57. Bölüm 'Anne gitti oğlum'

1.9K 112 60
                                    


Geçiştirme bölümü oldu. Pek içime sinmedi ama. Umarım beğenirsiniz 🙏

01 Hafta Sonra

Genç kız telefonuna gelen bildirimle tek gözünü açarken camdan yansıyan güneşle gülümsedi. "Günler sonra ilk defa güneş açmış..!" Mırıldanmasıyla birlikte diğer gözünü de açarken yatakta doğruldu. Başının ucunda ki komindinden telefonunu alıp gelen bildirimlere baktı. "Günaydın..!" Göksel'in mesajını görmesiyle göz devirirken baş ucundaki bardaktan suyunu içti. " Ay sıkılmadı her sabah günaydın mesajı yollamaktan. Ben böyle cıvık cıvık ilişkileri sevmem ki ya..!" Kendi kendine konuşması ile saçlarını geriye attı. Hafiften çıkan güneşle tekrar gülümserken zilin çalması ile odadan çıkıp aşağıya indi. "Hoşgeldin Nazlı..!" Eylem arkadaşını büyük bir memnuniyetle karşılarken annesi mutfakta kahvaltı hazırlıyordu. "Bişey mi oldu..?" Eylem kısık sesle kulağına konuşurken nazlı güldü. "Kızım Ece'nim doğum günü ya. Unuttun mu..?" Eylem'in şaşkınlıkla kaşları havalanirken nazlı göz devirdi. "Gidip pasta alıp evinde kutlucaktık ya..!" Eylem kafasını sallarken annesi seslendi. "Hoşgeldin Nazlı..! Ne fısır fısır konuşuyorsunuz..!" Eylem annesine bakıp gülümserken nazlı mutfağa ilerledi. "Hiç, nazlı ile işimiz var. Ben yüzümü yıkayıp geliyorum..!" Eylem hızlı adımlarla banyoya gidip elini yüzünü yıkadı. Giyinip kısa sürede aşağıya indi. Nazlı ile beraber kahvaltısını yapıp dışarı çıktılar.

Eylem elinde pasta kutusu ile kaldırımda yürürken nazlı da yanında yürüyordu. "Eylem neden büyük pasta aldın..! Hepsini nasıl yiyicez..?" Eylem omzunu silkerken adımlarını yavaşlattı. "Ben yerim hepsini..!" Nazlı gözlerini büyütürken "Oha..!" diye mırıldandı. "Hediye işini halletin mi..?" Eylem'in sorusu ile nazlı kafasını sallayıp konsuk"Ee gökselle nasıl gidiyor..?" Eylem'in bir anda yüzü düşerken zorla gülümsemeye çalıştı. " İyi gidiyor..!" Nazlı göz deviriken eylem'e döndü. "Bari bana yapma..!" Nazlı'nın lafi ile eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Of tamam çok sıkıldım..! Olmuyor gökselle, fethi'yi de unutamıyorum. Hiç bir işe yaramadı..!" Nazlı arkadaşının lafı ile omzuna dokunurken eylem gördüğü kişi ile elinde ki pastayı yere düşürdü. "Eylem ne yapıyorsun..? Mahvoldu pasta..!" Eylem transa geçmiş gibi karşı kaldırıma bakarken nazlı da o yöne baktı. "Fethi hocam..!" Nazlı heyecanlı bir şekilde konuşup el sallarken fethi de el sallayıp onlara doğru ilerledi. "Nazlı niye bağırıyorsun..?" Nazlı omzunu silkip "fark etmişti zaten..!" diye mırıldanırken fethi yanlarına geldi. "Selam hocam..!" Nazlı neşeli sesi ile konuşurken fethi gülümseyip eyleme baktı. "Siz napıyorsunuz burda..?" Eylem hiç konuşmamayı tercih ederken nazlı konuşmaya başladı. "Arkadaşımızın doğum günü. Onu kutlamaya gidiyoruz..!" Fethi eylem'in elinde ki pasta kutusuna bakıp "Belli..!" diye mırıldandı. "Tatlı krizin mi tuttu..!" Eylem fethi'nin lafı ile yalandan gülümserken cevap vermemeyi tercih etti. Fethi hala ona bakarken eylem saçlarını geriye attı. "Bana öyle bakma..!" Eylem'in lafı ile fethi gamzelerini belli ederek güldü. "Neden..? Seni sevdiğimi mi anlıcaklar..?" Fethi'nin lafı ile nazlı eliyle ağzını kapatarak gülerken eylem ve fethi tebessüm ederek birbirine bakıyordu.

Eylem ve nazlı yavaş yavaş yürümeye başlarken bir bankta oturdular. "Of nazlı ben unutmaya çalışıyorum, görmemeye çalışıyorum, sen adamı yanımıza çağırıyorsun..!" Nazlı da banka oturup göz devirdi. "Kızım haftaya okul başlayınca hep görcen, ayrıca ayıp görüpte selam vermemek olmaz..!" Nazlı'nın lafları ile eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Haklısın ama ne biliyim. Anla işte beni..!" Nazlı buruk bir şekilde gülüp arkadaşına sarıldı. "Her gün, her gece, her an aklımda..!" Nazlı kafasını sallarken eyleme döndü. "En çok neyini özledin..?" Sorusuyla birlikte eylem daldığı yerden gözlerini çekip gülümsedi. "Gamzelerini öpmeyi..!'' Mırıldanmasıyla birlikte gözünden bir damla yaş akarken nazlı yine sarıldı. "Ay tamam bu kadar duygusallık yeter..! 1 saattir oturuyoruz burda. Hadi pasta daha da mahvolmadan gidelim..!" Eylem bankta kalkarken nazlı da kalktı. Yavaş yavaş yürümeye başlarlarken eylem'in telefonuna gelen bildirim ile duraksadılar. "Göksel'dir kesin..!" Eylem mırıldanmasıyla birlikte tekrar yürümeye başlarken arkasında kalan nazlıya baktı. "E hadi gelsene..!" Nazlı gülüp yanına gitti. "Kızım baksana belki önemli bişeydir, belki başka birisidir..!" Eylem kafasını saklarken elinde ki pasta kutusunu nazlıya uzattı. "Belki fethi'dir..!" Mırıldanmasıyla birlikte montunun cebinden telefonu çıkardı. "Göksel..!" diye mirildanip göz deviriken tekrar yürümeye başladılar.

Eylem elinde pasta kutusu apartmana girerken nazlı elinde ki poşetleri asonsöre m yanına bıraktı. "Mumları yakıp öyle kapıyı tıklatalım..!" Eylem nazlı'yı başı ile onaylarken birden asonsörden fethi'nin çıkması ile nazlı hemen eylemin elinde ki pasta kutusunu aldı. "Aman düşmesin..!" Mırıldanmasıyla birlikte pastayı poşetlerin yanına koyarken eylem ve fethi hala birbirine bakıyordu. "Fethi hocam sizin burda ne işiniz var..!" Nazlı'nın konuşmaya başlaması ile fethi gözlerini eylem'den çekip ona baktı. "Ben üniversite sınavına girecek bı gence özel ders veriyorum..!" Nazlı kafasını sallayıp "Ne güzel..!" diye mırıldanırken eylem hala öylece bakıyordu. "Sizde doğum gününü kutluyacak arkadaşınız burda oturuyor sanırım..!" Nazlı kafasını sallayıp "Evet..!" diye mırıldandı. "Özel derse ihtiyacınız olduğunu sanmıyorum..!" Eylem'in ima dolu lafı ile fethi gülümsedi. "Benim ihtiyacım yok zaten, öğrencimin var..!" Eylem gözlerini kısıp fethi'ye bakmaya devam etti. "Peki, bu öğrenci kız mı erkek mi..?" Fethi eylem'in sorusu ile gülerken eylem ne dediğinin farkına varıp öksürdü. Yanakları kizarirken tekrar konuşmaya başladı. "Banane canım, ben öyle laf olsun diye sordum..!" Eylemin bu hallerine nazlı kıkırdarken fethi dudaklarını birbirine bastırarak gülmemeye çalıştı. "Anladım size iyi doğum günü kutlamalar..!" Fethi mirildanip çıkış tarafında duran eyleme doğru yürüdü. Yüzüne tebessüm ederek baktı. "Bu arada..!" Mırıldanmasıyla birlikte kulağına doğru eğildi. "Erkek..!" Kulağına fısıldayıp giderken eylem durduğu yerden kocaman gülümsedi.

"Ne dedi..?" Nazlı'nın onu dürtüklemesi ile eylem sırıtarak ona baktı. "Hiç birşey demedi..!" diyip kafasını sallarken nazlı göz devirdi. "Söyle yoksa yakarım..!" diyip elinde ki çakmağı gösterince eylem kahkaha attı. "Erkek..!" dedi. Nazlı da onunla beraber kocaman gülerken birbirlerine sarıldılar. "Bu adam seni cok seviyor..!" Mırıldanmasıyla birlikte eylem hayallere dalarken "Bende..!" dedi kendi kendine. Kısa süre içinde arkadaşlarının doğum gününü kutlayıp eve gitmişlerdi. Eylem odasına girdiğinde üstünü değiştirip yatağına oturdu. Yatağının başında ki komidinin çekmecesinden günlüğünü alırken gülümsedi. O günün tarihini atıp gülümserken yazmaya başladı. Telefonuna gelen bildirimi aldırış etmezken yüzünde belli belirsiz bir tebessüm vardı.

Genç kız kumsal'da kendi kendine yürürken büyük dalgaların geldiği denizi izliyordu. Saçlarını geriye atıp sıkıntılı bir nefes verirken ayakkabısını koklayan köpek ile duraksadı. "Gece..!" Heyecanlı sesi ile yere çökerken gecenin kafasını okşadı. Gece' de eylem'in her yerini koklarken eylem ona büyük bir özlemle sarıldı. "Özlemişim seni..!" diyip etrafa bakarken fethi'yi görememesiyle rahatladı. "Umarım fethi yoktur..!" Mırıldanmasıyla birlikte fethi dibinde biterken eylem yutkundu. "Selam..!" Eylem sadece kafasını sallamakla yetinirken arkasını dönüp yürümeye başladı. "Eylem..!" Fethi'nin seslenmesi ile eylem durup ona baktı. "Gitme..!" Eylem sinirle karışık gülerken fethi'ye doğru ilerledi. "Fethi bunu yapma, seni unutmaya çalışıyorum, zor bişey bu. Her yerde karşıma çıkma..! Git yoksa birazdan üzüleceksin..!" Fethi anlamaz bakışlarla ona bakarken eylem saçlarını geriye attı. Fethi birden kendine çekip öperken eylem geri çekilip tokat attı. "Ne yaptığını sanıyorsun ya..? Canın her istediğinde beni çekip öpemezsin..!" Fethi tokat yediği yanağında elini gezdirirken pür dikkat eylem'e bakıyordu. "Kusura bakma ama buna ihtiyacım vardı..!" Fethi'nin lafı ile eylem sinirle karışık gülmeye başladı. "Eylem..!" Göksel'in seslenmesi ile eylem gözlerini açıp kaparken fethi elini yumruk yaptı. Eylem hiçbirşey demeden biraz uzakta ki göksel'in yanına giderken der sinirden çıkan alnında ki boynunda ki damarlar belli olmuştu. Eylem'in gitmesi ile gece havlamaya başlarken eylem arkasına bile dönmedi. Ani bir hareketle göksel'in elini tutarken yürümeye başladılar. Fethi'nin gözünden bir damla yaş süzülürken yere çöktü. Gecenin kafasını okşarken yeni yaşlar akmaya başladı. "Anne gitti oğlum..!" Mırıldanmasıyla birlikte tamamen yere oturup baya uzaklaşan eylem ve göksel'e baktı.

BÖLÜM SONU

Umarım beğenirsiniz 🙏

Yorumlarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💬

1152 kelime ✨

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin