16 Ocak 2018
Genç kız özenle hafif dalgalı saçlarını tararken aynadan kendisini süzüp gülümsedi. Okul lakosunun üstüne giydiği bordo kazak ve siyah kot pantolonu ile nefes kesici duruyordu. Montunu ve ayakkabısını giydikten sonra kapıyı çekip giderken nazli'nin boynuna atlaması bir oldu. "İyiki doğdun..!" Eylem kocaman gülümseyip nazlıya sıkıca sarılırken yağan karı aldırış etmediler. "Ya teşekkür ederim canım benim..!" Yavaş yavaş yürümeye başladıklarinda nazlı tekrar konuşmaya başladı. "Hediyemi gün sonunda vericem...!" Nazlı'nın lafı ile eylem kafasını geriye iterek kahkaha attı. "Her sene yaptığın gibi yani..!" diyince nazlı da güldü. "Fethi daha kutlamadı..!" Eylem sıkıntılı bir nefes vererek konuya girdi. "Kutlar gün içinde merak etme..!" Eylem kafasını sallayıp adımlarını hızlandırdı. "Ben gece 12 den sonra atar diye düşünmüştüm..!" Eylem dudaklarını büzüştürerek konuşunca nazlı kahkaha attı. "Acaba ne hediye alacak..! Yılbaşında ki kar taneli kolyeden sonra çıtayı Allahu Ekber dağlarına çıkardı..!" Nazlı'nın lafı ile eylem memnuniyetle gülerken "Çok romantik..!" diye mırıldandı.
Eylem ve nazlı ilk ders başlamadan önce sıra da oturmuş hararetli bir şekilde konuşurken sıranın altında ki kutu gözüne çarptı. "Eylem bu sana galiba..!" Nazlı hem kikirdayip hem paketi çıkarırken eylem eline aldı. "Bilmiyorum ki..!" diyip paketi açarken içinden Melek kolye çıkmasıyla gülümsedi. Diğer eli ile paketin içinde ki notu eline aldı. "Sana laik değil ama, iyiki doğdun..! -G" Eylem sonda gördüğü harf ile yutkunurken nazlı ağzını beş karış açıp güldü. "Nazlı gülme..!" Eylem'in sert sesi ile nazlı çaktırmadan gülmeye devam etti. Eylem kafasını kaldırıp sınıfa baktığında Göksel tahtaya yaşlanmış onu izliyordu. Eylem hafiften gülüp kafasını sallarken Göksel de gülüp salladı. Fethi'nin sınıf kapısına gelip eyleme baktı. Eylem onu görünce kocaman gülümserken fethi eli ile gel işareti yaptı. Eylem gökselin hediyesini nazlıya uzatıp "Bu şimdi bende durmasın..!" diyip ayaklaninca nazlı gülüp yanağına öpücük koydu. "Tamam canım..!" Eylem hızlı adımlarla sınıftan çıkınca fethi ile burun buruna geldi. Okulda oldukları için eylem hemen geri çekilirken fethi "Beni takip et..!" diye mırıldandı. Eylem meraklı bir şekilde onu takip ederken küçük sırt çantasını da yanına almıştı. Eylem dışarı çıktıklarını anlayınca şaşkınlıkla kaşları havalandı. "Nereye gidiyoruz..?" Eylem'in sorusuyla fethi gerisinde yürüyen kıza baktı. "Soru sormak yok..!" Eylem gözlerini devirirken okulun çıkış kapısına geldiklerini fark etti. İkisi de Erdal abi ile selamlasip okuldan cikarlarken arabaya bindiler.
Fethi şoför koltuğuna geçerken eylem de yanında oturdu. "Gerçekten nereye gitceğimizi söylemicek misin..?" Fethi olumsuz anlamda kafasını sallarken arabayı çalıştırmaya başladı. Eylem çantasını arka koltuğa koyup ellerini göğsünde birleştirirken fethi çoktan okulun camından gözüken sahile gelmişti bile. Fethi arabayı stop edip eyleme doğru döndü. "Öncelikle doğum günün kutlu olsun..! İyiki doğdun... İyiki karşıma çıktın..!" Eylem gülümseyip "odun..!" diye mırıldanirken fethi eylemin yüzünü avuclarinin arasına alıp alnını öptü. Eylem sıkıca fethi'nin göğsüne sarılırken "Seni Seviyorum..!" diye mırıldandı. Fethi eylemin lavanta kokan saçlarını içine çekerken "Benden çok mümkün değil..!" diye mırıldandı. "Hadi gidiyoruz..!" Fethi aniden eylemden ayrılırken arabayı çalıştırdı. "Ya nereye gidiyoruz söyle artık..!" Fethi kafasını sağa sola sallarken araba hızını arttırdı. "Hayır söylemem..!" Fethi'bin lafı ile eylem gözlerini devirdi. "Ya şöyle vallahi gidene kadar susmam... Fethi çok meraklı birisiyim biliyorsun... Gidene kadar baş..." Fethi kırmızı ışıktan faydalanarak eylemi kendisine çekip öptü. Kısa bir öpüşmenij ardından eylem geri çekildi. "Fethi napiyorsun..?" Nefes nefese sorduğu soru ile fethi dudaklarına baktı. "Başka türlü susmucaktın..!" diyip tekrar yaklaşırken korno sesi ile ikisi de arkaya baktı. "Noluyor ya..?" Fethi hala arkaya bakarken eylem gözlerini büyütüp fethi'yi durtukledi. "Fethi yeşil ışık yanmış..!" Eylem'in lafı ile fethi hemen arabayı sürerken ikisi de güldü. "Fethi gerçekten söylemicek misin..?" Eylem'in sorusu ile fethi göz devirdi. "Eylem torpidoyu açar mısın..?" Eylem meraklı bakışlarını fethi'nin üstünde gezdirip torpidoyu açtı. "Fethi..!" Eylem büyük bir mutlulukla bağırirken fethi güldü. "Damak...! En sevdiğim" diyip fethi'nin yanağından öptü. "Yalnız direksiyon başında tehlikeli hareketler yapmıyoruz... Sıkıyorsa boşken öp beni..!" Eylem hem gülüp hem göz deviriken çikolatayı büyük bir mutlulukla açtı. Kendisi büyük bir parça ağzına alıp dişleri yardımıyla tutarken bir parça fethi'ye uzattı. "İstemiyorum..!" Fethi yıla bakıp konuşurken eylem gözlerini büyüttü. Fethi anı bir hareketle eylemin ağzında ki parçayı çekip yerken eylem neye uğradığına şaşırdı. "Bu daha tatlı..!" diyip gülerken eylem de güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪