03 Hafta SonraGenç kadın elbisesinin eteklerini düzelttikten sonra kırmızı rujunu sürüp gülümsedi. İçinde büyük bir mutluluk varken topuklu ayakkabısının balcığını bağlayıp kapıya doğru ilerledi. Yavaş adımlarla odadan çıkıp uzun kolidorda yürürken birden açılan kapı ile içeri çekilmesi bir oldu. Genç kadın gördüğü adamla gülümserken yaslandığı duvarın soğukluğu ile inledi. "Fethi, yavaş..!" Mırıldanmasıyla birbirlerinin dudaklarına uzanırlarken aşkla öpüşmeye başladılar. Uzun bir öpüşmenin ardından eylem nefes nefese ayrılırken fethinin ruj olmuş dudağını baş parmağı ile silip kıkırdardı. "Dudağın hep ruj olmuş..!" Fethi omzunu silkip tekrar dudağına uzanırken eylem geri çekildi. "Fethi ne yapıyorsun..? Birazdan düğün başlayacak..!" Fethi burnunu eylemin boynuna göçerken bir yandan da öpücük bırakmayı ihmal etmiyordu. "Çok özledim eylem seni... iki haftadır düğün hazırlığı yüzünden göremedim seni..!" Eylem gülümserken fethiyi daha çok kendine bastırdı. "Sevgilim az kaldı, birkaç gün sonra düğün tarihi almaya gideceğiz ve hiç ayrılmayacağız..!" Fethi de kocaman gülümserken eylemin köprücük kemiğine öpücük kondurdu. Şefkatle ve aşkla boynunun her yerini öperken elbisesinin askılarını yavaşça indirdi. "Fethi yapma..!" Eylemin mırıldanması fethiyi daha da tahrik ederken hareketlerini sertleştirdi. Fethi tekrar eylemin dudağına yönelirken eylem de karşılık vermeye başladı. Ellerini fethinin ensesinde gezdirirken fethi de kısa olan elbiseyi daha da kaldırıp eylemin en özel noktalarında elini gezdirmeye başladı. Fethinin sert hareketi ile eylem kendin soğuk duvara bastırıp inlerken "Yapma..!" diye mırıldandı. Fethi ikinci parmağını da devreye sokup eylemin boşluğuna iterken açıkta kalan boynuna öpücük kondurmayı ihmal etmedi. Fethi üçüncü parmağını devreye sokacakken kapının tıklanması ile geri çekildi. "Dayıoğlu açsana bi, şu papyonu takamadım..!" Ateşin sesini duymasıyla fethinin ağzından küçük bir küfür firar ederken eylem gözlerini büyüttü. "Ateş üstümü giyiniyorum, çıplağım... sonra gel..!" Ateş bir şey demeden giderken fethi tekrar eylemin boynuna gömüldü. "Nerde kalmıştık..!" Eylem kocaman gülümseyip fethinin dudağına kısa bir öpücük kondururken kapının kilidini açıp hızla çıktı. "Kandırdın beni..!" Fethinin arkasından bağırmasıyla büyük bir kahkaha atarken adımlarını hızlandırdı.
Eylem karşısındaki kadını hayranlıkla izlerken elleri ile alkış çaldı. "Canım benim, çok güzel olmuşsun..!" Nazlı heyacandan yerinde zıplarken gelinliğini düzeltti. "Her şey tahmin ettiğimden daha güzel oldu eylem..!" Eylem kıkırdayıp kafasını sallarken "Sen ve Ateş her şeyin en iyisini hal ediyorsunuz..!" dedi. Kapının çalması ile ikisi de yerinde kıpırdandı. "Hazır mısınız..?" Nazlı ateşin sesini duymasıyla daha da heyecanlanırken eyleme bakıp kafasını salladı. Genç kadın elindeki gelin çiçeğini nazlıya uzatıp "Girin..!" diye bağırırken önce Ateş daha sonra fethi odaya girdi. Ateş gördüğü kadınla ağzının açıkta kalmadığını fark etmezken dona kaldı. Fethinin koluna vurmasıyla gözlerini kırpıştırıp gülerken nazlıya doğru ilerlemeye devam etti. "Çok güzel olmuşsun nazlım..!" Nazlı kocaman gülerken ellerini birleştirdiler. Eylem ve Fethi de el ele tutuşurken hayranlıkla onları izliyorlardı. "Ateş... ben çok mutluyum..!" Ateşin içi içine sığmazken duyduğu cümle ile gülümsemesini büyüttü. "Senin benim yanımda olduğun her an mutluyum ben nazlım..!" Ateş nazlının alnından öperken eylem ve Fethi içeri giren garsona baktılar. "Nikah memuru geldi..!" Fethi garsonu kafası ile onaylarken Ateş ve nazlıya döndü. "Hadi gidelim o zaman..!" Eylem ve Fethi hızla odadan çıkıp davetlilerin arasına girerken müziğin çalması ile Ateş ve nazlı el ele geldiler. Alkışlar eşliğinde nikah masasına doğru ilerlerken eylem ve Fethi de masadaki yerlerini almıştı.
"Siz Nazlı Kaçmaz... hiçbir baskı altında kalmadan Ateş Acarı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz..?" Nazlı davetlilere göz gezdirdikten sonra ateşe dönerken "Evet..!" diye bağırdı. "Siz Ateş Acar hiçbir baskı altında kalmadan Nazlı Kaçmaz'ı eş olarak kabul ediyor musunuz..?" Ateş gözlerimi nazlıdan hiç ayırmadan "Evet..!" diye bağırdı. Tekrar herkesten alkış tufanı koparken memur şahitlere döndü. "Sizlerde şahitlik ediyor musunuz..?" Eylem ve Fethi birbirine bakıp kafasını sallarken aynı anda "Ediyoruz..!" diye mırıldandılar. "Bende Sarıyer belediyesinin bana verdiği yetkiye dayanarak sizleri bir ömür boyu eş ilan ediyorum..!" Eylem ve Fethi dahil tüm davetliler tüm gücü ile alkışlarken imzalar atıldıktan sonra Ateş ve nazlı ayağa kalktı. Nazlı elindeki evlilik cüzdanını büyük bir mutlulukla sallarken ateşe döndü. Ateş nazlının alnından öperken eylem ve Fethi birbirine bakıp gülümsedi. Dans müziğinin çalması ile eylem ve fethi yerine geçerken nazlı ve ateşte piste doğru ilerledi. Yavaş hareketlerle dans etmeye başlarlarken eylem hayranlıkla onları izliyordu. "Oğlum sizde dans etsenize..!" Fethinin annesi merak hanımın cümlesi ile eylem ve Fethi bakıştı. "Annecim sadece gelin ve damat dans ediyor, gece uzun... biz daha çok dans ederiz..!" Fethi cümlesi bittikten sonra eylemin elini sıkıca tutup öperken eylem kocaman gülümsedi. İkisi de ailelerine bakıp gülümsemelerini büyütürken birbirilerinin ellerini daha sıkı tuttular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
Hayran KurguBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪