Genç adam yanında derin bir şekilde uyuyan kıza bakıp gülümserken dün gece eylem'in masum bir çocuk gibi hemen uyuyakalması aklına geldi. Eylemin kıpırdanması ile fethi yüzünde ki gülümsemeyi büyüttü. Eylem gözlerini iki eli ile kaşıyıp etrafı inceledi. "Fethi..!" Eylem'in uykudan kalınlaşmış sesi ile fethi yatakta ona yaklaştı. "Günaydın canım..!" Eylem gülümseyip yatakta doğrulurken fethi hemen sarıldı. "Bugün seninle vakit geçirmek için çok güzel bir gün..!" Fethi'nin lafı ile eylem kahkaha atarken iyice fethi'ye sarıldı. "Keşke her sabah böyle seninle uyanabilsem, huzur veren kahkaha sesin hep bu odayı doldursa..!" Fethi'nin lafları ile eylem fethi'nin dudağına uzanırken çakan telefonla geri çekildi. Fethi uzanıp komidinden telefonu alırken eylem "Kim..!" diye sordu. Fethi "Sence..? İyi anlarımın katili..!" diyip göz deviriken eylem tekrar kahkaha attı. Fethi telefonu açıp konuşmaya başlarken eylem yataktan çıkıp banyoya doğru ilerlediEylem dalgalı saçlarını öre öre merdivenlerden inerken mutfaktan gelen mırıldanma sesi ile gülümsedi. Eylem mutfak kapısına yaslanıp sevdiği adamın şarkı mırıldanma eşliğinde kahvaltı hazırlayışını izledi. Bir kaç saniye sonra eylem'in kıkırdamasıyla fethi ona döndü. "Geldin mi..?" diye sorup tekrar tezgaha doğru dönerken eylem yavaş adımlarla ona yaklaşıp arkadan sarıldı. Fethi elinde sıktığı bıçağı gevsetirken gülümsedi. "Eylem ateşle oynuyorsun ama..!" Eylem kahkaha atarak fethi'nin belinden ayrılıp tezgahın temiz kısmına oturdu. "Bende yardım ediyim..!" diyince fethi olumsuz anlamda kafasını salladı. "Senin parmağın o haldeyken ne yapabilirsin..?" Eylem omzunu silkerken fethi'nin dilimledigi dometesi yedi. "Hadi bir an önce kahvaltımızı yapalım da çıkalım..!'' Eylem şaşkınlıkla kaşlarını çatarken "Nereye..?" diye mırıldandı. "Hastaneye gidicez..!" Eylem göz devirip sıkıntılı bir nefes verirken fethi zorla ağzına domates soktu. "Fethi gerçekten gerek yok, istemiyorum ben..!" Genç adam eylemi dinlemeden masayı hazırlarken eylem göz göze gelmeye çalışıyordu. "Fethi, sana diyorum..!" Fethi masayı kurduktan sonra eyleme döndü. "Canım benim, ne kadar konuşursan konuş. O hastaneye gidilecek..!" Eylem sıkıntı ile başını sallarken masaya geçti. "Ayrıca gece 2 defa kustuğunu biliyorum..!" Eylem gözlerini büyütürken kafasını eğdi. "Sen onu anladın mı ya..?" Fethi kafasını sallarken eylem ayağa kalkıp çayları doldurdu. "Off tamam gidelim..!" Fethi zaferle gülümserken memnuniyetle kafasını salladı.
Eylem kafasını cama yaslamış sakin bir şekilde yolu izlerken yağan yağmur damlalarının cama gelmesi ile gülümsedi. Hastaneye gelmeleriyle eylem sıkıntılı bir nefes verirken Fethiye baktı. "Bakma öyle... Hadi geldik zaten..!" Eylem kafasını sallayıp arabadan inerken fethi de indi. El ele hastaneye girdiklerin de eylemi hemen odaya aldılar. Eylem endişeli bakışlarını fethi'nin üzerinde gezdirirken içeri girdiğinde eli bir anlığına karnına gitti. Kısa süre içinde işlemler biterken doktorun odasın da beklemeye başladılar. İkisi de göz göze gelmemeye çalışıp odanın her bir tarafını incelemeye başladılar. Bir kaç dakika sonra doktor odaya geldiğinde ikisi de bir anlığına göz göze geldiler. "Evet, öncelikle geçmiş olsun..!" Eylem zoraki bir şekilde gülümserken kafasını salladı. "Sonuçlarınıza baktım..!" İkisi de aynı anda kafasını sallarken doktor tekrar konuşmaya başladı. " Büyük bir sorun yok, sadece midenizi üşütmüşsünüz..!" Eylem rahatlamış bir şekilde nefes verirken fethi de eyleme baktı. İkisi de gülümseyip kafasını sallarken eylem de fethi'ye baktı. "İlaç yazıcam şimdi size, kullanma talimatını alınca söylerler size..!" Eylem kafasını sallayıp reçeteyi alırken ayağa kalktılar. "Teşekkürler doktor bey..!" Fethi'nin mırıldanmasıyla doktor gülümserken "Geçmiş olsun..!" diye mırıldandı.
Eczaneden ilaçları aldıktan sonra ele ele arabaya doğru ilerlediklerin de eylem duraksadi. "Hemen eve mi gitcez..?" Fethi de dururken etrafa göz gezdirdi. "Ne yapmak istersin..?" Eylem kocaman gülümserken fethi'ye yaklaştı. "Arabayı bı yere bırak. Küçük bir İstanbul turu atalım mı..?" Fethi de onun gibi gülümserken kafasını sallayıp arabaya doğru ilerlediler. Fethi eyleme bir bakış atıp arabayı çalıştırdı. "Fethi..!" Eylem'in mırıldanmasıyla fethi gözlerini yoldan çekmeden ona baktı. "Hıı..!" diye mırıldanırken eylem havaya baktı. "Hava çok soğuk, birazdan yağmur yağacak galiba, kara bulutlar geldi..!" Fethi de havaya bakarken kafasını salladı. "Biz turu iptal edelim..!" Fethi arabayı kenara çekip eyleme baktı. "Ee ne yapmak istersin..?" Eylem biraz düşündükten sonra aklına gelen fikirle gülümsedi. "Sinemaya gidelim mi..?" Eylem'in çocuk gibi konuşması fethi'yi güldürürken kafasını salladı. Eğilip eylem'in alnına öpücük kondurduktan sonra arabayı sürmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪