Gelen sesle birlikte ikisinin içinde endişe yaratırken birbirlerinden ayrıldılar.
Fethi gelen kişi ile tebessüm ederken eylem de beden hocasının sarılırken görmediği için Allah'a teşekkür ediyordu.
"Ebru..!" dedi genç adam içten gülümsemesiyle. Koşarak birbirlerine sarılırken genç kız onlarla şaşkınlıkla bakıyordu.
"Yıllar sonra tekrar" dedi ebru ayrıldığında.
F:"Özlemişim seni" dedi elini tutarak. Ebru'nun bakışları fethi'den eyleme kayınca eylem kendini düzeltti.
"Eylem..!" dedi ebru gülümseyerek. "Hocam" diyebildi sadece genç kız.
"Napıyorsunuz burda" dedi bir eyleme bir fethi'ye bakarak.
F:"Eylem az önce kavga ediyordu da sakinleştirmeye çalışıyordum" dedi kekeleyerek.
"Gürültüler ordan geliyodu yani" dedi imalı bir bakış atarak. "Evet" dedi fethi gülümseyerek. "Boş dersinin olduğu bir ara gel de dertleşelim" dedi içten bir gülümseme atarak.
F:"Gelirim tabi" diyince ebru "neyse ben gidiyim" dedi ve yavaş adımlarla gitti.
Fethi eyleme döndüğünde eylem gözlerini kaçırmayı tercih etmişti.
E:"Ben teşekkür ederim." diyip yürümeye başlayınca fethi kolundan tutup onu durdurdu.
F:"Benimle bir yere gelir misin?" dedi gülümseyerek.
E:"Nereye" dedi meraklı bakışlarla.
F:"Bir yere işte" dedi eylemin kolunu birakarak.
E:"Tamam" dedi saçını kulağının arkasına atarak.
Kimseye görünmemeye özen göstererek okuldan çıktıklarında eylem yine arka koltuğa oturmayı tercih etmişti. Fethi buna göz deviriken eylem de dikiz aynasından onu izliyordu.
Araba durduğunda eylem etrafa göz gezdirdi. Sahile geldiklerini görünce tebessüm etti. "Nerde sakinleşiceğimi nasıl da iyi biliyor" diye mırıldanarak arabadan indi.
F:"Ben sahile gelince sakinleşirim. Dalga sesi insana huzur veriyor" dedi denize bakarak.
E:"Bana da huzur veriyor" dedi derin bir nefes alarak.
F:"Bir ortak yanımız daha var". Yandan eyleme bakarak. Genç kız ona doğru döndü ve bir kaç adım yaklaştı. Genç adam boynuna değen nefes ile gözlerini açtı ve hemen yanında duran kıza doğru döndü.
Genç kız adamın kulağına doğru yaklaşarak "Bende seni seviyorum" diyince adamın yüzünde tebessüm oluştu. Genç kız kulağından uzaklaşıp dudağına yaklaşınca adam daha fazla dayanamayarak kendine çekti. Daha da alevlenen öpüşmeleri yağmurun yağması ile bitti.
Genç adam "Eylem koş..!" diye bağırıp kızın elini tuttu. Eylem de yağmurun yağmasınin verdiği mutlulukla hem güldü hem de genç adamın cekistirdigi yere doğru ilerledi.
Genç adam arabasının anahtarını bi türlü cebinden çıkaramazken eylem saçlarını kapsiyonunun altına gizliyordu. "Fethi bul artık şu anahtarı". Cılız çıkan sesi ile fethi daha da hareketlerini hızlandırdı. Sonunda bulduğu anahtarla kapıyı açarken eylem'in binmesi için yardımcı oldu. Daha sonra kendisi bindi ve hemen klimayı çalıştırmaya başladı.
F:"Üşüdün mü" dedi genç kızın elini kendi ellerinin arasına alarak. Eylem ise onun bu hareketine tebessüm etmişti.
"Hayır" Elinin birini çıkararak genç adamın yüzünde gezdirmeye başladı.
F: "Ben,ben hep bu anı bekledim". Genç kizin yanağında ki eline bir öpücük kondurarak.
E:"Bende" dedi kocaman gülümseyerek. Biraz zor da olsa genç adama yaklaşıp göğsüne başını koyunca "huzur" diye mırıldandı. Genç kızın böyle demesi adamı güldürürken kız daha çok sokuldu ona. Genç adam kızın saçlarını koklayıp uzun bir öpücük koyunca gülümseme sırası eylemdeydi.
E:"Çay içelim mi? İçimiz ısınır" dedi masum bir şekilde bakarak. Fethi ise gülüp kafasını sallamisti.
F:"Tamam bekle" Alnına bir öpücük koyduktan sonra arabadan indi. Bir süre sonra elinde bardakla zor da olsa cama tiklatti. Ama eylem o kadar çok dalmıştı ki anca 3. vuruşunda duyabilmişti. Eylem hızlı hareketlerle kapıyı açıp elinde ki kağıt bardakları alırken fethi ona bakıyordu.
F:"Neden dalgınsın" Koltuğa iyice yerleşti ve genç kıza doğru döndü.
E:"Yo dalgın değilim. Yorgunum biraz" Dedikleri genç adama pek inandırıcı gelmese de çayını içmeye başladı.
Dinen yağmurla birlikte genç kız derin bir of çekerken adam ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
"Eylem..!" dedi daha çok yaklaşarak. "Efendim..!" Sesinin cılız olması genç adamı daha da telaşlandırdı. "Bir sorun mu var canım..?" Yalandan tebessüm etmişti. "Hayır" gözlerini kaçırmasıyla birlikte genç adam çenesinden tutarak kendisine çevirdi. "Noldu söyle" diyince genç kız sıkıntıyla konuşmaya başladı.
E:"S-sen, sen evlisin" dedi yüzünü eğerek.
F:"Bunu söylüceğini biliyordum. Eylem bak ben kaç aydır boşanmaya çalışıyorum ve başarıcam da " diyince genç kızın içi biraz da olsun rahatlamışti.
E:"Şuan yaptığımız yanlış ama sana direnemiyorum" diyince genç adam göğsüne yatırdı kızı. Saçlarının yasemin kokusunu içine çekip öptükten sonra konuşmaya başladı.
F:"Ben de sana karşı direnemiyorum" diyince genç kız kafasını kaldırıp adamın dudaklarına minik bir buse kondurdu."Gidelim mi artık" Genç kızın kurduğu cümle ile adamın göğsünden kalkması bir olmuştu.
F:"Böyle iyidik ya" demesiyle genç kız tebessüm etti.
E:"Artık gitmeliyiz" diyip üstünü düzeltti.
F:"Peki. Öyle olsun bakalım" diyip arabayı çalıştırdı.Yol boyunca genç kız camdan dışarı baktı. Fethi arada yola arada ona bakmasiyla başı dönse de her boşlukta bakmayı ihmal etmiyordu. Okula geldiklerinde eylem önden fethi arkadan gitmişti okula. Eylem gelir gelmez lavoboya giderken fethi matematik sınıfına gitti.
"Nerdeydin sen?" dedi nazlı imalı bir ses tonuyla.
E:"Fethi ile beraberdim" dedi ve elini yüzünü yıkadi.
N:"Eee noldu?" Meraklı bakışlarını eylemin üstünde gezdiriyordu.
E:"Bende sevdiğimi söyledim" Bunu söylerken yüzünde ki tebessüme engel olamamıştı.
N:"Ee sevgilimisiniz?" Kahkaha atmasına engel olamadan.
E:"Bilmiyorum nazlı. Biliyorsun evli" diyince yüzü düşmüştü.
N:"Yorum-suz" diyip eyleme sarıldı.Ertesi gün eylemin büyük bir sevinçle okula gelirken dün kavga ettiği kızı görmesiyle modu düştü.
"Günaydın" dedi genç kız kantinde oturan nazlıya.
N:"Günaydın" Kafasını telefondan kaldırmamasi Eylem'in gözünden kaçmamıştı.
E:"Noldu sana. Kafan yine telefondan kalkmıyor" dedi etrafa göz gezdirerek.
N:"Ateş ile konuşuyorum. Okula gelmicekmis bugün. Hasta olmuş" dedi dudağını bükerek.
E:"O yüzden mi morelin bozuk" Kahkahasina engel olamamıştı.
N:"Evet" dedi göz devirerek.
Eylem etrafa bakinirken zilin çalmasıyla yerinden kalktı.
İlk dersin edebiyat olması ikisinin de canını sıkarken nazli'nin telefonla uğraşması hocanın gözünden kaçmamıştı.
"Nazlı o elinde ki ne" dedi nazlıya doğru ilerleyerek. "Hiçbirşey hocam" dedi telaşla. "Sen şöyle en ön sıraya gel" dedi eli ile sırayı göstererek. Nazli'nin öne geçmesiyle göksel çaktırmadan eylem'in yanına geldi.
G:"Selam" dedi sessiz bir şekilde.
E:"Selam" dedi göksel de biraz uzaklaşarak.
G:"Dünkü kavga neydi öyle ya" dedi gülerek.
E:"Ay hiç hatırlatma Göksel" Önüne gelen saçlarını arkaya itti ve geriye yaslandı.
G:"Sen hep böyle gözü karamısındır?" Sorusu genç kızı gülümsetse de hemen cevap vermişti.
E:"Evet özellikle söz konusu sevdiklerim olunca" diyince göksel'de tebessüm etti.
G:"Geçen sene hep seni görüyordum. Orda dikkatimi çekmiştin zaten" Genç kız konunun farklı yerlere gittiğini anlayınca konuyu değiştirmeye çalıştı.
E:"Öndeki kıza seslenir misin? Cam açsın sıcak oldu" Eli ile kendine hava yapmaya çalışırken göksel konuyu değiştirmeye çalıştığını anlamıştı.
Fethi öğle arası yavaş adımlarla kantine doğru ilerlerken gördüğü manzara ile sinir katsayısı arttı.BÖLÜM SONU
Umarım beğenirsiniz 🙏
Yorumlarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💬
Bu hafta içinde bir daha bölüm gelmeyebilir. Sınav haftam. Bu yüzden sınır yok.🌿
1065 Kelime✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪