01 Hafta SonraGenç kadın çayından büyük bir yudum alırken nazlının elinde bir kutu ile içeri gelmesiyle kaşlarını havalandırdı. "Elindeki ne..?" Nazlı kutuyu masaya koyarken kocaman gülümsedi. "Fethi göndermiş kargoyla..!" Eylemin anlamsızca kaşları havalnırken kutuyu önüne çekti. "Allah allah ne ki bu..? Mırıldanmasıyla yavaş hareketlerle kutuyu açarken kocaman gülümsedi. "Bu çok güzel..!" diyip ince askılı ve uzun saten elbiseyi kutudan çıkarıp baktı. "Eylem gerçekten çok güzel, zevkli seçimmiş..!" Eylem kafasını sallarken ayağa kalkıp elbiseyi üstüne tuttu. "Nasıl duruyor..?" Nazlı uzun yırtmaçlı elbiseye baştan aşağıya bakarken dudaklarını dişledi. "Eylem sen bu elbisenin içinde taş gibi durursun..!" Eylem yerinde zıplarken nazlı kutunun içindeki notu aldı. "Bak birde not var, oku..!" Eylem hemen kağıdı eline alıp heyacanla okumaya başladı. "Üstünde görmek için sabırsızlanıyorum... akşam dokuzda hazır ol..!" Eylem sevinçten çığlık atarken notu nazlıya verdi. Nazlı da notu okuması ile kocaman gülerken eylemin mutluluğunu izlemeye başladı. "Nerden çıktı bu jest anlamadım..?" Nazlı da bilmiyorum anlamında kafasını sallarken eylem telefonunun çalması ile elbiseyi nazlıya verdi. "Canım..!" Eylemin iç ısıtan sesi ile fethi gülümsedi. "Günaydın canım, hediyeni beğendin mi..?" Eylem kafasını sallarken "Çok..!" diye mırıldandı. "Seninle bir yere gitmemiz lazım, hemen hazırlan yarım saate oradayım..!" Fethinin aceleci halleri eylemin dikkatini çekerken nazlıya bir bakış attı. "Fethi nereye gidiyoruz..? Ne oluyor..?" Fethi gülümsemesini büyüttü. "Güzel şeyler oluyor eylemcim..!" Eylem bir şey demeden kafasını sallarken telefonu kapattı. "Bir yere gidecekmişiz, ben hazırlanmaya gidiyorum..!" Nazlı kafasını sallarken eylem elbiseyi kutunun içine koyup odasına doğru ilerledi.
Genç adam güneş gözlüğünü çıkarıp etrafa bakınırken karşıdan gelen kadını görmesiyle kocaman gülümsedi. Eylem koşar adımlarla Fethiye gelip sıkı sıkı sarılırken fethi de sarıldı. "Fethi elbise çok güzeldi... Bu jesti neye borçluyum..?" Fethi yalandan kaşlarını çatarken omzunu silkti. "İçimden gelmiş olamaz mı..? Güzeller güzeli sevgilimi akşam yemeğe çıkaracağım..!" Eylem güneşten dolayı gözlerini kısarken kafasını salladı. "Peki şimdi nereye gidiyoruz..?" Fethi eylemin elinden tutup kapısını açarken arabaya bindirdi. "Orası sürpriz..!" diye mırıldanıp kendisi de şöför koltuğuna geçerken eylem göz devirdi. "Fethi ne süprizi ya, söyle işte..!" Fethi omzunu silkersen arabayı sürmeye başladı. Yol boyunca eylemin susmamasıyla sıkıntılı bir nefes verirken eyleme döndü. "Güzelim geldik zaten, az kaldı..!" Eylem etrafa bakınırken tanıdık gelen bina ile kocaman gülümsedi. "Fethi inanmıyorum..!" Fethi arabayı park ederken eylem hemen inip uzaktaki binayı incelemeye başladı. "Hiç değişmemiş..!" Mırıldanmasıyla fethiye sarılırken bakışlarını okuldan çekemiyordu. "Aşkımızın başladığı yer..!" Fethinin cümlesi ile eylem kocaman gülümserken kafasını salladı. "Kübrayla gittiğin günden beri hiç gelmedim... cesaret edemedim..!" Fethinin gülümsemesi silinirken belli belirsiz kafasını salladı. "Bende gelemedim... her bir köşesinde anımız olan bu okula gelmeye ikimiz de cesaret edemezdik..!" "Ama şimdi girebiliriz..!" Eylem fethinin elini sıkı sıkı tutarken hızlı adımlarla okula doğru ilerlediler.
Eylem müdürü görmesiyle kaşlarını çatarken fethi güldü. "Eee bu hiç yaşlanmamış..!" Müdür onları görmesiyle kocaman gülümserken fethi ile selamlaştı. "Hoşgeldiniz fethi hocam, ve tabiki eylem hocam..!" Eylem müdürün cümleleri ile şaşırırken fethiye baktı. "Hocam siz benim öğretmen olduğumu biliyor musunuz..?" Müdür aşağı yukarı kafasını sallarken eylemin kolunu tuttu. "Deliydin felan ama senin çok iyi yerlere geleceğini biliyordum..!" Müdürün cümlesi ile eylem duygusallaşırken kafasını salladı. "Hadi gelin içeri, hiçbir şey değişmedi her şey aynı..!" Eylem ve fethi heyecanla içeri girerken özenle her yeri incelediler. "Şimdi teneffüsteler, zil çalınca daha rahat gezersiniz, benim şimdi işlerim var, odama bekliyorum sizi çay içmeye..!" Eylem kafasını sallarken müdür fethiye yaklaştı. "Hocam isteğinizi hallettim..!" Mırıldanmasıyla fethinin cebine anahtarı koyarken eylem onlara bakıyordu. "Ne dedi..?" Fethi omzunu silkersen "Hiç..!" diye mırıldandı. "Fethi çok özlemişim, iyiki geldik ya..!" Fethi eylemin elinden tutup yürütürken geldikleri yer ile gülümsediler. "Meşhur ıssız koridor..!" Fethi eylemi kendine çekerken yüzüne gelen saçlarını geriye itti. "Seni burda az öpmedim..!" diyip eylemin dudağına uzanırken eylem de karşılık verdi. Kısa bir öpüşmenin ardından geri ayrıldıkların da koridoru incelemeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪