POHLED KATE
Zatajil se mi dech když jsem ho viděla si kleknout a sahat do kapsy u kalhot. Dala jsem ruce před sebe a vykulila oči. On mě opravdu jde žádat o ruku?!
"Vím, že je to docela brzy a že nemáme právě nejlepší vztah. Vím, že nás rodiče a mafiánské povinnosti donutili k tomuto, ale věř mi, že tohle dělám z vlastní vůle, protože tě miluji a chci aby jsi byla jen má. A to myslím smrtelně vážně. Proto se ptám: Vezmeš si mě za svého muže a budeš mi oporou v dobrém i zlém?"
Do očí se dostal vodopád slz a já jsem začala kývat hlavou jako šílená. Rozkřikla jsem se.
"Ano, ANO, ANO! Vezmu si tě!"
Skočila jsem mu do objetí, že málem přepadl, kdyby neměl tak dobrou rovnováhu. Dal mi pusu na tvář a já se ještě víc rozbrečela. Štěstím.
Políbili jsme se a poté mi nasadil snad ten nejkrásnější zásnubní prsten, který jsem si ani nemohla vysnít. Byl přímo dokonalý.
Jednoduchý prstýnek s krásným blyštivým diamantem. Seděl mi jako na míru a já jsem si musela utírat slzy.
Když jsem se podívala na Elliota ihned jsem se usmála od ucha k uchu. Byla to dokonalá chvilka. I když to nebylo jako z pohádky v nějaké rajské zahradě tak jsem neskutečně šťastná, že jsem se něčeho takového vůbec dožila. Budu si brát i v tomhle světě někoho koho miluji. Jsem teď nejšťastnější za svůj celý život.
Lekla jsem se když si mě Elliot vzal do náruče a přenesl přes práh dveří jako by jsme byli po obřadu a on mě přenášel přes práh společného domu. Bylo to opravdu kouzelné.
"Nemusíš mě nést dokážu jít sama." usmála jsem se, ale nechala se pořád nosit.
"Chci jen svojí princeznu donést do její královské postele, aby se mohla pořádně vyspat." odpověděl a už jsme spolu stoupali po schodech do patra kde se nacházela naše ložnice.
"Jakpak to? Máme zítra nějaký plán?" optala jsem se, když už mě pokládal na postel.
"Ano musíme naše zasnoubení oznámit, aby jsme se oficiálně v našem mafiánském světě mohli vzít a být právoplatní manželé. Já vím je to na prd, ale budeme to mít alespoň za sebou nemyslíš?"
"Souhlasím." přikývla jsem a začala si sundávat šaty. Dávala jsem pozor abych při svém šikovném vysvlékání nepoškodila prsten. Jo teď ho nesmím spustit z očí.
"Když se ztratí dokážu koupit lepší a hezčí." odpověděl jako by mi četl myšlenky. Jak on to sakra dělá?
"Jak víš nad čím jsem přemýšlela?" zeptala jsem se ze zvědavosti. Vážně mě to zajímalo.
"Bylo srandovní koukat jak se vysvlékáš a snažíš se látkou šatů nedotknout ruky" uchechtl se a už v boxerkách ležel v posteli.
"Ha Ha velká sranda" zasmála jsem se a přetáhla si přes sebe noční košilku.
Lehla jsem si k Elliotovi a ten mě ze zadu objal. Milovala jsem jeho objetí a takovéhle momenty. Jen aby to takhle zůstalo.
"Dobrou noc princezničko." popřál mi dobrou noc a dal mi pusu do vlasů.
"Dobrou můj princi." usmála jsem se a zavřela oči.
Dneska to byl neskutečný den a já jsem neskutečné šťastná.
*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥
ČTEŠ
Mafiánova Princezna
RomanceJak dopadne sedmnáctiletá Kate, která byla svým otcem vsunutá do pasti a musí si vzít obávaného mafiána Elliota? Jak bude celý její život vypadat, když se to začne vymykat kontrole? Dozvíte se jedině v tomhle příběhu. "Budeš moje i kdyby jsi necht...