"Neden beni takip ettin"
Genç kız adamın sorusuyla tedirgin olmuş ve habire gözlerini kaçırıyordu. "Bir şey sordum" dedi genç adam tekrar eliyle çenesinden tutup genç kızın kendisine bakmasını sağlayarak. Eylemin nefes alış verişleri hızlanmıştı. Genç adam bunu fark edince tebessüm etti. Eylemde bu tebbesümden cesaret alarak konuşmaya başladı. "Ş-şey ben, bugün koridorda konuşmamız yarım kaldı , bişey sorcaktin, o yüzden geldim yani yoksa sizi niye takip ediyim. Yani şey yanlış an-" eylemin lafını yarıda kesen şey genç adamın öpmemek için kendini zor tuttuğu dudaklara eliyle baskı yapmasıydı. Uzun süre dudaklarına baktı genç adam. Bu durum eylemi biraz endiselendiriyordu. "Şşş sakin ol, dürüst ol, burdayım, karşındayım."dedi hafif bir tebessümle. "S-sakinim ben." dedi kekeleyerek. "Emin misin..?" dedi genç adam. Sonra biraz daha yaklaştı dudaklarına. Kızın kalp atışlarını hissedebiliyordu. Bu adamı daha çok tahrik ediyordu. Biraz daha yaklaştı,biraz daha,biraz daha tam öpecekken zil çaldı. Eylem hemen geri çekilip "gitmem lazım" dedi. Adamın cevabını beklemeden kapının kilidini çevirip hızlı adımlarla odadan çıktı. Bahçeye çıkıp derin bir nefes alıp verdi. "Noluyor kızım sana, kendine gel!" dedi kısık bir sesle. Sonra lavaboya gidip elini yüzünü yikadi. Genç adam ise kapıya yaslanıp elini saçına daldirdi. "Öpmemek için kendimi zor tutuyorum. Bu aşk değil de ne!" dedi kısık bir şekilde. Ama olmazdı. Etik değildi bir öğrencisi ile ilişki yaşaması. "Bu kadar zor olmak zorunda mı " diye bağırdı boş sınıfta. Sesi yankılanıyordu. Sonra kızın o telaşlı hali geldi gözünün önüne "Değer!"dedi. "Eylem için değer!" diye bağırdı. "Hem Fethi Kulaksız'a zor yakışır" diye de ekledi.Ders zili çoktan çalmıştı. Ama eylem derse girmek yerine bahçede oturup düşünmeyi tercih etti. Genç adam ise pencereye yaşlanmış kızı izliyordu. 1 ders süresi eylem düşündü, fethi ise hiç yorulmadan onu izliyordu. Belkide hayatındaki en güzel dakikalardi fethi için. "Seni uzaktan sevmek bile güzel..!" dedi fethi mırıldanarak. "Seni izlemek bile güzel..!" dedi tanıdık bir ses arkadan. Genç adam hemen arkasını döndü. "Ateş senmiydin oğlum..!" dedi rahatlamış bir şekilde. Ateş ise pencereden eyleme bakarak "Ne iş oğlum..!"dedi. "Anlatcam ateş,anlatcam" dedi derin bir nefes çekerek. "Akşam sendeyim o zaman..! dedi Ateş gülerek. "Beklerim..! "dedi fethi. "Yalnız güzel kızmış..!" dedi ateş sırıtarak. Fethi buna karşılık tebessüm ederek "Öyle!"dedi. "Ateş bacayi çoktan sarmış anlaşılan..!" dedi. "Ne ara oğlum" diye konuşmaya devam etti. "Akşam anlatcam dedim ya" dedi fethi gözünü eylemden ayırmadan.
"Kızım nerdesin sen" dedi nazlı bağırarak. "Bağırma bana..!" dedi eylem
N: Neden derse girmedin?
E: Bahçedeydim. Düşünmeye ihtiyacım vardı.
N:Neyi düşünüyordun çok merak ediyorum
E: Boşver. Hadi gidelim.Fethi koltukta uzanmış ateşin gelmesini bekliyordu. Bir yandan da eylemi düşünüyordu. Zilin çalmasıyla koltuktan kalktı. Kapıyı açtı. Sitem eder bir şekilde "Nerdesin ve oğlum, öldüm açlıktan " dedi.
A:"Patlama ve pizza alıp geldim senin için" dedi elindeki poşeti göstererek.
F:"Sen varya sen, kralsin sen. Adamın dibisin sen" dedi gülerek.
Pizzayı yedikten sonra ateş imalı bir şekilde bakarak "Asıl konumuza gelelim" dedi.
F:"Ne konusu" dedi gözlerini kaçırarak.
A:"Hadi be oğlum uzatma, dök içini rahatla."
F:"Ben rahatım zaten" dedi kahkaha atarak. Ateş ise sadece göz devirdi. Fethi ciddileşerek "Tamam anlatıyorum"dedi.
F:"Nasıl başliyim bilmiyorum, aşık oldum. İlk defa." Dedi son kelimenin üstüne basarak.
A:"İlk defa mı?" dedi. "Peki ya nura aşık degilmiydin?" diye ekledi .
F:"Değildim, annemin zoruyla bir ilişki yaşadığımi biliyodun. Neymiş oda senin gibi öğretmen iyi anlaşırsiniz"dedi. Ateş ise buna kahkaha attı.
F:"İşte bugün ilk defa iliklerime kadar aşık olduğumu anladım, nasıl oldu ne ara oldu inan bilmiyorum. Oldu işte. Aslında ilk görüşte oldu. O kızda beni çeken bir şey var dedim. Hiç uzaklaşmaya çalışmadım bile. Başaramayacağımı biliyordum."
A:"Vay anasını, aşka bak be. Fethi Kulaksıza da bu yakışırdi zaten. Körü körüne aşık olmak. Arkandayım kardeşim"
F: "Sağol kardeşim de bizden olmaz ya!"
A:"Neden miş o? Fethi Kulaksız pes mi ediyor bana mı öyle geliyor?"
F: Etik değil bı kere.
A: Başlarım etiğine
F:"Bi duyulursa meslekten uzaklaştırılırım. Hem beni boşver Eylem'in okul hayatı biter. Ona bunu yapamam" dedi üzgün bir şekilde.
A: Haklısın! Uzak dur sen. En azından dene.
F: Her şey yolunda olsa bile belki kız bana aşık değil.
A: "Ederiz kardeşim" dedi pis pis gülerek. "Gerçi bize gerek yok, yakışıklısın karizmatiksin çoktan tutulmuştur sana..!"
Onlar böyle sabaha kadar konuştular. Fethi arada ateşi dinlemeyip hayallere dalıyordu. Ates ise konuştuğu için dinlenilmediğinin hiç farkında değildiGenç kız hala dünün etkisinde kalmış bir şekilde uyandı. Özene bözene hazırlandı bugün. Nedenini kendisi bile bilmiyordu. Her zamanki gibi kantine gitti ve nazlıyı beklemeye başladı. Üşüdüğü için çay aldı. Gözünü kapıdan ayırmiyordu. Fethiyi büyük umutlarla bekliyordu. Bir süre sonra genç adam okula giriş yaptı. Kız onu gördüğünde çok heyecanlansada belli etmedi. Genç adam kızı görünce hemen kafasını geri çevirdi. Eylem bu hareketine anlam veremesede bakmaya devam ediyordu. Fethi hızlı adımlarla ordan uzaklaşırken eylem sadece bakakaldi. Sonra nazlı geldi ve sınıfa çıktılar.
Nazli'nin "Noldu eylem? Dalginsin yine" demesiyle eylem düşüncelerin içinden çıkıp nazlıya cevap verdi.
E:"Uykumu alamadım , ondandır" dedi gözlerini kaçırarak.
N:"Eylem bir sorun mu var? Bana anlatabilirsin. Ben senin en yakın arkadaşınim" dedi omzuna vurarak.
E:"Biliyorum tabiki, ama gerçekten bir sorun yok" dedi tebessüm ederek.
N: Öyle olsun bakalım.Genç kız öğle arası kantine doğru giderken adamı görmüştü ama arkası dönüktü. Heyecandan kitapları yere düşürunce genç adam ona doğru bakmıştı. Adamın yüzünde bir tebessüm oluşurken kızın ona bakmasiyla hemen ciddilesti. Eylem içinden kendine küfürler ederken genç adam arkasını dönüp gitti. "Noluyor ya buna" dedi sessiz bir şekilde. Sonra nazli geldi. Nazlininda ısrarıyla kantinde oturup kahve içtiler. Aynı katta ateş ve fethi nöbetçi öğretmenlerdi. Bu dörtlü bütün teneffüs boyunca birbirlerine kaçamak bakışlar atsada hiç biri tek kelime etmedi. Zilin çalmasıyla Nazlı hemen ayağa kalktı. Onu durduran şey eylemin kolundan tutması oldu.
E:Ben derse girmicem
N: Neden?
E: Hiç giresim yok. Kitap okumak istiyorum. Son ders beni almaya gel. Biliyorsun ki kütüphaneden zil duyulmuyor.
N: Tamam canım.Nazlı sınıfa Eylem ise kitaplarını alıp kütüphaneye doğru gitti. Son derse kadar eylem kitap okumuştu . Ancak kitap okuyunca kafasını kurcalayan düşüncelerden uzak kalabiliyordu. Ateş Eylem'in kaç saattir kütüphanede olduğunu fark ettiği için Fethiyi bir bahane ile kütüphaneye sokmanın yollarını düşünüyordu. Hemen öğretmenler odasına gitti ve fethi ile konuşmaya başladı.
A:Burda niye okuyorsun. Git kütüphanede oku.
F: Ne fark eder, okuyorum işte burda
A: Kütüphaneler boşuna mı var oğlum git orda oku.
F: Sende bir işler var ama hadi neyse gidiyim bari.
A:"Git,git" dedi siritarak.
Fethi öğretmenler odasından çıktıktan sonra nazlıyı dersten almıştı bir bahaneyle. Nazlı ise buna çok heyecanlamisti.
A:Nazlı sana bişey söylücem.
N: söyleyin hocam
A: Fethi ile eylemi kütüphaneye kilitlememiz gerek. Ordan zil duyulmuyor. Büyük ihtimalle ikiside duymaz.
N: Neden..?
A: Bizim fethi körkütük aşık kıza.
N:"Gerçekten mi" dedi çığlık atarak.
A:"Nazlı niye bağırıyorsun" dedi eliyle ağzını kapatarak.
N:Tamam neyse buna sonra şaşırırım. Şimdi plani uygulayalim.Genç adam kütüphaneye ilk girdiğinde eylemi fark etmemişti. Bir süre sonra sıraya ayaklarını uzatmış kitap okuyan eylemi görünce bir iki dakika kadar onu izledi. Elinde olsa bütün gün onu öylece izleyebilirdi. Eylem sayfayı çevirirken kafasını kaldırdı ve genç adamı gördü. Bir süre birbirlerine baktılar. Genç adam hiçbirşey demeden arkasını dönüp gittiğinde eylem hemen sandalyeden kalkıp kolunu tuttu.
E:"Eğer ben burdayım diye çıkıyorsan, ben çıkarım" dedi masum bir şekilde bakarak.
F:"Seninle bir alakası yok, bı kitaba bakmak için gelmiştim." dedi tek bir nefeste. "Hem senin burda olduğunu bilseydim gelmezdim" dedi. Daha sonra ne dediğinin farkına varıp telaşlandı. Genç kız "Neden" diyip tıpkı onun yaptığı gibi biraz daha yaklaştı adama. Genç adam bunun üzerine "Yapma" diyince kız daha çok yaklaştı. Tam öpecekken ikiside gelen sese doğru baktı.BÖLÜM SONU
Yorumlarınızı ve satır arası yorumlarınızı
1260 kelime✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪