A havas tájon magányosan állt a füstölgő kéményű házikó. Kívülről olyan volt, akár egy erdei faház, barátságos, hívogató külsővel. Mindig szerettem ide járni, annak ellenére, hogy csak párszor fordult elő születésem után. Itt az ember nyugalomra lel és feltöltődik egy kicsit. Háromszor érintettem a pálcám a kőfalhoz, amihez a hatalmas kapu csatlakozott és az hirtelen kinyílt előttünk.
Az udvart vastag hóréteg takarta, így nem látszódott a kis köves út, mely a teraszról elvezet egészen a tóig, melynek felülete kristály tisztára volt fagyva. A tó vizét az ide járó boszorkányok és varázslók különböző igékkel és növényekkel tartják tisztán, így amikor korcsolyázol rajta, lelátni egészen az aljáig. A fedett teraszon hívogatóan állt két fekete kis kanapé és két fotel, melyek körülölelték a sötét étkezőasztalt. És amikor beléptünk az ajtón, a szemünk elé tárultak a kétemeletes ház igazi gyöngyszemei. A nappaliban egy puha, szőrmés szőnyeg terült el a hatalmas kőkandalló előtt, amibe a házi manóink már befűtöttek. A tűz halványan megvilágította a fölötte elhelyezett mugli televíziót, amiben ilyen tájt bugyuta karácsonyi filmet szoktak menni. A kandalló előtt pedig számomra a világ legkényelmesebb kanapéi és fotelei helyezkedtek el. Mindegyiken egy kockás pokróc és pár párna.
A földszinten volt még a jól felszerelt konyha és ebédlő, valamint egy tágas mosdó. Az emeleten pedig két hálószoba, egy vendégszoba, egy fürdő és egy elvonulásra alkalmas könyvtárszoba helyezkedett el. Szimplán tökéletes. Talán ez a legjobb szó rá és imádtam, hogy itt lehetek. A kandallóból áradó meleg levegő megborzongatta a bőrömet és hirtelen boldogság áradt végig a testemben. Az sem érdekelt, hogy milyen emberek vesznek minket körül...
Draco karja a derekam köré fonódott és ugyanolyan csodálkozással nézett végig az épületen, mint én. A halálfalók gyerekei köztudottan nem voltak hozzászokva az ilyen családias, meleg házakhoz és a többiek arcán is végigfutott a boldogság, kényelem, otthonosságérzet. Talán ez a nyaralás fog összehozni minket és végre elássuk a csatabárdokat. Három nap alatt végül is rosszabb már nem lehet a dolog. De mint mindig, most is tévedtem...
- Igazán bájos. - mondta Astoria és először azt hittem gúnyolódik, esetleg fintorog, de a lány szemeiben őszinte csodálat tükröződött. Halványan elmosolyodtam és levettem a kabátomat.
- Köszönjük. - feleltem. - A másodikon vannak a szobák. Két háló, egy vendégszoba. Mi, Dracoval az én szobámban alszunk, a többit rátok bízom. - fordultam feléjük izgatottan.
- Azt hiszem én egyedül alszok. - fintorgott Blaise, jelezve, hogy nem kíván a lányokkal egy szobában maradni és órákon át beszélgetni fiúkról és ruhákról.
- Rendben akkor vigyük fel a cuccainkat, aztán lemehetnénk a pincébe. - mondtam és akkor jutott eszembe, hogy a ház legjobb részét még nem is említettem.
- Minek megyünk a pincébe? - kérdezte Pansy összezavarodva.
- Ott van a fűtött medence. Gondolom egy kicsit ti is szeretnétek felmelegedni. - mondtam és szavaim nem várt lelkesedést hoztak ki a csapatból. Mind a hárman felszaladtak a lépcsőkön és nagy hévvel öltözködni kezdtek.
- Hosszú három nap lesz ez. - sóhajtott fel Draco. Nevetve átkaroltam a fiú derekát és mi is elindultunk az emeletre.
- Az egyszer biztos. - feleltem, de annyira nem aggódtam. Gyorsan kipakoltam a ruháimat és előkerestem egy fekete magas derekú bikinit. Magam köré tekertem egy törölközőt és kiléptem a szekrény takarása mögül.
- Megállj! - szólt rám Draco. - Vedd le a törölközőt.- mondta a fiú és nedves nyelvével megnyalta ajkait. Tekintete éhesen pásztázta a testemet, miközben ledobtam magamról az anyagot. A testemben forróság áradt szét, ahogy belenéztem a fiú szemeibe és hirtelen semmi kedvem nem volt kimenni a szobából. Draco közelebb lépett hozzám, felfedve a dudort a nadrágjában. Beleharaptam az alsó ajkamba, ahogy elképzeltem mennyi mindent csinálhatnánk most ketten.
- Kibaszottul ellenállhatatlan. - suttogta a fiú és a bőrömet bizsergető, apró csókokat lehelt a nyakamra. Végigvezettem a kezeimet a hasán, egészen a fürdőnadrágja gumijáig.
- Gyertek már! - hallottuk meg a dörömbölést az ajtón. Hangosan felsóhajtottam és a fejemet a fejemet a fiú mellkasának vetettem.
- Utálom őket. - nyavalygott a fiú és maga köré tekerte a törölközőjét, hogy elrejtse hatalmas problémáját. Szórakozottan és elpirulva léptem ki a folyosóra és levezettem a többieket a pincébe. A hatalmas medence vize gőzölgött a hűvös levegőben és csábítóan hívogatott minket. A pince fala el volt varázsolva, így a hatalmas ablakokon beszűrődött a fény, a tájkép pedig éppen olyan volt, amilyennek mi akartuk.Most például Skócia csodás tájait figyelhettük a napsütésben.
- Hát ez eszméletlen. - ámuldozott Pansy és mosolyogva néztem vissza rá, miközben felfedtem bikinis alakomat.
- Tényleg az. - hallottam Blaise hangját, de a fiú nem a vizet kémlelte, hanem engem.
- Gyertek, mártózzunk meg. - ajánlottam fel, mire az ötösünk kellemes sóhajok kíséretében beleült a meleg, szinte forró vízbe ami lágyan simogatta a bőrünket.
- Őszintén lenyűgöztél. - fordult felém Pansy és suttogó hangon beszélt hozzám
- Miért? - kérdeztem vissza döbbenten, miközben hideg pohár pezsgőket varázsoltam magunknak.
- Azt hittem ki fogsz borulni. Tudod, Astoria meg Blaise egy házban veletek három napig... - fintorgott a lány.
- Igyekszem tartani magam. - feleltem egy halvány mosollyal.
- Nézd, tudom, hogy elviselhetetlen voltam veled párszor, de szeretnék bocsánatot kérni emiatt. Őszintén... - nézett rám és a víz alatt megfogta a kezem.
- Én is sajnálom, ha sokszor ellenséges voltam veled. - mosolyodtam el. Meglepett, hogy a lány ilyen kedves velem, de jól esett. Örültem a közeledésének még akkor is, ha nem bíztam meg benne teljesen.
- Na és Draco, mit gondolsz, milyen lesz a jövő év? - tette fel a kérdést Astoria. Draco egy pillanatra elgondolkozott, majd számomra meglepetés szerűen, de kedvesen fordult a lány felé és csevegni kezdtek. Néztem, ahogy mind a ketten egyszerre nevetnek fel és egyszerre komolyodnak el, majd inkább a többiek felé fordultam és kortyoltam egyet a pezsgőmből.
- Ne is foglalkozz velük. Világ életükben barátok voltak.- vonta meg a vállát Blaise és felém hajolva, a combomra helyezte a kezét. Kényelmetlenül mocorogni kezdtem a helyemen, mire a fiú egy önelégült mosollyal elhúzódott tőlem. Vörös fejjel fordultam el, hogy szembe találjam magam Draco gyanakvó tekintetével.
- Nem akartok este igazán jót bulizni? - kérdezte Pansy, Mire rajtam és Draron kívül mindenki hevesen bólogatni kezdett. Nagyon hosszú lesz ez a három nap...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Számíthatsz rám
Fanfic- Mit jelent ez az egész? - - Tudod jól mit jelent. - közelebb hajol hozzám pár centivel. - Mi lesz Astoriával? - kérdeztem. - Nem érdekel Astoria! Nem érdekel senki más, csak te. - felelte és megsimogatta az arcomat. - Olyan rég óta csak te...