40. Bölüm

2.2K 128 54
                                    

"Peki sol tarafında yazan tarihin anlamı nedir...?" Fethi biraz düşündükten sonra cevap verdi.

F:.………………

"Benim için anlamı büyük olan bir tarih, hayatımda en doğru şeyi yaptığım tarih, ömrüm boyunca unutmayacağım bir tarih... Daha sayiyim mi..?" Fethi bunları söylerken kendinden geçtiğini fark etmemişti bile. Eylem hayranlıkla onu izlerken yanağının ıslanması ile dikkati dağıldı. Kimse görmeden gözünde ki yaşı silerken nazlı fark etmişti bile. "Çok güzel seviyor,keşke herkes onun gibi sevse..!" Nazli'nin lafı ile eylem anlamaz bakışlarıni onun üstünde gezdiriyordu. "Ateş hocanın hakkını yeme...  O da seni çok seviyor..!" diyince nazlı omuz silkti. "O yüzden hergun başka öğrenci ile fingirdeşirken görüyorum" Eylem içini çekip elini nazli'nin sırtına koydu. "Bizim dertleşme zamanımız gelmiş" diyince nazlı ile beraber güldü.

Genç adam matematik sınıfında sakin bir şekilde kitabını okurken eylemin birden sınıfa dalmas ile yerinden kalktı. Eylem kapıyı kitleyip fethi'nin dibinde durunca fethi anlamaz gözlerle ona baktı. "Noldu..!" Cılız çıkan sesi eylemi güldürürken birden boynuna sarıldı. "Seni seviyorum fethi Kulaksız..!" Belli belirsiz mırıldanmasıyla fethi'nin yüzü gülerken mümkünmüş gibi daha da çok sarıldı. "Ben daha çok..!" Fethi'nin mırıldanmasıyla eylemin yüzünde ki gülümseme de arttı. Eylem parmak uçlarından biraz daha destek alıp sevdiği adama daha sıkı sarılırken fethi anı bir hamle ile eylemi kucağına aldı. "Yaa napiyorsun... Deli..!" Genç kızın hafif bağırtısıyla fethi döndürmeye başlarken eylem de bağırıyordu. "Manyaksın sen manyak..!" Son bagirtisi ile fethi durup yere indirdi. Sevdiği kızın yüzünü avuclarinin içine alıp konuşmaya başladı. "İyi de beni manyak eden sensin" Söylediği sözle eylem kocaman gülerken fethi göğsüne bastırdı. "Senin şu gülüşünü çok seviyorum..!" Fethi'nin lafı ile eylem göğsünden çekilip fethi'ye baktı. "Hangi gülüşümü..?" diyip kocaman gülünce fethi de güldü. "Şu gülüşünü işte... O gülüşünü benden başka kimseye atma olur mu..?" diye sorunca eylem kahkaha attı. "Olur...!" Belli belirsiz mırıldanmasıyla fethi de güldü. "Sende şu gamzelerini belli ede ede gülmesen iyi olur..!" diyince fethi kahkaha attı.

"Yine pazartesi,yine okul" Nazli'nin söylenmesi ile eylem anlamaz gözlerle ona baktı. "Ya biz senle konuscaktık,unuttuk... Bu akşam gel bize" diyince nazlı göz devirdi.  " Eylem,konuscak bişey yok... Boşver..!" Eylem adımlarını yavaşlatarak konuşmaya başladı. "Şimdi,benim canım sıkkın olsa,ben boşver desem sen boşverir misin?" Nazlı da onunla beraber adımlarını yavaşlattı ve kafasını salladı. "Boşvermem... Haklısın... Akşam sizdeyim" diyince eylem de güldü.
Okula girdiklerinde eylemin gözü her yerde fethi'yi ararken gördüğü manzara karşısında şok oldu. "Ya eylem görüyorsun demi..?" Nazli'nin ağlamaklı ses tonu ile eylemin içi yanarken saçlarını arkaya attı. Biraz ilerlerinde ateş okuldaki çoğu güzel kızı etrafına toplamış hararetli bir şekilde bişey anlatırken nazlı gözyaşına engel olamadı. "Nazlı bana bak..!" Eylem nazlıyı omuzlarından tutup kendine çevirdi. "Bizim bir sözümüz vardı... Kimin için olursa olsun,ne için olursa olsun herkesin içinde ağlamak yok...!" diyince nazlı hemen gözyaşlarını sildi. "Haklısın... Gidip konuşucam onunla..!" diyip ateşe doğru ilerleyince eylem hemen onu durdurdu. "Bir dakika,benimle konuşmadan onunla konuşamazsın... Yürü sınıfa" Nazlı eylemi onaylayıp sınıfa doğru ilerledi. Ateşe baktığında hala kızlarla hararetli bir sohbetin içindeydi.
"Nazlı sakinleştin mi..?" Eylemin sorusu ile nazlı kafasını sıradan kaldırdı ve yalancı bir gülüşle başını salladı. "Düşünme sen beni..!" diyip elini sikinca eylem de güldü. "Fethi'yi göremedim hiç ya... Sen gördün mü..?" diyince nazlı hayır anlamında kafasını salladı. "Of nerde bu adam..!" diye söylenirken zilin çalması bir oldu. "Ben bir fethi'ye bakıp geliyim" Nazli'nin yanağına kocaman bir öpücük bırakıp sınıftan çıktı. Nazlı da kafasını sıraya koyup uyumaya devam etti.

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin