POHLED ELLIOTA
Byl jsem příjemně v šoku, když se mi vyhoupla do klína. Intuitivně jsem zatáhl za páku sedačky, aby bylo větší místo mezi námi a volantem. Její sladké rty byly nalepené na těch mých a já se rozplýval nad jejím tělem. Cítil jsem jak její ruce putují od mé hrudi až k opasku mých kalhot. Celá hořela a já s ní. Můj kamarád byl připraven na to co mělo následovat.
Pořád mě líbala a vzdychala mi do ucha. Co ona se snažila mi rozepnout pásek já jsem se mezitím dostával pod šaty. Byly krátké takže se mi to hned podařilo. Pomalu jsem sjížděl k její mušličce a cítil to příjemné teplo.
Konečně se dostala tam kam chtěla a usmála se během dravého polibku. Byl jsem úplně unešený z toho co se dělo. Už jsem jí chtěl cítit v sobě. Cítil jsem potřebu jí udělat tak dobře, že na to nikdy nezapomene.
"Neprodlužuj to, prosím." kňourala a to byl můj signál toho, aby jsem už neztrácel čas.
Byl jsem už vysvobozen z boxerek a ztopořen. Strašně rychle jsem posunul její kalhotky na stranu a vklouzl do ní až po kořen. Vzdychala slastí stejně jako já. Na moment jsem otevřel oči a viděl jak krásně se nám zamlžily okna. Podíval jsme se jí do očí , které mě se slastí sledovaly a já nedokázal odolat. Kousnul jsem jí do rtu.
"Ahhh." zavzdychala.
Její vzdechy byly pro mě jako znamení slasti. Chytl jsem jí za boky a přirážel rychleji a rychleji. Cítil jsem, že se pomalu blíží její orgasmus, ale nechtěl jsem to ještě takhle rychle ukončit. Začal jsem zpomalovat a její vražedný kukuč mi říkal, ať zase zrychlím a nechám jí se udělat.
"Uděláme se spolu, věř mi." zašeptal jsem.
Zahlédl jsem, že přikývla a já jí chytil za vlasy. Zasténala a já se snažil pokud to ještě šlo, dostat se víc do ní. Podle toho jak se kroutila jsem usoudil, že se jí to líbí víc a víc.
Přidal jsem na rychlosti, ale pořád jsem chtěl víc. Naše polibky už byly spíž na obtíž. Vzdychání nás dvou bylo tak harmonické jako kdyby jsme byli v orchestru. Měli jsme úžasný rytmus a já nechtěl přestat.
"Otoč se." nakázal jsem.
Hned jak jsem to vyslovil otočil jsem s ní aby jsem měl svůj obličej na jejich zádech. Držel jsem jí pevně za boky jednou rukou a druhou jí za vlasy tahal blíž k sobě.
Cítil jsem, že pokud zrychlím tempo oba se uděláme. Byla to agónie. Tak moc jsem nechtěl přestat, ale tak moc jsem chtěl ucítit ten nejlepší pocit co může být. Orgasmus.
Zrychlil jsem a tak tak cítil , že už jsme oba na vrcholu. Stačilo ještě pár přírazů a oba jsme se roztekli v slasti orgasmu. Naše těžké dýchání bylo slyšet určitě i venku z auta. Můj pot byl studený, ale slastný.
"TO.. To bylo dokonalý." vydechla.
"Souhlasím." přitakal jsem a dal jsem jí pusu na krk.
Ještě jsme nějakou chvíli hluboce oddychovali, poté si kate upravila šaty a vlasy, i když jí to moc nepomohlo, ale byla sakra sexy. Sedla si na místo spolujezdce a otevřela okno. Napadlo mě to stejné. Oblékl jsem si kalhoty s boxerkama co jsem měl až u chodidel a otevřel okno. Pořád jsme oddechovali a byl jsem jak v sedmém nebi. Tohle byl asi nejlepší sex v autě co jsem kdy měl. A že já jsem jich měl.
Podíval jsem se na svou budoucí ženu, která ani mojí ženou nikdy nechtěla být a uvědomil jsem si, že jsem jí do toho dle vlastně zatáhl já, ale nelituji. A myslím, že ona taky ne. Její tvář byla růžová, buď se styděla nebo nevím, ale vypadala roztomile.
"Co tak na mě koukáš?" ušklíbla se a vyplázla jazyk.
"Na svou ženu." usmál jsem se a dal jí polibek do vlasů.
Usmál jsem se, připoutal jsem se a nastartoval.
"Už se nemůžu dočkat až budeme doma." zasmál jsem se a vyjel zpátky na cestu domů.
"Já taky." souhlasila.
*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥
ČTEŠ
Mafiánova Princezna
RomanceJak dopadne sedmnáctiletá Kate, která byla svým otcem vsunutá do pasti a musí si vzít obávaného mafiána Elliota? Jak bude celý její život vypadat, když se to začne vymykat kontrole? Dozvíte se jedině v tomhle příběhu. "Budeš moje i kdyby jsi necht...