Přišla jsem za otcem a matkou a čekala na příjezdy ostatních mafiánů. Když přijížděli první usmívala jsem se co nejmíň falešně a přivítala je. V duchu jsem si říkala ať už konečně tohle všechno skončí. Nebaví mě párty co pořádá otec a ještě k tomu když je to ohledně mafiánů. Když přijížděly poslední auta a já se nedokázala už dále usmívat prostě jsem se otočila na mamku a poprosila jí jestli můžu pryč. "Jistě , musí tě z úsměvu bolet tvářička, vůbec se ti nedivím." Otočila jsem se na podpatku a zašla do domovních dveří. Všichni mafiáni co doteď přišli seděli buď u baru nebo na zahradě a povídali si mezi sebou. Jejich manželky zase seděli v obýváku a povídali si o tom co si nového pořídili. Nemohla jsem tyhle kecy poslouchat. Vychvalovat se co mají nového a potom doma dostat nakládačku od svých "perfektních" manžílků.
"Broučku, pojď dolů otec bude mít proslov." zaťukala mi mamka na dveře a já neochotně vstala a vydala se po bohu své matky na zahradu. Když jsem se ukázala ve dveřích na zahradu všechny oči se zaměřili na mě. Nastavila jsem svůj falešný úsměv a kráčela osobitě dopředu k malému pódiu. Sedla jsem si vedle matky a čekala až otec pronese tu svoji otravnou proslovní frašku. Neposlouchala jsem dokud nezaznělo moje jméno.
"Tamhle sedí moje úžasná sedmnáctiletá dcera Kate všichni jí prosím přivítejte potleskem."
S nechápavým obličejem jsem se otočila na matku a ta jen pokynula hlavou ať si stoupnu a jdu na pódium. Když jsem vyšla na pódium stoupla jsem si po bohu otce a čekala co bude následovat. Otec se připotrouble usmál a pokračoval ve svém proslovu.
"Jelikož ti Kate budě už 18 let a je čas aby jsi byla konečně manželkou správného mafiánského muže domluvil jsem ti s Annie a Martinem Blackovými sňatek s jejich synem Elliotem. Svatba se uskuteční týden po tvých osmnáctinách. Doufám, že všichni dorazíte na tuhle slavnost mé dcery."
Všichni začali tleskat , a já v šoku jsem se koukala po davu. Všichni opravdu všichni tleskali a já jako přikovaná jsem stála a nic jsem neříkala ani nedávala najevo. Podívala jsem se na matku, které začala téct slza, ale určitě to nebyla slza štěstí, ale smutku. To na své matce vždy poznám. Když utichl potlesk otec mi šťouchl do ramene ať konečně reaguji. Usmála jsem se a co nejrychlejším, alespoň na oko normální chůzi opustila zahradu a vešla do domu. Přiběhla ke mě matka a objala mě.
"Nechtěla jsem ti to říkat, ale já s tým nic dělat nemůžu. Vždy pro mě budeš moje hvězdička a nikdy nedovolím , aby ti někdo ublížil. Snad Elliot nebude stejný jako jeho otec. Co se tak jako říká Elliot zabil poprvé člověka už v dvanácti letech , ale to by jsi radši slyšet neměla. Promiň broučku. řekla nejvíc smutným hlasem , který mě donutil se rozbrečet víc.
"Mami , ale já si nikoho brát nechci, hlavně nikoho z mafiánů a ještě k tomu syna z nejvyšších mafiánských rodin co existují. Je mi jedno co říká otec , ale já se s ním po dobrým nevezmu! Nemůže mi přeci rozkazovat ke komu co mám cítit! A ani ho naznám a mami... ani znát nechci ! Chci normální rodinu a normální vztah, ne mafiánskou s domluveným sňatkem!" odpověděla jsem mamce.
Mamka se na mě s uplakanýma očima podívala a řekla ať se uklidním a upravím, že musím poznat svého budoucího manžela a musím mu ukázat , že se jen tak nedám. Zavřela za sebou dveře a já jsem se ihned vydala do své koupelny a upravila jsem se co nejlíp jsem uměla.
"A teď jdi na svoji popravu Kate!" řekla jsem si pro sebe a otevřela dveře na zahradu.
*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o ohodnocení nebo komentář. Můžete mě i sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥
ČTEŠ
Mafiánova Princezna
RomanceJak dopadne sedmnáctiletá Kate, která byla svým otcem vsunutá do pasti a musí si vzít obávaného mafiána Elliota? Jak bude celý její život vypadat, když se to začne vymykat kontrole? Dozvíte se jedině v tomhle příběhu. "Budeš moje i kdyby jsi necht...