Bölüm şarkısı ☝🏻(Dans kısmında açıp dinlemenizi tavsiye ederim... iyi okumalar..!)02 Gün Sonra
Eylem simitini yiyerek okul bahçesine girerken araba park yerinde fethiyi görmesiyle duraksadı. Fethi arabadan inip kitlerken eylemin izlediğini fark etti. Gülümseyip kafası ile selam verirken eylem hiçbir tepki vermeden hızlı adımlarla okula girdi. Fethi eylemin bu haraketi ile anlamsızca kaşlarını havalandırırken koşar adımlarla eylemin peşinden gitti. "Eylem..!" Fethinin seslenmesi ile eylem durdu. "Buyrun fethi hocam..!" Fethi göz devirdi. "Yine fethi hocaya bağladığına göre bana sinirlisin. Noldu..?" Eylem sinirle karışık güldü. "Hocamsınız, kızmak ne haddime..!" Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Eylem noluyor..?" Eylem kafasını sağa sola salladı. "Birşey olduğu yok, dersle ilgili bir şey demeyecekseniz gidiyorum..!" Eylem fethinin konuşmasına izin vermeden hızlı adımlarla ilerlerken fethi sinirle arkasından baktı. "Hay allahım sabır ver bana..!" Fethinin söylenmesiyle ateş gülerek yanına geldi.
"Eylem mi yine..?" Ateş kahkaha atarken fethi göz devirdi. "Senin ne işin var burda..?" "Hastanedeydim, geçerken uğrayayım dedim..!" Fethi kaşlarını havalandırdı. "Ne Hastanesi..?" Ateş ağzından kaçırdığı kelime ile paniklerken konuşmaya başladı. "Ne Hastanesi, hastane mi dedim ben. Sen yanlış duymuşsundur. Okul dedim ben..!" Fethi hiçbir şey anlamazken yürümeye başladı. "Olum hadi benim aklımı eylem karıştırıyor, senin aklın nasıl karışıyor..? Gayet güzel giden bir ilişkin var..!" Ateş omzunu silkti. "Aman bu aralar çok iyiyiz, nazar değmesin..!" Fethi gülerken ateş etrafa bakındı. "Eee var mı güzel kızlar..? Sana yürüyen ya da eyleme yürüyen yakışıklılar..!" Fethinin yüzü düştü. "Eylemin etrafında dolaşan bir tip varda tam emin değilim. Ne ayak çözmeye çalışıyorum..!" Ateş kaşlarını çattı. "Söyle halledelim dayıoğlu..!" Ateşin sert duruşu ile fethi kahkaha attı.
"Neyse akşam bir kutlama yapalım diyoruz nazlıyla, şu isteme olayı felan sorunsuz geçti ya..!" Fethi güldü. "Baya sorunsuz geçti, kahveyi üstüme kusman dışında..!" Ateş kahkaha attı. "Gelirsin demi, bar tarzı bi yere gidicez..!" Fethi karşı koridordan geçen kıza baktı. "Eylemde gelecek demi..?" Ateş kafasını salladı. "Tamam gelirim o zaman..!" "Aman da aman hanımını almadan gelmezmiş..!" Fethi güldü. "Bu lafı bir de eylemin yanında söylesene..!" Ateş omzunu silkerken "Ölmek için çok gencim..!" diye mırıldandı. "Ha bu arada kübraya çaktırma bu kutlama işini, gelmek ister felan sorun çıkar sonra..!" Fethi kafasını salladı. "Sorun çıkmaz merak etme. İki gündür kavgalıyız, konuşmuyoruz.!" Ateş kaçışlarını havalandırdı. "Neden..?" Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Haber vermeden buraya geldi elifle hemde. Okulun dışına çıkarana kadar canım çıktı. Eylem görücek diye ödüm patladı...!" Ateş kafasını salladı. "Biliyor artık, zaten..!" Fethi omzunu silkti. "Yine de görmesi gerekmez, görünce ne halde olur ne hisseder tahmin edebiliyorum..!"
Eylem askılı bluzunun üzerine ceketini giyerken kısa ve kıvırcık saçlarını arkasına attı. Aynadan kendini düşerken içeri nazlı girdi. "Ne kadar güzel olmuşsun eylem..!" Eylem omzunu silerken nazlıya döndü. "Her zamanki halim..!" diye mırıldanıp gülerken nazlı da güldü. "Fethi için mi bu kadar hazırlık..?" Eylem gözlerini devirirken "Hadi hazırsan çıkalım..!" dedi. Nazlı kafasını sallayıp kendi odasına giderken eylem son bir kez aynadan kendini süzdü. Duyduğu korno sesi ile pencereden dışarı baktı. Aşağıda ateş ve fethiyi görmesiyle gülümserken yatağın üzerinden çantasını alıp odadan çıktı. Kapının çalmasıyla nazlı açarken ateş gülümsedi. "Hadi nazlım çıkalım..!" Nazlı kafasını sallayıp arkasında duran eyleme bir bakış attı. "Vayy eylem baya iyi olmuşum..!" Eylem saçlarını arkaya attı. "Teşekkür ederim..!" diye mırıldanıp evin kapısını kapattı. Kapıyı kitleyip arabaya doğru ilerlerken fethi ile göz göze geldi. Fethi kadının nefes kesici güzelliği ile mest olurken bakışlarını ondan çekemiyordu. "Çok güzel olmuşsun..!" Kekelemesi ateş ve nazlının gülmesine sebep olurken eylem "Teşekkür ederim..!" diye mırıldandı.
Bara geldiklerinde eylem ceketini çıkarırken etraftaki gözlerin üzerinde olduğunun farkında bile değildi. "İyiki gelmişiz, havamız değişti..!" Nazlı gürültüden dolayı yüksek sesle konuşurken hepsi kafası ile onayladı. Fethi kısa süre içinde etraftaki gözlerin eylemin üzerinde olduğunu fark ederken sinirden boynundaki damarlar çıkmıştı. "Eylem ceketini giy bence, soğudu burası..!" Eylem şarabından bir yudum aldıktan sonra konuşmaya başladı. "Fethi iyi misin..? İçerisi çok sıcak..!" Fethi etrafa göz gezdirdi. "İyi sen bilirsin..!" Eylem şarabını yudumlamaya devam ederken masaya bir adam geldi. "Merhaba, tek misin.?" Eylem kendisine yöneltilen soru ile karşısındaki adamı süzdü. "Tek gibi mi duruyo ordan..?" Fethinin cümlesi ile eylem ona baktı. Hafif sarhoşluğum verdiği etki ile gülmeye başladı. "Tek değilmişim, Fethi bey öyle diyor..!" "Peki beraber dans etsek..!" Adamın cümlesi ile fethi daha da sinirlendi. Tam adama yumruk atacakken ateş tuttu. "Dayıoğlu sakin..!" Fethi yumruğunu sertçe masaya vurdu. "Kardeşim hadi git işine..!" Eylem sertçe ona bakarken adam gitmişti bile.
"Pardon da sana ne oluyor..?" Eylemin sorusu ile fethi daha da sinirlendi. "Bana mı ne oluyor..? Adam resmen yanımda sana asılıyor..!" Eylem sinirle karışık güldü. "Ha sorun senin yanında asılması, teksem asılabilir yani..!" Fethi eyleme daha da yakınlaştı. "Tek veya kalabalık, sana kimse asılamaz, bakamaz. Tamam mı..? Konu kapandı..!" Eylem hiçbir şey demeden barmenin yanına gidip içki aldı. Fethi sinirle onu izliyordu. "Ben gidiyim şunun yanına, sarhoş olmuş zaten, şimdi başını belaya sokucak..!" Ateş ve nazlı gülerken "Tabi tabi git..!" diye mırıldandılar. Fethi eylemin yanına gidip oturdu. "Bana da aynısından..!" Eylem sertçe ona baktı. "Fethi ben yalnız kalmak istiyorum..!" Fethi viskiyi kafasına dikti. "Bende seni yalnız bırakmıyorum..!" Eylem de içkiyi kafasına diktikten sonra kalkarken fethi birden kendine çekti. Burun buruna geldiklerinde fethi gözünü kapattı. Eylemin nefesini yüzünde hissetmenin verdiği mutlulukla gülümserken eylem de gözlerini kapattı. "Gitme..!" Fethinin kısık çıkan sesi ile eylem içinin titrediğini hissedebiliyordu. "Bırak gidiyim..!" Fethi gözlerini açıp kafasını sağa sola salladı. "Bırakamam, yapamam..!" Eylem de gözlerini açarken bakışları birbirlerinin dudaklarına kaydı.
"Dans edelim..!" Fethinin cümlesi ile eylem şaşkınlıkla kaşlarını havalandırdı. "Ne dans mı..?" Fethi kafasını sallarken eylemin elinden çekip sahnenin ortasına getirdi. Ateş ve nazlı onları büyük bir mutlulukla izlerken, ateş müzisyenlerin olduğu yere doğru gitti. Kısa süre içinde geri dönerken nazlı ona baktı. "Ne yaptın..?" Ateş sırıtırken "Görürsün şimdi..!" diye mırıldandı. Birkaç saniye sonra çalan şarkı ile nazlı kocaman gülümserken ateşin yanağından öptü. "Nazlı hanım ateşle oynuyorsunuz ama..!" Nazlı omzunu silkerken "En fazla yanarız..!" diye mırıldandı. İkisinin de bakışları sahnedeki çifte kayarken onlar çoktan kendilerinden geçmişlerdi. Fethi eylemin beline sımsıkı sarılmışken kafasını da saçlarına yaslamış kokluyordu. Eylem de ellerini adamın boynuna dolarken kafasını göğsüne yaslamıştı. İkisi de çalan müzik eşliğinde huzurla dans ederken yüzlerinde tebessüm vardı. Fethi burnunu eylemin saçlarından çekerken eylem de kafasını göğsünden kaldırdı. Birbirlerinin gözlerine bakarlarken ikisininde aklında sadece birbirlerine duydukları aşk vardı. Eylem fethinin gözlerine bakıp kendinden geçtiğini hissederken tekrar kafasını fethinin göğsüne koydu. Fethi onun bu haline gülerken daha da sıkı sardı belini. Hiç bırakmıcakmış gibi beline sarılırken kokusunu doya doya içine çekti. "Seni hala çok seviyorum..!" Fethi eylemin kulağına mırıldanmasıyla eylem kafasını kaldırdı. Gözlerinin içine gülerek bakarken fethi de gamzelerini belli ede ede güldü.
Ta uzak yollardan
Koştum geldim senin kollarına
İçimde yanan hasretinle ben
Baktım durdum senin yollarına
Sensizlik bir ölüm sankiHaykırsam göklere
Artık yanımda beni benden çok seven
Dünyalar benim olsa yine istemem
Yalnız sensin benim yüzümü güldüren
Bi rüzgardı esen
Ayrılıkla bizi mahveden
İçimde tüten bir aşktın sen
Yıllar yılı bitip tükenmeyen
Çok özledim seni ben...BÖLÜM SONU
Umarım beğenirsiniz... Güzel yorumlarınızı bekliyorum...
Bu arada yeni yazmaya başladığım kitabımın ilk bölümünü yayınladım... Hala okumayanlar profilimden bulabilir...
1128 Kelime ✍🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
Fiksi PenggemarBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪