34. Bölüm

2.2K 123 37
                                    

Fethi nur'u koltuğa iyice yerleştirip geri çekilirken nur ani bir hamle ile gömleğinin yakasından tutup kendisine çekti.

Genç adam hızlıca nur'u kendisinden iterek ayırdı.
F:"Ne yaptığını sanıyorsun sen?" Çok bağırdığını farkında bile değildi. Gözü bir an okulun giriş kapısının önünde donakalmış eyleme değdi. İçinden kendine küfürler ederken bir yandan da nuru gerisinde bırakıp eyleme doğru ilerledi.
Genç kız kendisine doğru gelen adamı fark edince koşar adımlarla okula doğru gitti.
"Eylem..!" diye seslendi genç adam arkasından. Genç kız daha da hızlı koşarken adamın ona yetişmesi imkansız oldu. Eylem okula girdiğinde dolan gözlerini kimseye göstermeden lavobaya girdi. Nazlı da hala pencerenin başında dururken lavobaya koşarak giren eylemi görünce peşinden gitti.

"Canım benim noldu?" Eylem ağlama sesi duyulmasın diye ağzını tutarken nazlı da gözyaşlarını siliyordu. "Fethi..!" dedikten sonra tekrar ağlaması şiddetlenirken nazlı sıkıca sarıldı. "Fethi..!" ağlamaktan lafını tamamlayamayacak durumdaydı. "Tamam canım. Sonra konuşuruz önce kendine gelmen lazım" Genç kızı omuzlarında tuttu ve önüne düşen Kahküllerini geriye attı. "Önce bir yüzünü yıka. Kendine gel eylem" diye yüksek bir ses tonu ile konuşunca eylem irkildi. Yavaş hareketlerle yüzünü yıkarken nazlı da cebinden çıkardığı peçete ile eylemin yüzüne hava veriyordu. "Sınıfa gelemem ben. Şimdi  her yerde beni arıyordur" diyince nazlı daha da meraklandi. "Canım benim ne olduğunu artık anlatcak mısın?" Nazlı eylemin elini tutarken eylem ani bir hamle ile elini geri çekti. "Ona görünmeden bir an çıkmam lazım okuldan" Nazli'nin daha da sinirlendiğini fark eden eylem tekrar konuşmaya başladı. "Ya Nazli şuan sana hiçbirşey anlatamam. Hemen çıkmam lazım bu okuldan" Bağırdığını fark etmemişti bile.

"Noluyor burda?" Eylemle nazlı sesin geldiği yöne doğru baktı. Eylem gördüğü kişi ile hemen gözyaşlarını silerken nazlı açıklama yapmaya başladı. "Kübra hocam, arkadaşımın biraz sinirleri bozukta." diyince Kübra'nin bakışları eyleme kaydı. "Noldu" dedi sorgulayıcı bir ses tonu ile. "Hocam ailevi bir mesele" dedi nazlı tekrar lafa atlayarak. "Sana sormadım" Kübra sert bir şekilde konuşup tekrar bakışlarını eyleme yöneltince nazlı göz devirdi.
"Nazli'nin dediği gibi hocam! Ailevi bir mesele.." diyince onaylar şekilde başını salladı. "Tamam. Zil çaldı, sınıflarınıza geçin..." diyince Eylem'in bakışları nazlıya yöneldi. Kübra lavobodan çıkınca eylem hemen konuşmaya başladı.
"Nazlı sınıftan çantamı getirir misin? Bir an önce bu lanet okuldan çıkmak istiyorum" diyince nazlı eyleme yaklaştı. "Çantalarımızı. Bende seninle geliyorum. Bu halde seni yalnız bırakamam" diyince eylem zor da olsa tebessüm etti.

Nazlı öğretmen sınıfa girmeden hızlı hareketlerle kendinin ben eylemin çantasını alıp lavobaya geri döndü. Lavoboya girdiğinde aynadan kendini pür dikkat izleyen kızı gördüğünde göz devirdi. "Canım benim iyimisin?.. Bu aşk sana hiç yaramadı" diyince eylem falan gözlerini kirpıştırıp çantasını nazli'nin elinden aldı.
Nazlı önden eylem arkadan merdivenlerden inerken etrafa göz gezdirmeyi ihmal etmiyorlardı. En son bahçeye geldiklerinde eylem fethi'ye görünmeden okuldan çıkamanin rahatlığı ile derin bir nefes alırken nazlı da arkadan yavaş yavaş adımlarla ilerliyodu.
Sahile geldiklerinde nazlı anlat artık bakışları atıyordu. Eylem derin bir nefes alıp verdikten sonra konuşmaya başladı.
"Fethi..!" dedi bakışlarını denize yönelterek.
"Eylem onu anladık" dedi göz devirerek. "Nazlı böyle yapacaksan hiç anlatmiyim" diyince nazlı eli ile ağzına fermuar çekti.
"Fethi'yi karısı ile öpüşürken gördüm" dedi tek seferde. "Oha..." Nazli'nin tepkisi eylemi daha da sinirlendirirken gökyüzüne bakıp sabır çekiyordu. "Niye oha diyorsun? Karısı sonuçta öpemez mi? diyince nazlı acıyan gözlerle ona baktı. "Canım benim. Sıkma canını. Eminim fethi isteyerek öpmemiştir. Şu olayı tam anlatır mısın bana?.." diyince eylemin bakışları tekrar denize yöneldi.
"Pencereden gördüm bunları. O sıra sen telefonla konuşuyordun. Kol kola yürüyorlardı. Sonra arabasına kadar bindirdi. Nur bunu kendisine doğru çekti ama fethi hemen geri çekildi" Nazlı anlattıklarına tebessüm ederken eylem de pur dikkat denizi izliyordu. "Tam da tahmin ettiğim gibi. Kadın zorla öpmüş. Fethi ne yapsın?" Eyleminde nazli'nin dediklerine cevabı yoktu ama sevdiği adamı başkası ile dudak dudağa görmek canını acitmisti. "Nazlı daha fazla bu konu hakkında konuşmak istemiyorum" Nazlı çantasında çıkardığı çikolatayı eyleme uzatırken eylem büyük bir sevinçle elinden aldı. Küçük bir parçasını nazlıya koparıp verdikten sonra kendisi de büyük bir keyifle yemeye başladı.  "Bu çikolata konusunda çok cimrisin biliyorsun değil mi?" diyince eylem kahkaha attı. "Çikolata hemen keyfini yerine getirdi bakıyorum da" dedi nazlı. Bu sefer karşılıklı kahkaha attılar.

"Ya ateş beni nur'la dudak dudağa gördü diyorum sana" dedi evin içinde volta atarak. "Ya dayıoğlu bi dur başım döndü." diyince fethi tekrar bağırmaya başladı. "Ya nerden geliyo bu rahatlık. Benim için biraz üzülür müsün?" diyince ateş elinde ki telefonu karşı koltuğa fırlatıp konuşmaya başladı. "Şimdi hiç seni avutmaya rahatlatmaya çalışmıcam. Gerçekleri söylücem." Fethi de ateşin karşısında ki tekli berjere oturdu ve dikkatle dinlemeye başladı. "Bak ben bu eylemi yaklaşık 3 senedir tanıyorum. Senden daha fazla" Fethi onaylar şekiulde başını salladı. "Tanıdığım kadariyla söylüyorum eylem bunu senin burnundan fitil fitil getirir." diyince fethi tebessüm etti. "Ha işte bana bunlarla gel. Kızsın bağırdın çağırsın,yıkıp döksün ama kendini benden uzaklaştırmasın" diyince ateş kahkaha attı. "Ya adama bak resmen beladan hoşlanıyor. Siz gerçekten tam birbirinizi bulmuşsunuz" diyince fethi de gülümsedi. "Ama öyle sandığın kadar kolay olmucak Dayıoğlu. Eylem Alptekin bu. Herşey beklenir ondan. Kork bence" diyip geriye doğru yaslandı. "O ne demek şimdi ya?" dedi ürkek bir şekilde. "Yarın görürsün" diyip göz kırptı.

Eylem sabah hicbisey olmamış gibi okula girince nazlı ona hayranlıkla baktı. "İşte beklediğim Eylem Alptekin bu! Aferin kız sana" dedi nazlı alkislayarak. "Küllerinden doğmuş anka kuşu gibisin" diye ekleyince eylem kahkaha attı.
Biraz uzaktan onları izleyen ateş ve fethi put gibi durmuştu. Genç adam kızın kahkahasini şaşkınlıkla izlerken ateş bir eyleme bir fethi'ye bakıyordu. "Lan bu kahkaha atıyor" diye şaşkın bir ifade ile konuşunca ateş güldü. "Ben sana demiştim." diyip nazlıya doğru ilerledi. Genç adam anlamaz gözlerle arkalarından bakakaldi.
"Günaydın kızlar" dedi ateş neşeli sesi ile. "Günaydın hocam" Eylem sıcacık gülümseyerek. "Ne bu neşe sabah sabah" dedi bakışlari nazli ile eylem arasında gidip gelirken. "Hiç öyle bir olaya gülüyorduk" dedi nazlı geçiştirmeye çalışarak. "Ee ben gidiyim zil çalar şimdi" diyip ordan uzaklaşırken arkasına dönmesiyle Fethi'yi görmesi bir oldu. Hicbisey olmamış gibi ve genç adamın hiç yüzüne bakmadan yanından geçerken fethi'nin"Eylem..!" diye seslenmesi onu durdurmuştu. "Biraz konuşabilir miyiz? Vaktin varsa" Eylem biraz düşündükten sonra hayır anlamında başını salladı. "Maalesef hocam,hiç vaktim yok" diyip biraz ileride duran gökselin yanına gitti. Bu durum Fethi'yi sinirlendirirken nazlı ve ateş onları uzaktan izliyordu. Fethi kendini tutmak için elini yumruk yaparken önlerinden geçen Göksel ve eylemin umrunda bile değildi. Ateş nazlı ile konuştuktan sonra hala ayaktan dikilen adamın yanına geldi.
"Bu ne şimdi ya?" Elini saçına daldırdi. "Ne oldu? Ne dedi?" dedi ateş meraklı bir şekilde. "Hiçbirşey olmamış gibi davrandı ve bu beni çıldırtıyo" Hafif bağırdığını fark etmemişti. "Bide gökselin yanına gitti" diyince ateş güldü. "Şimdi neye sinirlendiğini anladım" diyince fethi göz devirdi.

"Daha fazla dayanamıyorum. Cekcem kolundan konuşucam." dedi matematik sınıfında volta atarak. "Bak oğlum yine dolaşmaya başladın" dedi ateş isyankâr bir şekilde. "Zilin çalmasını bekle, öğrenciler derse girsin öyle konuşursun" diye ekleyince fethi onaylar şeklinde başını salladı.
Sabırsızlıkla ders zilinin çalmasını beklerken duyduğu sesle bir oh çekti. Yavaş adımlarla yukarı çıktı. Sınıfa girmek üzere olan kıza seslendi. "Eylem..!" dedi fazla dikkat çekmemeye çalışarak. Eylem yavaş adımlarla genç adama yaklaştı.
F:………….

BÖLÜM SONU

Umarım beğenirsiniz 🙏

Yorumlarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💬

Sınır yok! Hafta sonuna kadar bölüm gelmez.

1159 Kelime ✨

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin