89. Bölüm 'Kıskanıyorum'

836 55 21
                                    



   Genç kız kalem eteğinin fermuarını çektikten sonra üzerine salaş bluzunu giyerken kapının çalması ile "Gir..!" diye mırıldandı. "Vayy güzel olmuşsun, fethinin nefesi kesilecek..!" Eylem kaşlarını havalandırırken makyaj masasına oturdu. "Fethi ne alaka..?" Nazlı kırdığı pot ile dudaklarını ısırırken yatağa oturdu. "Fethi mi dedim ben, alışkanlık olmuş... Poyraz diyecektim..!" Eylem aynadan nazlıya baktıktan sonra makyajını yapmaya başlarken fethinin bugün yaptıkları ile gülümsedi. "Niye gülüyorsun sen..?" Eylem gülümsemesini silerken kafasını sağa sola salladı. "Gülmüyorum nazlı, makyaj yapıyorum..!" Nazlı kafasını sallarken ayağa kalktı. "Eylem Poyrazı istiyor musun gerçekten yoksa fethiye inat mı yapıyorsun..?" Eylem makyajını yarıda keserken sıkıntılı bir nefes verdi. "Nazlı bilmiyorum, lütfen gelme üzerime..!" Nazlı kafasını sallarken eylemi yanağından öptü. "Neyse ben aşağıya iniyim, ocakta yemeğim var... Ateş gelecek..!" Eylem kocaman gülümserken kafasını sallayıp makyaj yapmaya devam etti. Aklı nazlının sorduğu soruda iken yine düşüncelerinin içine daldı.

   Genç adam hızlı adımlarla mekana girerken kolundaki kıza bakıp gülümsedi. "Adın neydi ya unuttum yine..!" Kız göz devirirken "Burcu..!" diye mırıldandı. "Ateşin hatrı olmasa hayatta kabul etmezdim, sizin yüzünüzden setimi iptal ettim..!" Fethi hala içeri bakınırken "Onu artık ateşle halledersiniz..!" diye mırıldandı. "Bizim rezervasyonumuz vardı..!" Fethinin cümlesi ile garson ismini sorup elindeki listeye baktı. Masalarına kadar eşlik ederken fethi yan masada eylemi görmesiyle gülümsedi. Eylem fethiyi fark etmesiyle içtiği su boğazında kalırken öksürmeye başladı. "Eylem iyi misin..?" Poyrazın sorusu ile eylem kafasını sallarken bakışlarını fethiden ayırmadı. Fethi burcunun sandalyesini çekip oturmasını sağlarken kendisi de oturdu. Eylem kadını baştan aşağıya süzerken gözlerinde parlayan kıskançlık ateşine engel olamamıştı. "Bu kim ya..?" Mırıldanmasıyla Poyraz ona bakarken eylem bakışlarını kızdan çekti. "Bişey mi dedin eylem..?" Eylem zoraki bir şekilde gülümserken "Yemekler çok güzelmiş..!" diye mırıldandı. Poyraz da gülümseyip kafasını sallarken eylemi izlemeye başladı. "Çok güzelsin..!" Eylem duyduğu iltifat karşısında şaşırırken gülümsedi. Bakışlarını fethiden çekemezken fethi de ona kaçamak bakışlar atıyordu.

   "Bak şimdi kahkaha atmaya başla, eylemlerin duyacağı şekilde..!" Burcu yan masaya göz attıktan sonra gülmeye başlarken fethi de onunla beraber gülmeye başladı. Eylem ve Poyraz aynı anda yan masaya bakarken eylem çoktan sinirlenmeye başlamıştı. Burcu eylemin bakışlarından korkarken fethiye döndü. "Eylem bana bişey yapmaz demi..? Çok kötü bakıyor..!" Fethi gülmeye devam ederken eyleme baktı. "Yapmaz rahat ol, sen gülmeye devam et..!" Burcu kafasını sallayıp gülmeye devam ederken eylem bakışlarını ondan çekti. "Fethinin de burda olması ne büyük tesadüf..!" Poyrazın cümlesini eylem duymazken içinden fethiye küfür ediyordu. "Eylem sizin Fethi ile aranızda bir ilişki mi var..?" Eylem duyduğu soru ile gözlerimi büyütürken kafasını sağa sola salladı. "Hayır yok öyle birşey..!" Poyraz fethiye bir bakış atıp eyleme döndü. "Eskiden öğretmeninmiş ama bana daha ilerisi bir ilişkiniz varmış gibi geliyor..!" Eylem gergin ortamdan dolayı terlerken saçlarını geriye attı. "Sana yalan söylemicem poyraz, bir süre çok güzel bir ilişkimiz oldu ama ayrılmak zorunda kaldık..!" Poyraz duyduğu cümle ile sıkıntılı bir nefes verirken "Tahmin etmiştim..!" diye mırıldandı. "Anlaşılan fethinin sana karşı hisleri hala bitmemiş..!" Eylem uzunca fethiyi izlerken fethi de ona bakıyordu. "Peki senin hislerin var mı hala ona karşı..?" Eylem kendisine yöneltilen soru ile yutkunurken uzunca fethiye baktı. Uzun bir sessizliğin ardından poyraz buruk bir şekilde gülerken "Çok sustun ve bu iyi bişey değil..!" diye mırıldandı. "Ben lavoboya gidiyim..!" Poyraz kafasını sallarken eylem hızlı adımlarla lavaboya doğru gitti. Fethi de arkasından kalkarken Burcu ardaya baktı.

Genç adam kadınlar tuvaletinin önünde eylemin çıkmasını beklerken saatine baktı. Eylemin çıktığını görünce kendisi de tuvalatten çıkıyormuş gibi yaptı. "Aaa eylemcim nasılsın..?" Eylem gözlerini devirirken samimiyetsiz bir şekilde güldü. "Nazlı mı söyledi burda olduğumu..?" Fethi şaşkınca kaşlarını havalandırdı. "Ne nazlısı ya..? Arkadaşımla yemeğe geldim ben... tamamen tesadüf..!" Eylem kafasını sallarken "eminim tesadüftür..!" diye mırıldandı. İkisi de susarken fethi eylemi inceledi. "Çok güzelsin..!" Eylem duyduğu cümle ile saçlarını havalı bir şekilde geriye atarken "Biliyorum..!" diye mırıldandı. Fethi gülerken eylem aklına gelen soru ile ciddileşti. "O kız kim..?" Fethi gülümsemesini büyütürken "Dedim ya arkadaşım..!" diye mırıldandı. Eylem kafasını sallarken parmağındaki yüzüklerle oynamaya başladı. "Daha önce hiç görmedim de o yüzden sordum..!" Fethi eylemin elleri ile oynadığını fark ederken kafasını salladı. "Bundan sonra sık sık göreceksin..!" Eylem duyduğu cümle ile üzülürken belli etmemeye çalışıyordu. "İyi..!" Mırıldanmasıyla yürümeye başlarken fethi birden kolundan çekip burun buruna gelmelerini sağladı. "Kıskanıyorsun beni biliyorsun değil mi..?" Eylem histerik bir şekilde gülerken geri çekildi. "Hayır..!" derken dudaklarını dişledi. "Ben ağzından çıkan kelimeye değil, gözlerine bakıyorum... o her şeyi anlatıyor..!" Eylem hiçbir şey dememeyi tercih ederken hızlı adımlarla yürümeye başladı.

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin