13. Bölüm

2.6K 133 36
                                    

İkiside gelen topuk sesleriyle birlikte merdivenlere baktı.
X:...........

Fethi gördüğü kişi ile şaşırmıştı. Sadece mırıldanarak "Ateş" diyebilmisti. Bunu duyan eylem içinden "Ateş ne alaka" diye geçirdi.
F: "Senin ne işin var burda" dedi sert bir şekilde. Eylem hala olayı anlamaya çalışıyordu.
X:Selam. Ben yeni tarih öğretmeni Tuğçe Söylemez." diyince fethi daha da sinirlendi.
F:"Bu yüzden o gece yüz bulup ateşin evine geldin" dedi ve gözleri eyleme kaydı. Fethi açıklama yapmak istercesine konuşmaya başladı.
F:"Eylem bu gördüğün kişi ateşin eski sevgilisi" dedi gözünü ondan hiç ayırmayarak. Eylem içinden bir oh çekmişti. Bunun üzerine Tuğçe "Aynı zamanda yeni tarih öğretmeninizim" diyince eylem alaycı bir gülüşle Tuğçe ye dönüp cevap verdi.
E:"Yalnız bizim değil 9. Sınıfların tarih öğretmeni olacaksınız. Onların tarih öğretmeni açığı var bizim yok" diyip fethiye bakmıştı. Fethi ise eyleme tebessüm edip göz kirpmisti. Eylem de "Hocam izninizle" diyip ordan uzaklaşmıştı.
E(iç ses): Ayy sevgilisi cikcak diye çok korktum. Ama bunu nazlı öğrenirse nolur. Ben hiç bişey söylemicem. En iyisi kendisi öğrensin.

Eylem bahçe de kitap okurken nazlı koşarak yanına geldi ve eylemin yanına öpücük kondurdu. Eylem bunun üstüne gülerek konuşmaya başladı.
E:"Ne oldu? Ne bu sevinç?" diyince nazlı kocaman gülerek cevap verdi.
N:"Sence" diyip göz kırptı. Eylem ise tereddütle "Ateş hoca mı" dedi. Nazlı kafa sallayinca eylem "Naptı" diye sordu. Nazlı büyük bir sevinçle konuşmaya başladı.
N:"Yanagimdan öptü" dedi ve bi kez daha sevinç çığlığı attı. Eylem ise suratını aşmıştı. Nazlı ona bakıp "Yaa sevinmedin mi" diye sorunca yalancı bir gülüşle "Yaa sevinmez olur muyum?" dedi. Ama içi öyle değildi tabi. "Acaba o kadını öğrenince de böyle mutlu olabilecek misin?" diye mırıldandı eylem.
N:"Bişey mi dedin" diyince eylem panikle düzeltmeye çalıştı.
E:"Yok canım ne dicem. Çok sevindim senin adına" dedi ve nazlıya sarıldı.

Ateş sinirli bir şekilde fethinin yanına gelince fethi konuşmaya başladı.
F:"Gördün mu" dedi kafasını kitaptan kaldırmadan.
A:"Gördüm. Pişkin pişkin öğretmenler odasın da oturuyor. Haa bide benim her zaman ki yerime. Neymiş efendim bilmiyomus benim yerim olduğunu. O gece de bilerek geldi zaten" dedi tek nefeste. Fethi ise gülerek cevap verdi.
F:"Oğlum nefes al lan" diyince ateş iyice sinirlendi.
A:"Sen gül zaten" diye bağırınca fethi de bağırdı.
F:"Senin suçun oğlum. Bana bagirma. Başına bela etmicektin bu kadını. Nesine aşık olduysan" diyince ateş daha çok bağırdı.
A:"Ya üniversite de oldum. Şimdiki gibi değildim biliyorsun. Bu kadının böyle olduğunu bilsem severmiydim." diye bağırınca arka bahçedeki birkaç öğrenci onalara doğru baktı.
F:"Tamam sakinleş. Evde konuşuruz. Bugünü atlatmaya bak" dedi ateşi rahatlamak istercesine.
A:"Bağırdım. Kusura bakma" dedi fethi ye doğru bakarak. Fethi ise cevap vermemişti.
Ön bahçeye doğru gelerek merdivenlerden çıkıp okula girdiler. Ateş lavobaya rahatlamak için elini yüzünü yıkamaya giderken fethi kantinde oturan düşünceli eylemin yanına gitti. Sandalyeyi çekip yanına oturdu. Eylem düşünceli olduğu için geldiğini biraz geç fark etse de hemen gülümsedi.
F:"Ne düşünüyorsun?" dedi tebessüm ederek.
E:"Şey" dedi sadece. Fethi ise ona anlamış gözlerle bakarak "Anladım,burda konuşamıyosun. Gel bahçeye gidelim" diyince eylem de "Bu aralar en çok tercih ettiğim yer" diyip güldü. Birlikte gülüşerek bahçeye giderlerken onları gören simge takip etti ve uzaktan bahçede sohbet edişlerini izledi.
F:"Anlat bakalım." dedi eyleme bakarak. Güneş yüzlerine vurduğu için gözlerini kısarak bakiyodu. Eylem bu bakışlarin etkisi altına gitmekten kurtularak konuşmaya başladı.
E:"Ateş hoca ve nazlı" diyip durdu.
F:"Çekinmene gerek yok biliyorum. Ateş bahsetti." dedi.
E:"Nasıl yani Ateş hoca nazlıyı seviyomu" dedi kocaman gülerek. Fethi ise gamzelerini belli ede ede gülmüştü.
F:"Evet, seviyo" dedikten sonra yüzünü asarak konuşmaya devam etti. "Ama etik değil." diyince eylemin de yüzü düşmüştü. Acaba fethi de beni seviyomu diye kendini yiyip bitirirken sevdiği adamin öyle düşünmesi canını daha çok acitti.
E:"Demek böyle düşünüyorsunuz" dedi gözünü titreyen ellerine götürerek. Fethi biraz düşündükten sonra cevap verdi.
F:"Düşündüğümle yaptığım bir değil ki" diyip bankta kalkti. Genç kıza tebessüm ederek okula girdi. Arkasında yine bir çift meraklı göz bırakarak. Eylem ise kendi kendine konuşmaya başladı.
E:"Yok abi. Kadınlar çözülmez diye biliyordum. Bizde tam tersi. Çözemiyorum bu adamı. Hep bi gizem hep bi merak. Daha Eyfet'i bulamadım zaten" diye söylene söylene okula girdi.

Kan verme haftası yarın itibariyle başlıyordu. Cadırlar görevliler tarafından kurulurken nazlı ve eylem camdan izliyordu.
N:"Acaba bu sene kimler görevli hoca olacak" dedi eyleme bir soru yöneterek.
E:"Bilemiyorum. Ama ben kesinlikle görevli öğrenci olucam."
N:"Bende ya. Sıkıldım derslerden."
E:"Hadi gidip ismimizi yazdıralim" diyince müdürün odasına doğru yol aldılar.

Tüm öğretmenler toplanmıştı. Ateşle fethi yanyana otururken Tuğçe de tam karşıda oturuyordu. Müdür konuşmaya başladı.
Müdür=M
M:Evet sevgili öğretmen arkadaşlarım. Bu yıl 4. düzenlediğimiz kan bağış kampanyası yarın itibariyle okulumuzda başlayacaktır. Görevli öğrencilerimiz 10. Ve 11. Sınıflardan seçildi. Gönüllü olan öğrencilerimizi aldık. Dosya da öğrencilerin ismi var." diyince fethi ile ateş hemen 11. Sınıfların olduğu listeyi alıp incelenmeye başladılar. İsimleri alt Altan olan eylem ve nazlıyı görünce ikisi de aynı anda "ben görevli olurum" diye bağırdılar. Çok bağırdıklarini fark ettiklerin de "Pardon" diyip sustular.
M:"Tamam siz olun. Ama bı kişi daha lazım. Her sene 3 hoca görevli oluyor" demesiyle Tuğçe de ben olurum diye bağırdı. Bunun üzerine müdür konuşmaya başladı.
M:"Hocam siz yeni geldiniz. Bi okula alışın. Hem derslere girmeniz lazım" diyince ateş bir oh çekti fethi ise alttan alttan güldü.

Eylem okuldan geldiğinden beri deli gibi edebiyat çalışıyordu. Sonuçta sevdiği adama sözü vardı. Saat 2 civarlarında elinde kagitla uyuyakalmışti. Alarmını ise sabah 07.00 a ayarlamışti. Kalkması gereken saatten erken. Çünkü sabah ta çalışmayı düşünüyordu.

Eylem koşa koşa sınıfa girdi. Sırasına oturdu ve tüm gece elinden bırakmadığı kağıtlara göz gezdirdi. Sonra bu hışımla hülya hocanın yanına gidip kaçıncı saat sınav olacağını öğrenmeye çalıştı.
E:Hocam kaçıncı saat sınav olucam?"
H:"2. Saat yapicam seni. Bul beni" diyince kız saatine baktı.
E:"Yani yaklaşık 1 saat 12 dakikam var" diyince hülya hoca tebessüm edip konuşmaya başladı.
H:"Ah ve eylem. Sayisalin kadar sözelin de iyi olsa keşke" dedi ve merdivenlerden aşağıya indi. Fethi ile karşılaşan hülya hoca konuşmaya başladı. Fethinin gözü ise sadece eylemdeydi. Ama az vaktinin kaldığını öğrenen eylem dalgınlıktan Fethiyi görmeyip koşarak sınıfa gitti.
H:"Çok çalışmış çok. Gözlerine bakınca anlayabiliyorum. Eminim 3-4 saatlik uyku ile geldi buraya." diyince fethi tebbesüm edip konuşmaya başladı.
F:"Başarıcak biliyorum" dedi sadece ve selamlasip farklı yönlere doğru gittiler.

Eylem sınavdan mutlu bir şekilde çıkmış nazli'nin yanına gidiyordu.
N:"Ee nasıl geçti" dedi meraklı gözlerle bakarak.
E:"Süper geçti. Hemen okudu" dedi kocaman gülerek.
N:Ee kaç aldın
E:"İlk Fethiye söylemek istiyorum" dedi gözlerini diktikleri fidana kayarak.
N:"Oo fethi mi oldu şimdi eylem hanım." dedi imalı bir şekilde.
E:"Ayy fethi hoca işte ne fark eder. Bu arada senin kağıdına baktım 49 almışsin." dedi üzgün bir şekilde.
N:" Yaa bu kadın yine mi bıraktı beni" dedi bağırarak.
E:"Neyse sonra üzülürsün. Hadi çadıra gidelim"
İkiside hızlı adımlarla çadıra giderken eylem çadırın kenarında gördüğü manzara ile sinir kat sayısı arttı.
N:"Ya takma boşver "
E:...................

BÖLÜM SONU

Umarım beğenirsiniz 🙏

Bi kaç bölüm sonra hikayenin gidişatına göre sezon finali yapacağım.🌿

Yorumlarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💬
1187 kelime✨

İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin