Genç adam eylem gittikten sonra masanın üstünde ki hediye paketine doğru yöneldi. Büyük bir heyecanla paketi açarken telefona gelen bildirimle durdu. Ateşin gönderdiği kol saati resmine bakıp gülümsedi. "Nazli'nin öğretmenler günü hediyesi..!" Fethi'nin yüzünde ki gülümseme artarken "Zevkli seçim" diye cevap verdi. Telefonun tuş kilidini kapatıp kenara koyduktan sonra eline tekrar hediye paketini aldi. Hızlı hareketlerle paketi açtığında içinden bordo bir kazak ve not çıktı. "Seni seviyorum... Umarım beğenirsin..!" Fethi'nin yüzünde ki gülümseme artarken "Bende seni seviyorum seviyorum" diye mırıldandı. Katlanmış kazağı açıp baktığında yüzünde ki gülümseme arttı. Kazağın sol tarafında yazan "06.11.2017" tarihine eli ile dokundu. "Çıktığımız tarih" diye mırıldanırken telefonuna yine bildirim geldi. Bildirimi aldırış etmeden koltuğa uzandı ve yüzünde ki gülümsemeyi kaybetmeden düşünmeye başladı.Genç adam yavaş adımlarla sınıfa doğru ilerledi. Kapıyı açmasıyla çığlıkların kopması ve konfetilerin başında patlaması bir oldu. "Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun..!" Öğrencilerin hep bir ağızdan bağırmasiyla fethi'nin yüzünde ki gülümseme artarken eylem uzaktan onu hayranlıkla izliyordu. Öğrencilerin etrafa dağılmasıyla sınıfın ortasında ki masaya baktı genç adam. Üstü tatlılarla dolu masa da aklına gelebilecek herşey vardı. "Gençler ne gerek vardı bu kadar şeye..!" Herkes masanın etrafında toplanınca fethi de masaya doğru ilerledi. "Hocam sizin için az bile..!" Simge'nin konuşmasıyla eylem göz deviriken fethi çaktırmadan ona bakıyordu. "Hocam bence artık mumları üfleyin..!" Nazlı birden ortaya atlayinca tüm dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Fethi mumlara üfledikten sonra bir alkış koptu. Herkes tabaklarına sevdikleri tatlılardan doldururken eylem de fethi için hazırlıyordu. Fethi masa da oturmuş telefonla uğraşırken eylemin tabak getirip öğretmenler masasınin önünde ki sıra da oturması ile gülümsedi. "Teşekkür ederim..!" Belli belirsiz mırıldanmasıyla eylem gülümserken nazlı onları uzaktan izliyordu."Şu kurabiyeyi ben yaptım..!" Eylem eli ile tabağın kenarında ki kurabiyeyi gösterirken fethi gülümsedi. "Bende diyorum neden bu kadar kötü..!" Fethi dalga geçer bir ses tonu ile konuşurken eylemin kaşları çatıldı. "Öyle mi..? Bidaha sana kendi ellerimle hayatta bişey yapmam... Rüyanda görürsün" Sessiz bir şekilde konuşup ellerini göğsünde birleştirince fethi'nin gülümsemesi çoğaldı. "Şaka,şaka" demesiyle eylem gülümsedi ve arkasına yaslandı.
Herkes sınıfın bir köşesine dağılmış gruplar halinde takılırken eylem en ön sırada fethi de öğretmen masasın da oturmuş birbirlerine bakıyorlardı. Arka sıralarda son ses müzik dinlenirken fethi gözünü bir an olsun eylemden ayırmiyordu. "Hediyene baktım.!" Fethi sessiz bir şekilde konuşurken eylem etrafa göz gezdirdi. "Beğendin mi..?" Eylemin sorusuyla genç adam güldü. "Sence..?" Gülme sırası eyleme geçmişti. "Soruya soru ile karşılık verme... Güzel taktik Fethi Kulaksız...!" Onlar böyle konuşurken simge ne konuştuklarını duymak için yakın arkadaşı dilek ile biraz daha yakınlarına gitti. Arka sırada ki erkekler Sezen Aksu / Manifesto şarkısını son ses açtığı an fethi'nin kahkaha atması bir oldu. "Neden gülüyorsun..?" Eylemin sorusu ile fethi masaya eğilip konuşmaya başladı. "Senin şarkın..!" diyince eylem kocaman güldü. "Hocam siz nerden biliyorsunuz eylemin en sevdiği şarkı olduğunu..!" Gelen ses ile ikisi de kafalarını kaldırdığında simgeyi görmeleri ile donup kaldılar. Simge bakışlarını fethi ile eylem arasında getirip götürürken eylem lafa atladı. "Şey... Geçen gün ben kantin de bu müziği son ses açıp eğlenmiştim... Fethi hoca da orda gördü... Ordan biliyo yani... Başka nereden bilecek ki... Nerden bilebilir ki yani... Bilemez ya..." Eylemin lafını kesen şey fethi'nin lafa atlaması oldu. "Tamam eylem..! Uzatma katinde duydum işte" dedi simgeye bakarak. Simge de hiç inanmamış bir yüz ifadesi ile gülüp ordan uzaklaştı. "Eylem biraz sakin olur musun lütfen..!" Eylem eli ile kendine hava yapıp konuşmaya başladı. " Ay böyle telaşlandığım zaman çok konuşurum bı de acıkırım..!" diyip fethi'nin önünde ki tabağı kendisine doğru çekti. Hızlı hızlı pastayı yerken fethi onu hayranlıkla izliyordu. Eylem'in dudağının kenarında pasta kalması ile fethi kahkaha atıp peçete aldı. Tam eylemin dudağını silcekken eylemin geri çekilmesi ile anlamaz gözlerle ona baktı. "Ben hallederim, şimdi yanlış anlarlar" diyip dudağını silince fethi göz devirdi. "Şuna bak ya... Rahat rahat hareket bile edemiyoruz" Fethi'nin belli belirsiz mırıldanmasıyla eylem de konuştu. "Bişey mi dedin..?" Eylemin sorusuyla fethi hayır anlamında başını salladı.
Genç kız alarmının çalmasıyla uyanıp banyoya gitti. Elini yüzünü yikadiktan sonra gardırobunun karşısına geçti. Lakosunun üstüne giydiği bordo kazağı ile gülümserken aynanın karşısına geçip kendisini süzdü. Yağan yağmurun verdiği toprak kokusunu içine çekerken hafiften parfüm sıkmayı ihmal etmedi. Kaşe montunu giydikten sonra evden çıktı ve yavaş adımlarla okula doğru ilerledi.
"Eylem..!" Genç kız arkadan nazli'nin bağırması ile durdu. "Günaydın..!" Sıcak bir gülüşle konuşunca nazlı da gülüp "günaydın..!" dedi. "Bugün pek bir neşelisin" Nazli'nin lafiyla eylem göz devirirken telefonuna gelen mesaj ile irkildi. "Günaydın..!" Aldığı mesaj ile yerinden ziplarken nazlı şaşırmış bir şekilde onu izliyordu. "Kızım napiyosun sokağın ortasında..?" Nazli'nin sorusu ile eylem zıplamayı bırakıp nazlıya sarıldı. "Dur be deli..!" diyip hafiften eylemi itti. "Fethi mesaj attı" diyince nazlı göz devirdi. "Onu anladık zaten... Sanki ilk defa mesaj atıyor" diyince göz devirme sırası eyleme geçti. "Ya mesaj atmasına sevinmedim... Yani ona da sevindim de asıl sevindiğim şey bir kaç gündür herşey yolunda gidiyor... Çok mutluyuz... Bana karşı çok ilgili... Umarım hep böyle devam ederiz" Eylem hem konuşup hem yürürken nazlı onu durdurdu. "Canım benim... Umarım hep böyle devam edersiniz... Hak ediyorsun çünkü" diyince eylem nazlıya kocaman sarıldı. Ani bir hamle ile eylem geri çekilirken nazlı anlamaz gözlerle ona bakıyordu. "Ya senin yüzünden cevap yazmayı unuttum... Hep unutuyorum ya" diyince nazlı sokağın ortasında kocaman bir kahkaha attı. "Ne yazmıştı ki..?" Nazli'nin sorusu ile eylem kafasını telefondan kaldırdı. "Günaydın yazmıştı" diyince nazlı tekrar güldü. "Bu saatte mi..?" Eylem de nazlıya yalancı bir gülüş atarak cevap verdi. "İlk saat dersi yok nazlı'cim bu yüzden yeni kalkti" diyince nazlı da yalandan güldü.Genç adam sınıfa girdiğinde eyleme bir bakış atıp masasına oturdu. "Günaydın gençler...!" Selamlaştıktan sonra eli ile oturabilirsiniz anlamında hareket yaptı. Genç kiz sevdigi adama hediye ettiği kazağın giymesinin mutluluğunu yaşarken adam da gizliden onu süzüyordu. "Senin aldığın kazak buydu demi..!" Genç kız nazli'nin sorusuyla fethi'yi kesmeyi bırakıp nazlıya döndü. "Evet bu, çok yakışmış, keşke almasaydım, herkes ona bakıcak şimdi, kasları daha da ortaya çıkmış..!" diyince nazlı kıkırdadı. Fethi derse başlarken eylem hayran bakışlarla onu izliyordu. "Allah'tan en arkada oturuyoruz,yoksa rahat rahat kesemicem..!" Belli belirsiz mırıldanmasıyla nazlı bir kez daha kıkırdadı. "Ay ben onu sesli mi söyledim" diyince nazlı ses çıkmasın diye elini ağzına götürerek gülmeye başladı. Fethi sıraların arasından geçip en arka sıraya ulaştığında kimsenin görmeyeceği bir şekilde eyleme göz kırptı. Eylem kolunu sıraya uzatmış tahtaya bakarken fethi işaret parmağını çaktırmadan eylem'in kolunda yukarı aşağı gezdirmeye başladı. Eylemin huzursuzlandığını hisseden fethi hiç düşünmeden ikinci parmağı da devreye sokarken eylem iyice yerinden kipirdanip kolunu çekti. "Çok sıcak oldu,cami açalım ya..!" diyip eli ile kendine hava yaparken fethi gülümseyip ordan uzaklaştı. "Gülüm... İyi misin? Kasım ayının son haftasındayız... Hava buz gibi... Ne sıcağı Allah aşkına..!" Nazlı sessiz bir şekilde konuşunca eylem yalancı bir gülüş attı. "Ne biliyim birden sıcak oldu" diyince nazlı da inanmış gibi yaptı. "Bu arada uyumlu giyinmişsiniz... Fark etmedim sanma" Nazlı eylemin kulağına eğilip konuşunca eylem kıkırdadı. "Evet uyumluyuz ama planlamadık" diyince nazlı kafasını salladı. "Hocam kazaginiz çok güzel..!" Simge'nin lafı ile fethi yavaşça kafasını salladı. "Teşekkür ederim... Benim için çok özel birisi aldı..!" diyip eyleme kavak bir bakış attı. Bu sırada eylem gülmemek için dişlerini sıkıyordu.
"Peki sol tarafında yazan tarihin anlamı nedir...?" Fethi biraz düşündükten sonra cevap verdi.F:.………………
BÖLÜM SONU
Umarım beğenirsiniz 🙏
Yorumlarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💬
Sınır 60 vote 💜+25 yorum
1175 kelime ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk'ım ✨ / EyFet'
FanfictionBir öğretmen ve bir öğrencinin hikayesi . İmkansız onların aşkları ama ikisininde vazgeçmeye niyeti yok!? F:"Sen imkânsıza aşıksın. Ama bana bu kadar imkansız fazla!"🌹 E:"Sen benim imkansızımsın..!" 🍷 Farklı Bir EyFet🔪