POHLED KATE
"Ne! Prosím! Ne!" zakřičela jsem hned jak se po mě Patrik vrhl. Předtím než mě donutil zavolat Elliotovi jsem byla ve svém "pokoji" a koukala jsem se z okna na zapadající slunce. Pak přišel jeden z Patrikových bodyguardů a odvedl mě k Patrikovi do ložnice kde už na mě Patrik čekal s mobilem v ruce.
A teď jsme se ocitli tady. Ležím pod ním na posteli a on na mě hrabe. Jsem z toho mého nekonečného řvaní a brečení už hodně unavená. Nezvádám se bránit a tak to má o něco lehčí. Začal mi drsně vyslékat tričko, ale asi ho moje uhýbání a bránění přestalo bavit a vrazil mi docela silnou facku.
"Přestaň se bránit!" zakřičel mi do obličeje a já jsem si držela jednou rukou bolestivé místo a pořád docela nahlas brečela.
"Prosím! Nech mě být!" zaprosila jsem.
"Ne! A přestaň se vrtět nebo ti dám další!" V tu chvíli jsem se úplně zarazila a toho on samozřejmě využil. Jak jinak. Sundal mi tričko a chystal se mi rozepnout podprsenku, ale to jsem se z toho mého menšího tranzu probrala a začala jsem se bránit. To se mu opět nelíbilo a levou rukou mi přidržel vlasy a začal mi řvát do obličeje.
"Ty krávo! Ještě jednou se pohneš tak jak já nechci tak to s tebou neskončí dobře! Chceš snad aby se ti něco stalo s tou tvojí nádhernou tvářičkou? Já si myslím, že ne! Tak se přestaň bránit, protože to tak jenom zhoršuješ!" Začala jsem jen tupě zírat a koukat na jedno místo a pořád brečela. Dala jsem tak jasně na jevo, že se vzdávám. Nejsem tak statečná jak jsem myslela. Nejsem jako matka. Nejsem žádná hrdinka. Nejsem nikdo. Jsem jen kus hadru. Jsem jen konečná verze člověka před zhroucením. Ano přesně tak. Začínám se takhle cítit.
Koukal se mi pořád do obličeje a čekal co mu na to řeknu. Podívala jsem se na něj i když jsem přes slzy už skoro neviděla a zvedla jsem ruce nad hlavu v gestu, že se vzdávám. Nemám na to. Nedokážu se bránit.
"Věděl jsem, že se vzdáš. Nic jiného totiž holky jako vy neumíte. Ani umět nebudete." vysmál se mi do obličeje a chystal se mi rozepnout podprsenku, což se mu povedlo rychle, protože jsem se opravdu vzdala. Skončila jsem se snahou. Nemá to cenu. Teď tu se tu budu muset vyspát s týmhle hovadem. Protože mi nic jiného nezbývá.
Začal mi sázet nepříjemné polibky na klíční kost a dělal si cestičku na můj krk a pak i na tvář. Když se blížil k puse, otočila jsem pohled, ale hned jak mi uchopil tvář za bradu jsem pochopila, že to musím udělat. Byl tak blízko a čekal co udělám. A já udělala co chtěl. Spojila jsem jeho rty s mémi. Do polibku se usmál a já pochopila, že to takhle neskončí. Začal mi svlékat i kalhoty se spodním prádlem a on sám se vyslékl. Musím uznat, že má docela dobré tělo, ale to nic nemění na tom, že je to jen parchant, kterému slibuji, že ho zabiju hned jak bude možnost to udělat. Hned jak bude jen malinkatá procentuální možnost ho bodnout i malým nožíkem. Klidně ho i udusím vlastníma rukama. Tenhle jeho čin, nebude bez potrestání.
Hned jak byl úplně nahý si lehl opět nade mně a spojil naše rty v jedny. Nedokážu popsat pocit, který jsem zažívala. Nikomu to nikdy nepřeji zažít. Ani největší mojí sokyni. Když ho to přestalo bavit, natáhl pravou ruku k nočnímu stolku kde otevřel první šuplík a vyndal jeden balíček kondomů. Hned si ho nasadil a opět ležel nade mnou. Věděla jsem co se teď stane a chtěla jsem alespoň odvrátit pohled, ale to by mě nesměl začít zase líbat.
Pak jsem ucítila nepříjemný tlak v podbřišku a tak jsem věděla, že to začíná. Několikrát pomalu přirazil a potom začal zrychlovat tempo. Nebyla jsem už panna od patnácti takže mě to tak nebolelo, ale tento pocit nebyl tak blažený jak když s někým s kým máte sex s osobou, kterou ho mít chcete. Celou dobu neoddělil naše rty a to děkuji za to, protože jsem nepotřebovala slyšet jak nahlas vzdychám. Ano. Nebylo mi to příjemné, ale uměl mě i tak trochu uspokojit a nejednou mi ujel malý vzdych, na který se ten kokot usmál. Když už na plno z ničeho nic zrychlil pochopila jsem, že už bude. Oddělil naše rty a pokoj naplňovaly naše vzdychy.
"Udělej se pro mě, Kate!" zašeptal a to bylo jak spouštěč a já ucítila vlnu orgasmu. Rozlétla jsem se na milion kousíčků a poté zpomalil i on a tak jsem věděla, že už to má taky za sebou. Lehl si vedle mě a potom jako by si něco uvědomil stoupl a šel k mobilu, který před tím položil na stůl kousek od postele. Zakryla jsem se peřinou a sledovala co se bude dít dál. Přišel ke mě blíž a vyfotil si mě jak jsem zakrytá a po nepříjemném sexu s ním a potom si dal telefon k uchu.
"Máš úžasnou budoucí ženu, Elliote." řekl vysmátě. Teď jsem to všechno pochopila. On nechal ten hovor puštěný a poslal mou fotku Elliotovi! To je takovej hazl! Jak viděl jak se tvářím opět se zasmál a potom ten hovor snad konečně vypnul. Sehnul se pro mé oblečení a hodil mi ho a odešel z pokoje a já se konečně mohla obléct.
"Doufám, že to celý Elliot neslyšel!" zanaříkala jsem si a sedla jsem si na roh postele. Uchopila jsem jeden polštář a začala opět brečet. Nic jiného mi nezbývalo.
*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥
ČTEŠ
Mafiánova Princezna
RomanceJak dopadne sedmnáctiletá Kate, která byla svým otcem vsunutá do pasti a musí si vzít obávaného mafiána Elliota? Jak bude celý její život vypadat, když se to začne vymykat kontrole? Dozvíte se jedině v tomhle příběhu. "Budeš moje i kdyby jsi necht...