Her iki çiftimiz için de "kavuşma" bölümü oldu. Özellikle Nazat severleri çok güzel bir bölüm bekliyor.İYİ OKUMALAR..!
Genç kız yataktan doğrulurken telefonuan gelen günaydın mesajı ile göz devirip banyoya ilerledi. Dişlerini fırçalarken telefonun çalması ile oflarken ağzını yıkayıp odasına geri döndü. Nazlı'nın aradığını görünce arayıp telefonu hoparlöre aldı. Kısa süre içinde nazlı cevap veririken eylem dolabının önündeydi. "Günaydın eylem..!" Nazlı'nın neşeli sesi eylem'in yüzünü güldürürken "Günaydın..!" diye mırıldandı. "Noldu sabahın bu saatinde niye aradın..?" Eylemin sesi ile nazlı konuşmaya başladı. "Şu sahilde ki kafede buluşalım. Sana çok önemli havadislerim var..!" Eylem'in merakla kaşları havalanirken yatağa oturup telefonu eline aldı. "Ne havadisi kız..? Dedikodu mu var..?" Nazlı telefonun diğer ucundan belli belirsiz kafasını sallarken "Evet..!" diye mırıldandı. "Ne söylüceksin ya..? Buluşana kadar çatlarım ben..!" Nazlı telefonun diğer ucundan kıkırdarken eylem göz devirdi. "Buluşursan, öğrenirsin..!" Eylem belli belirsiz kafasını sallarken "Tamam..!" diye mırıldandı. "13.00'da seni bekliyor olucam..!" Nazlı cümlesini bitirir bitirmez telefonu suratına kapatırken eylem şaşırdı. "Bu kızda bir iş var ama..!" Mırıldanmasıyla birlikte yataktan kalkarken aşağıya indi.
Genç kız bordo yüksel bel pantolonunun düğmesini kapatırken siyah kısa kazağını üstüne geçirdi. Kıvırcık saçlarını geriye atıp hafif makyaj yaptı. Parfümünü sıktıktan sonra telefonundan saate baktı. Montunu giydikten sonra telefonunu da alıp odadan çıktı. "Anne ben çıkıyorum..!" Seslendikten sonra botlarını giyip yavaşça kapıyı kapattı. Hızlı hızlı sahile doğru yürürken soğuk havanın etkisi ile montunun fermuarini iyice çekti. Sahile geldiğinde gülümserken nazlı'nın dediği kafeye doğru ilerledi. İçeri girdiğinde her zamanki masasına doğru yürürken gördüğü kişi ile duraksadı. "Fethi..! Mırıldanmasıyla birlikte fethi de ona dönerken ikiside yutkundu. "Senin burda ne işin var..?" Eylem hafiften sesini yükseltirken fethietrafa baktı. "Eylem sakin ol, ateşle buluşucam burda..!" Eylem sinirle saçlarını geriye atarken fethi'nin karşısına oturdu. "Beni de nazlı çağırdı buraya..!" Mırıldanmasıyla birlikte fethi gülerken eylem göz devirdi. "Niye gülüyorsun..?" Eylem'in sorusu ile fethi yüzünde ki gülümsemeyi küçülttü. "Etrafta görünmediklerine göre planladılar..!" Eylem sinirle kafasını sallarken deniz manzarasını izlemeye başladı. Fethi de onu izlemeyi tercih ederken eylem'in güzelliği içini titretiyordu. "Eylem üzerinde hayran bakışlarıni olduğunu fark etmeden denizi izlemeye devam ederken fethi derin bir nefes aldı. "Ne içersin..?" Fethi'nin sorusu ile eylem kafasını ona çevirdi. "Hicbisey..!" derken telefonuna gelen bildirime baktı. Göksel'den olduğunu görünce göz ucu ile onu dikkatle izleyen fethi'ye baktı. Daha sonra cevap yazıp telefonu masaya koydu. "Artık benimle vakit geçirmeye tahammülün bile yok..!" Fethi'nin lafı ile eylem kafasını salladı. "Evet yok..!" diyip sandalye de doğruldu. "Nazlı'lar çocukluk yapmışlar, ama biz çocuk değiliz..!" Eylem cümlesi biter bitmez ayağa kalkıp giderken fethi arkasından bakakaldı.
Eylem hızlı hızlı sessiz ve sakin kumsal da yürürken kendi kendine söyleniyordu. "Nazlı, ben sana bunun hesabını sormaz mıyım..?" Mırıldanmasıyla birlikte arkadan duyduğu sesle duraksadi. Yavaş yavaş arkasına dönerken fethi'yi görmesiyle göz deviridi. "Fethi, git..!" Eylem'in bağırması ile fethi omzunu silkerken kolundan tutarak durdurdu. "Gerçekten sevmeye mi başladın onu..?" Fethi'nin cılız çıkan sesi ile eylem'in içi yanarken kolunu geri çekti. "Ya ben senden başka kimseyi sevmiyorum, görmüyormusun halimi. Yıkıldım ben..!" Fethi'nin gözünden bir damla yaş akarken eylem'e bir adım daha yaklaştı. "Benim senden daha çok canım acıdı eylem. Seve seve ayrılmak ne kadar zordu biliyor musun..?" Eylem gözünden akan yaşı parmağı ile silerken soğuktan kızaran burnunu çekti. "Ama hemen benden vazgeçtin, çaresini bulabilirdik. Ya gizli gizli yaşayabilirdik aşkımızı, o zaman ikimizde bunları yaşamazdık, bu kadar acı çekmezdik..!" Fethi kafasını sallarken eylemin soğuktan titreyen ellerini tuttu. Eylem tebessüm ederken uzun zamandan sonra ilk defa güvende olduğunu hissediyordu. "Pişmanım eylem ama ben senden hiçbir zaman vazgeçmedim, sadece bu aşkı içimde, kendi kendime yaşıcaktım..!" Eylem fethi'nin ellerini iyice sıkarken derin bir nefes aldı. "Belkide bu bizim sınavımızdı. İkimizde biliyorduk bu aşkın imkansız olacağını, ama yine de yaşadık, saklayarak da olsak yaşadık, ve lütfen yaşamaya devam edelim..!" Eylem kafasını sallayıp gülerken birden fethi'ye sarıldı. Fethi de her zaman ki gibi burnunu eylem'in saçına daldırırken mümkünmüş gibi daha çok kendine çekti. Ayrıldıklarında fethi hiç vakit kaybetmeden dudaklarına yapışırken eylem de elini fethi'nin sırtına atarak karşılık verdi. Fethi eli ile eylem'in yüzünü iyice kavrayıp hızını arttırırken eylem ellerini fethi'ye iyice doladı. Fethi nefes nefese ayrıldığında eylem'in soğuktan kızaran burnunu da öptü. "Sen benim sevdamsın..!" Mırıldanmasıyla birlikte eylem kocaman gülerken önce dudağına sonra gamzesine bir öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪