážu.

*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥      

Mafiánova PrinceznaKde žijí příběhy. Začni objevovat