Krásně jsem se vyspala do slunečného dne. S ladnou a pohodovou chůzí jsem došla do své menší černobílé koupelny. Napustila jsem si vanu a pomalu se do ní ponořila. Na chvilku jsem zavřela oči a jen tak si užívala blahodárného pocitu klidu. Když už mě moje lenošení přestalo bavit, umyla jsem si svoje krásné dlouhé vlasy malinovým šampónem a smyla jsem z nich všechnu pěnu. Stála jsem zabalená v ručníku před zrcadlem a v pravé ruce jsem držela svůj kartáček na zuby když v tom mi někdo zaklepal na dveře.
"Zlato? Jsi vevnitř?" ozvalo se z druhé strany dveří. Hned mi bylo jasný kdo to je. Mamka.
"Ano, mami ?"
"Mohla by jsi prosím tě za pět minut dojít do ložnice? Potřebovala bych si s tebou promluvit."
"Ovšem!" zařvala jsem na ní a pustila se do česání vlasů.
Za pět minut jsem stála před dveřmi do ložnice oblečená do bílého tílka a černých šortkách. Zaklepala jsem. "Dále." ozvala se mamka. Vešla jsem do jejich velké a prostorné ložnice a viděla mamku sedět na posteli s nějakou stříbrnou krabičkou v ruce. Její pohled směřoval místo na mě, tak na místo vedle ní. Hned jsem pochopila, že chce abych si sedla po jejím boku. Sedla jsem si a v tu ránu se na mě otočila svýma hnědýma očima , ve kterých měla smutek. Nechtěla jsem se jí ptát co se stalo, protože jsem měla to tušení , že za to může opět otec a jeho vážně dneska nechci probírat. Stačí, že dneska pořádá tu svojí "párty"
"Kate, zlatíčko, tohle je pro tebe" podala mi do rukou stříbrnou krabičku a koukala se mi přímo do očí. "Děkuji" hned jsem ji pevně chytila a pomalu jí otvírala. Když jsem viděla co se v ní skrývá ihned jsem se usmála od ucha k uchu.
"Mami, to je prostě nádhera!" úplně jsem žasla. Byl tam krásný zlatý náhrdelník s malinkým diamantem. Už jsem v hlavě měla plán , že si ho dneska vezmu ke svým černým koktejlovým šatům. K tomu si vezmu ještě řetízek a náušnice zlaté barvy co jsem dostala ke svým patnáctinám.
"Nemáš zač zlato, je to maličkost a tobě bude dneska určitě slušet" řekla mamka s mírným úsměvem. Hned jsem jí musela obejmout.
"Běž se najíst a připrav se na večer, bude tu dneska dost mafiánských rodin a otec chce udělat velký dojem." Jen jsem kývla a odcházela spokojeně do svého pokoje.
Po obědě jsem utíkala do svého pokoje. Hned jsem se musela prohlídnout jak budu ve svých šatech vypadat. (viz. média) Vypadala jsem prostě božsky! Až si k tomu dám doplňky budu určitě nejkrásnější dívka na té otcově trapné párty. Snad si ji alespoň pořádně užiji a nebudu jako malé dítě poslouchat to, že nejsem dospělá a že se alkoholu nesmím ani dotknout! Vždyť už mi bylo dávno 17. Ti rodiče... toho nadělají pro trochu alkoholu v krvi svých nedospělých dětí.
*Pokud se vám dnešní kapitola líbila prosím o ohodnocení nebo komentář. Děkuji <3 ♥
ČTEŠ
Mafiánova Princezna
RomanceJak dopadne sedmnáctiletá Kate, která byla svým otcem vsunutá do pasti a musí si vzít obávaného mafiána Elliota? Jak bude celý její život vypadat, když se to začne vymykat kontrole? Dozvíte se jedině v tomhle příběhu. "Budeš moje i kdyby jsi necht...