Genç kız masasında kitabını büyük bir ilgi ile okurken kolundaki saate baktı. Kapının tıklanması ile kocaman gülerken "Gir..!" diye mırıldandı. Çiçekleri görmesiyle gülümsemesi büyüdü. "Eylem hocam çiçekleriniz geldi..!" Eylem kafasını sallayıp öğrencisine selam verirken öğrenci kapıyı hafif aralık bırakıp çıktı. Eylem büyük bir huzurla çiçeğini koklarken notu çıkarıp okuması ile yüzündeki gülümsemeyi büyüttü. Fethi Aralık kalan kapıdan gizlice onu izlerken Eylemin gülüşü ile içinin ısındığını hissedebiliyordu. Eylem ayağa kalkıp çiçeği pencere kenarıma koyarken notuda defterinin arasına koydu. Tekrar yerine oturup kitabını okumaya devam ederken ikisinin de içinde büyük bir huzur vardı.
Genç kadın dersinin bitmesiyle okuldan ayrılırken yavaş yavaş yürümeye başladı. Telefonun çalması ile duraklarlarmış çantasından çıkardı. "Efendim nazlı..?" "Canım biz her zamanki cafedeyiz ateşle sende gelsene..!" Eylem biraz düşündükten sonra "Tamam..!" diye mırıldanırken adımlarını hızlandırıp yürümeye başladı. Kısa bir süre içinde cafeye girerken gözleri ateş ve nazlıyı aradı. Bulmasıyla gülümserken masada gördüğü üçüncü kişi ile sıkıntılı bir nefes verdi. Yavaş yavaş masaya doğru ilerlerken nazlı gözlerini kaçırmayı tercih etti. "Eylemcim hoşgeldin..!" Ateşin cümlesi ile eylem kafasını sallarken fethinin karşısına oturdu. "Burda olduğunu niye söylemedin..?" Nazlı kulağındaki fısıldanan soru ile gülümsedi. "Söylesem gelmezdin..!" Eylem sertçe nazlıya bakarken "Bunu daha sonra konuşucaz..!" diye mırıldandı. Fethi gözünü hiç ayırmadan eyleme bakarken, eylem de deniz manzarasını izlemeyi tercih etti. "Ee acıktık, bişeyler yiyelim..!" Ateşin cümlesi ile nazlı kafasını salladı. "Bende açım ya..!" Eylem de konuya girerken fethi kafasını salladı. "Bende açım..!" diye mırıldanıp eyleme baktı. Eylem de fethiye bir bakış atarken ateş menüyü istedi.
"Off bunlar bizi burda bırakıp nereye gittiler ya..?" Eylemin mırıldanması ile nazlı güldü. "Ne o fethiyi mi özledin..?" Eylem göz devirip nazlıya döndü. "Bak nazlı sana zaten sinirliyim, arkamdan iş çevirme kaç defa daha diyeceğim..!" Nazlı omzunu silkti. "Eylem senin fethiyi sevmediğini bilsem asla uğraşmam.. ama seviyorsun..!" Eylem hiçbir şey demeden kafasını çevirirken nazlı konuşmaya devam etti. "Bak boşandı bugün kübradan, yıllarca kandırılmış eylem... seni hiçbir zaman aldatmamış, sarhoşken bile..!" Eylem gözünden akan yaşı silerken burnunu çekti. "Onun beni aldatmaması kaybettiğimiz bebeğimizi geri getirmiyor..!" Nazlı kafasını salladı. "Onu hiçbir şey geri getirmeyecek, ama böyle yaparak fethiyi cezalandırma eylem... O sadece bir yalanın kurbanı... kendince doğru olanı yaptığını sanıyor..!" Eylem gözlerini silip doğruldu. "Neyse ne nazlı... daha fazla konuşmayalım... Ben fethiye her baktığım da o günler geliyor aklıma... en iyisi böyle uzak kalmak..!" Nazlı kafasını sallarken ateş ve fethi mekana girdi. Eylem kızaran gözlerini silerken fethi ona baktı. "Eylem senin için kestane aldık..!" Ateşin cümlesi ile eylem gülümserken "Teşekkür ederim..!" diye mırıldandı. "Bana değil fethiye teşekkür et..!" Eylem bakışlarını fethiye yöneltirken sadece kafasını sallamakla yetindi. "Hadi sobanın yanındaki masaya geçelim de yiyelim..!" Hepsi ayaklanıp diğer masaya geçerken kestaneleri sobaya koydular. Eylem ve fethi aynı anda kestaneyi alırken ellerinin temas etmesi ile duraksadılar. Eylem elini geri çekerken sobanın yanına gitti. Fethi de ona bir bakış atıp yanına gitti. "Elini yakacaksın... ben hallederim..!" Eylem omzunu silkip kestaneleri koymaya devam etti. "Ben yaparım, sen çekil..!" Fethi bir şey demeden kestaneleri eyleme verirken ateş ve nazlı onları izliyordu. Eylem elinin sobaya değmesi ile acı ile inlerken fethi yüzünü buruşturdu. "Ah be güzelim... demedim mi sana yakacaksın elini diye..!" Eylem eline üflerken fethi de elini tutup onunla beraber üfledi. "Su tutalım..!" Eylem kafasını sallarken ikisi de lavaboya doğru ilerledi. Nazlı da peşlerinden giderken ateş durdurdu. "Bırak nazlım yalnız kalsınlar..!" Nazlı kocaman gülümserken kafasını salladı. "Gel birazda biz soba önünde romantizm yaşayalım..!" Nazlı ateşin yanağıma öpücük kondurup sarılırken ateşte ona kocaman sarıldı. "Barışırlar demi..?" Nazlının sorusu ile ateş kafasını salladı. "Barışırlar tabi..!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪